abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:18:08 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115997834
Ik ga heel eerlijk zijn en bekennen dat ik hem de eerste keer doorgespoeld heb na een minuut... en net volledig heb gekeken, maar nog steeds niet snap wat er zo bijzonder aan is :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:00:45 #102
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116177291
En toen was het al weer donderdagmorgen... :)

... en botste ik met mijn slaperige kop zomaar op een spoiler en weet ik de uitslag dus al en ben ik enigszins flabbergasted. Zo flabbergasted dat ik het woord flabbergasted gebruik, terwijl ik dat zo aanstellerig vind klinken in het Nederlands ;).

Was dan wel weer blij met de AllStars, al waren er veel dezelfde als vorige week schijnbaar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later op de dag even kijken.
You cheated on me with choreography.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:11:22 #103
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116179411
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga heel eerlijk zijn en bekennen dat ik hem de eerste keer doorgespoeld heb na een minuut... en net volledig heb gekeken, maar nog steeds niet snap wat er zo bijzonder aan is :@
Ja dat mag hoor :D.

Ik weet alleen van mezelf dat ik bij de eerste klanken van dat orgel al aan mijn oma's begrafenis moest denken en toen al ogen op sap kreeg :') :@. Ik vind het gewoon een mooi vloeiend geheel.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:40:41 #104
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116180063
quote:
3s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja dat mag hoor :D.

Ik weet alleen van mezelf dat ik bij de eerste klanken van dat orgel al aan mijn oma's begrafenis moest denken en toen al ogen op sap kreeg :') :@. Ik vind het gewoon een mooi vloeiend geheel.
Wij 2 - Angel 1

:6 ;)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:57:19 #105
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116183903
SYTYCD! Eriks grote lekenverslag!

Openingsdans
Cool! Zag er erg tof uit. Nieuwe choreograaf, ben benieuwd of ie nog eens terugkomt. Ik ben wel geintrigeerd.

Oh Jesse Tyler Ferguson O+ O+!

Whitney & Twitch - Hiphop
Weer een nieuwe choreograaf. Lang niet slecht. Ze deed het personage erg goed, en ik vond 'r ook totaal niet ballroom. Lekker los en "laag". Erg goed O+.

Cole & Allison - Contemporary
Twisted. Ik vind de bevriezingen erg tof. Lekker abstract. Wow die sprong dat allison bevroor op één van Coles armen O+! Leek wel erg kort, en ik weet niet zo goed hoeveel Cole nou eigenlijk gedanst heeft.

Eliana & Ryan - Quickstep
:D Caro Emerald! Okay die sprongliftduikeltussenbenendoorradslag was spektaculair :D. Verder vind ik het moeilijk om er iets over te zeggen, ik vond het er goed uitzien (Eliana is altijd mooi O+).

Lindsey & Alex - Jazz
Dat begin! Wow, geen idee waarom, maar dat was echt :9~. En eigenlijk gaat het zo ook wel door. Mag ik Alex to go alsjeblieft O+ :9? Verder was de connectie tussen hun twee niet zo aanwezig. Maar toch vond ik het lekker.

Will & Lauren - Hiphop
Will :o. Volgens mij heb ik 'm nog nooit zo goed gezien. Lauren had wel weg kunnen blijven, voegde in mijn ogen niks toe en ik denk dat de choreografie zonder Lauren beter geweest was (ze hadden toch niks samen te dansen). Fijn om hem een keer wat serieuzer te zien. Erg muzikaal en precies _O_.

Cyrus & Melanie - Jazz
Kon mijn ogen eigenlijk niet van Melanie afhouden. Ik vind hem nog steeds niet de beste danser, hij is technisch gewoon niet zo goed. Maar wat blijft ie aandoenlijk he?

Chehon & Anya - Tango
Oh Chehon :9, hij draagt de outfit goed. En hij danst ook goed! Erg sexy. Constante spanning. Anya is blond wel een beetje Tatjana Simic vind ik steeds. Maar dan met talent.

Tiffany & Ade - Contemporary
Mandy Moore en Celine Dion... :O :r. Deze choreo vond ik echt zo 13 in een dozijn. Ook door de muziek. Maar ik had het gevoel alles al eens gezien te hebben. Daarbij vind ik Tiffany ook niet zo boeiend. Staande ovatie? Nou ja, ik zie het niet.

Eliminatie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:33:37 #106
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116186910
Contains spoilers ;)

Zo. Was met dat even een heel erg geweldige aflevering! Het is lang geleden dat ik zo hebben kunnen genieten van (bijna) alle dansen en me niet overdreven zat te ergeren aan de judges (sowieso, Jesse Tyler Ferguson O+). Cat was briljant als altijd, ik vond het fijn om iedereen een solo te zien dansen omdat dat bij sommige kandidaten al heel lang geleden was, en ik was blij om een paar AllStars weer te zien.

Openingsdans - Peter Chu
Interessant. Wil wel meer zien van deze meneer. Even gegoogled en het blijkt dus de danser uit de clip van ‘Jar of Hearts’ te zijn. Die clip werd overigens gechoreografeerd door Stacey Tookey en Allison Holker en Kathryn McCormick zijn er in te zien. Wat is het SYTYCD-wereldje toch klein O-).

Tiffany solo: niets mis mee behalve dat het een vrij standaard contemporary/jazz-meisjes solo was. Ik heb nog steeds niks met haar.

Witney & tWitch - hip hop - Luther Brown
LUTHER :D!!! Van SYTYCD Canada! Ik heb je gemist, gekke hiphopnegert met je zonnebril! (WTF Nigel, welcome to the SYTYCD family?) Kijk, dat bedoelde ik vorige week, zo’n hip hop wilde ik. tWitch is toch eigenlijk op z’n leukst als ‘ie met zo’n apple pie blond grietje danst. En tWitch was toch Witneys droompartner? Good for her! Ik vond het leuk, Witney was sexy en zat er lekker smerig in, haar armen hadden wel af en toe hun eigen scenario. Niet perfect, maar wel behoorlijk goed. Go Witney!

Will solo: aww, van geek naar homecoming king. Kan het nog Amerikaanser 8-)? Ik blijf het een interessante danser vinden maar deze solo was niet memorabel.

Cole & Allison - contemporary - Sonya Tayeh
Wow. Wat mooi. Die lift aan één arm, die sierlijk synchrone draaibeweging waar Cole achter Allison staat. Geweldige afwisseling van harde, strakke, gehoekte bewegingen en dan weer zacht. Light and shade. Allison, Allison… Cole: zo intens en gracieus zag ik hem niet eerder. Muziek, kostuums, make-up, het was een prachtig geheel. Sinister, griezelig. Liked it very much. Sonya is goed bezig dit seizoen _O_.

Lindsay solo: oew, hoeveel bottle blond zou er per maand doorheen gaan in dat huishouden? Mwa, niet slecht, maar was er ook niet kapot van. Bovendien mis ik tits ’n ass. Sorry schat, die horen een latindanseres nu eenmaal te hebben :P

Eliana & Ryan - quickstep - Jonathan Roberts
Ryan!!!! Ik zat zo :) te kijken. Eindelijk, eindelijk weer eens een echte, goede ballroomdans (nou ja, echt, American style, maar och). Die Ryan die heeft me toch wel een potje stage presence, damn. En Eliana: perfomer pur sang, technisch erg sterk, posture zeer mooi, al danste ze wel erg wijd met haar benen. Sweet flapper girl. Lifts in ballroomdansen kunnen me gestolen worden, maar als je zo’n lenig figuur als Eliana krijgt dan snap ik dat je de verleiding niet kunt weerstaan als choreograaf. Sowieso Jonathan Roberts O+ … (En o ja, hadden ze nou niet tien seconden van het gebruikelijke lik-de-reet-van-Allison-Holker of Nigel-fapt-op-Anya-moment aan Ryan kunnen besteden? ’t Was dat Cat er nog een bedankje uitfloepte, maar kom op zeg :{w).

Chehon solo: wow. Bij dat introfilmpje voelde ik al een brokje in de keel, en toen die solo… op die ene rare handstand na - en het belabberde camerawerk - magistraal. Und hipster Mami Tschopp… sop. Emo TV, yum :'(.

Lindsay & Alex - jazz - Sonya Tayeh
Ook al zo’n lekker nummer! Ik blijf Lindsay en Witney vergelijken en blijf erbij dat Lindsay technisch iets sterker is, maar net dat extras mist (sexy, sass, style, sparkle) dat Witney wel heeft. Fijne Sonya jazz, keek lekker weg. Niet het meest memorabele nummer van de avond, maar zeer goed. Voor het eerst vond ik Alex een beetje sexy. Beetje maar ;). Wetende dat Lindsay eruit zou vliegen, vond ik het wel wat dubieus dat Nigel en Mary opvallend kritisch deden over Lindsay. Zo van, ze vliegt er toch uit, dat staat al vast, dan doe we net of dit ook slecht was zodat we daar geen gezeik over krijgen.

Will & Lauren - hip hop - Christopher Scott
Die Christopher Scott choreos hè, die zijn toch bijna altijd behoorlijk matig :'). Voor mij valt dit soort gehups toch eerder onder jazz of pop of whatever dan hip hop. Ik betrapte mezelf erop dat ik halverwege de dans aan het besluiten was of ik dat bankstel nou wel of niet mooi vond. En die Lauren, die is werkelijk op haar vervelendst in hip hop met haar irritante kop. Maar Will was wel aardig bezig.

Witney solo: aw, mormon pa :*. Solo was niet verkeerd. Goede spanningsopbouw.

Cole solo: zijn stijl blijft cool, maar in vergelijking met zijn auditiesolo was het toch wat underwhelming.

Cyrus & Melanie - jazz - Mandy Moore
Wat een clingy bitch is ze toch, die Melanie, hoe ze weer aan Cyrus hing oO<. Dit was adorkable. Technisch heel uitdagend? Nee. Maar dit was wel een choreo die helemaal draaide om timing, en fuck it, dat deed Cyrus gewoon goed. Zijn performance vond ik ook erg leuk en bovendien partnert hij heel behoorlijk. En props voor de golfoutfit ^O^. Tja, hij bewijst zich deze week weer en het publiek stemt op hem. Dus ik zit er niet meer zo mee dat hij weer een ronde verder is. Het viel me trouwens ook op dat hij echt goed meegaat in de groepsdansen. Om maar weer eens een vergelijking te trekken met José: die zetten ze op een gegeven moment gewoon op een stoel in de groepsdansen :D

Eliana solo: aw, Eliana and her mom. Chills. Voor mij de winnaar van dit seizoen, nog steeds. Overall, dus niet alleen van de meiden.

Chehon & Anya - Argentine tango - Myriam & Leonardo met de moeilijke achternamen
Godverdegodverdegodver Chehon :9~! Nee hoor, hij hoeft niet in een tasje, ik neem hem zo wel mee! Bloody hell. Prachtig. Geen fan van Myriam & Leonardo, maar dit was het beste wat ze ooit hebben laten zien bij SYTYCD. Heet, broeierig, sexy, verleidelijk, maar ook subtiel, gepassioneerd en vooral prachtig gedanst door beiden. Yum! Eindelijk, eindelijk, eindelijk maakt Chehon de hooggespannen verwachtingen waar. Eindelijk! Chehon for the finale!

Cyrus solo: hoe doet ‘ie dat toch hè? Hij blijft een unieke danser/performer. Nou ja, ik weet niet of hij uniek is, maar ik heb nog ooit iemand zo zien bewegen. Ik heb toch wel een mega zwak voor Cyrus, kan er niets aan doen.

Tiffany & Ade - contemporary - Mandy Moore
Die niet weggedraaide paardenlach van Cat net voor dat verstilde begin _O- _O-. Epic! Wat heeft MM toch een afschuwelijke muzieksmaak (teringCelineDion). Oh Ade ^). Ik kwijl wel op de Chehons van deze wereld, but I’m your lady and you are my man. Ja jongens, supergoed natuurlijk, daar wil ik niet lullig over doen, maar bij dit soort Mandy Moore-gedoe voel ik me altijd geflashbackt naar de 1990, zappend tussen MTV, Sky Channel en The Music Box. Desalniettemin prima afsluiter van een bijna perfecte show.

Bottom:

Mijn meisjes top 4 is 1) Eliana 2) Witney 3) Lindsay 4) Tiffany, dus die laatste had ik liever zien gaan. Ze doet me nog steeds erg weinig. Jammer, maar het was al wel een tijdje duidelijk dat Lindsay de finale niet zou gaan halen.

Mijn jongens top 4 is: 1) Chehon 2) Will 3) Cole 4) Cyrus. Ik dacht dat Will wel met twee vingers in de neus de finale zou gaan halen, maar zie hier. Wat stemmen de Amerikaantjes toch vaak klakkeloos voor het afgezaagde contemporarywerk en niet voor out-of-the-box dingen als Wills hartstikke leuke Bollywood van vorige week. Dag labrador puppy, ik vond je leuk -O-.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 30-08-2012 17:52:00 ]
  ESF Reporter zaterdag 1 september 2012 @ 00:17:54 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_116257777
Gaaaaaaaadverdomme, zo, ik ben weer bij hoor. :o Net gekeken, op m'n tv'tje zijn ze Will nu aan het uitzwaaien. Wat een uitslag, mensen. :'( Had echt verwacht dat Cyrus op zijn minst in de bottom 2 zou zitten aangezien Nigel al een soort van vaarwelsspeech hield tijdens zijn critique.

Er zaten een aantal erg mooie dansen bij. Allereerst die van Cole & Allison. Wauw, die bewegingen, die expressie, Allison. _O_ Briljante choreografie en dit was echt mijn favoriet van de avond.

Als je 'The Power of love' in je choreo toelaat, dan heb je lef zeg. Dus extra kudos omdat het er sterk uit zag, mooi gedanst en als ik ooit aan de rand van een 500 meter hoge cliff sta terwijl ik weet dat Adé beneden staat te wachten, spring ik er zonder vrees vanaf. Superpartner. _O_ Alhoewel ik die ene foto van 'm nooit meer uit m'n gedachten kan wissen. :')

De solo van Cole was briljant, misschien zou het als hij twee keer zo lang was wel een beetje vervelen maar dat deed er nu niet toe.

Dan was er nog de leuke bijkomstigheid van het Nederlandse tintje in de vorm van Caro's liedje tijdens de quick step.

Jammer dat Lindsay weg is, de hiphop van Whitney & Twitch was door haar erg goed uitgevoerd, maar mede door deze uitzending ging ik me realiseren dat ik Lindsay toch een tikkie beter vind dan haar BFF.

Ik ga niet meer zeggen dat deze nieuwe opzet voor geen meter klopt dus daar laat ik het bij.
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:43:21 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116258743
Was te verwachten. Lijkt alsof steeds degene die deze uitzending slechte kritiek krijgt er plots uitvliegt vanwege stemmen op de vorige dans :')
L'Amour menaçant:
  zondag 2 september 2012 @ 23:29:14 #109
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116331717
OMG dit is té slecht _O-

De clip is geregisseerd door Lauren Gottlieb en zit vol bekende SYTYCD-gezichten.
  maandag 3 september 2012 @ 08:16:32 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116336531
Och, Alex heeft die app op de iPhone ook hoor ik :')
L'Amour menaçant:
  donderdag 6 september 2012 @ 13:00:23 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116456130
En daar zijn we weer. Top 6.

Cat, wat heb je toch weer aan... echt, die styliste mogen ze ontslaan.

Openingsdans
Ik vond er weinig aan. Sonya kan beter.

Gastjurylid O+ Christina Applegate O+.

Tiffany & Benji - Jive
Ik vind Tiffany zo nondescript... ze doet me niks, personality-wise.
Zat een lekker tempo in! Het gehups en geschop zag er strak uit en eigenlijk vond ik het wel leuk allemaal :D. Veel energie.

Cole & Melanie - Contemporary
Ik had geen band met deze performance. Het deed me niet zo veel. Goed gedanst verder, interessante dans qua verdeling van kracht.

Eliana & Twitch - Hiphop
Vreemd. Ik vond de muziek niet tof, de remix was raar. Maar Eliana O+. Die is altijd goed. Maar de choreo ook, tja, Christopher Scott... vooral goed in hele grafische groepsnummers.

Chehon & Kathryn - Contemporary
Tyce... Ugh. Oh gawd, tyce op z'n emotionele tour. En toch... vond ik het mooi. Erg emotioneel, mooi gedanst, goede muziek. Chehon zat er goed in qua emoties.
En Chehon leek wel erg jong en klein bij het jurycommentaar O+ ;(.

Whitney & Marko - Lyrical Jazz
Marko :o! Ik herkende hem niet zonder haar :D. Goed partnerwerk. Goed gedanst, Whitney heeft toch wel een goede stage presence.

Cyrus & Comfort - Dubstep
Comfort lijkt op Tara uit True Blood :o. Okay, het was goed in zijn stijl. Maar ik weet niet of ik het eens ben met de staande ovatie. Ik vind dat handwerk zo'n gefröbel vaak, wel knap, maar zo minuscuul. En ik houd niet van Dubstep.

Whitney & Chehon - Cha cha
Kutmuziek. Chehons armen O+, mag wel iets losser. De lift ging ook wat stroef. Niet zo boeiend.

Eliana & Cole - Contemporary
De eerste dans deze avond waarbij ik met aangespannen spieren zat te kijken. De muziek ook _O_. Erg mooi, erg Mia. Kippenvel.

Cyrus & Tiffany - Broadway
Leuk wel, niet heel bijzonder (valt het op dat ik geen zin meer heb :D?)
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:01:47 #112
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116457861
Ik wilde eigenlijk gaan kijken maar na Eriks verslag en het besef dat ik me door tien dansen zal moeten worstelen, stel ik het maar uit tot morgenvroeg. Of misschien wel zaterdag. Omdat ik ook al weet wie eruit vliegen (niet met je slaperige kop 's ochtends gaan Facebooken, Mallie :{) is de drang niet zo groot. We zijn niet de enigen bij wie het wel mooi is geweest geloof ik. Ang3l mag een subtiel schopje onder den kont en Saer heeft haar schoonmoeder schijnbaar al weer weken op bezoek. Bah, stom mislukt seizoen.

En goddamnitwaaromzagikdatzelfniet, Comfort=Tara :o!
  donderdag 6 september 2012 @ 15:37:12 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116461295
Mijn site had hem gewoon nog niet hoor }:|
Misschien morgen kijken :Y
Vind het fijn het voor mijn eigen training te kijken, kom ik in de dance mood.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:50:01 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116499637
Ok, pas halverwege, maar even voordat ik dingen ga vergeten :D

Openingsdans
Hmmz. Ik vond de bewegingen mooi, maar z epasten absoluut niet bij de muziek. had er duisterdere muziek onder geknald, of apartere zoals we van Sonyah gewend zijn, en ik was verkocht. Nu was het Mehh.

Christina... niet alleen is ze leuk, maar ik vond haar ook echt een HEEL goed jury;lid qua commentaar. ^O^

Tiffany & Benji - Jive
Waar komt die Tiffany ineens vandaan? Ze viel me nooit op omdat ze zo 13 in dozijn is, maar vorige week ineens qua dans wel en nu weer. Ik hou niet zo van Jive, niet van swing en ook niet zo van Benji, maar boy o boy was dit entertaining zeg! En idd geen verschil in hem en haar qua performance. Damn girl.

Cole & Melanie - Contemporary
Mooi hoe hij veel gelift werd. Maar de softer side? Zet hem dan niet in leer en op een dubstep nummer, da's niet soft :P I was prepared to love this... maar het werd gewoon een mooi.

Eliana & Twitch - Hiphop
Ik ben geen vfan van Scott. Nooit geweest. Niemandalletjes vind ik 't. Desalniettemin: Aliana O+

Chehon & Kathryn - Contemporary
I was prepared to hate this (want Tyce).... and I didn't. Het had iets holocaust achtigs over zich. Oke, er zaten wat loze zprongen in, maar verder vond ik t mooi en ingetogen. VOORAL vanwege het acteerwerk denk ik.

En nu verderrrrrr!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:41:42 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116501454
Whitney & Marko - Lyrical Jazz
Hmmmzmmmjjjah... mwa. That's all.

Cyrus & Comfort - Dubstep
Ik hou van tutting (dat is dat gefröbel met de handen Erik ;) ) dus dat stuk vond ik leuk. verder erg wisselend, maar dat is dubstep ook. Ach. Ja. Wel leuk. Niet extreem geweldig. geen ovatie. Christina met haar ringwerpen :')

Whitney & Chehon - Cha cha
Ik heb echt niet opgelet want ik was kadootjes aan t inpakken. Maar volgens mij niet veel gemist. Sorry!

Eliana & Cole - Contemporary
Mia + Adagio + Eliana + Cole + Geitjes ..... dat moes wel mooi worden. En dat werd het ook. Geen traan tot aan de laatste silent shout van beide. Wat een expressie. Oef.

Cyrus & Tiffany - Broadway
Mja, ach. Ik hou niet van broadway en die muziek dus het moet wel heel goed zijn wil ik daar enthousiast van worden. Ik werd het niet.

De uitslag........
Meisjes eens
Jongens..... ik had Chehon willen zien gaan.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter vrijdag 7 september 2012 @ 20:06:15 #116
87554 Cee
Welluk?
pi_116510971
What in the everlovinbloodyFUCK. Cole? Cole? Even dit verwerken.

*gooit 3 glazen uit open raam naar beneden*
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:20:44 #117
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116529820
Ik heb nog steeds niet gekeken, realiseer ik me nu. Op basis van mijn crazy planning de komende dagen gok ik nu even op... maandagavond :s). Oeps.
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:30:06 #118
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116529976
Even snel die jive gekeken.

1) jive baby!!! Govver eindelijk weer eens, en wat voor een!
2) Jean-Marc *O* (crappy jurylid, geweldige choreograaf)
3) Benji WTF, zijn spieren zijn ook onlangs ook uit de cast gekomen :o?
4) Tiffany _O_ _O_ _O_. Wat Ang zegt, who is she? Bye Witney.
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:02:25 #119
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116669168
't Spijt me vriendjes, het is me niet gelukt om te kijken.

Vanavond is de finale al, wisten jullie dat?

Vanaf zaterdag heb ik een V, een A, een K, een A, een N, een T, een I, een E... VAKANTIE *O* en dan ga ik even een inhaalslagje doen *O*. Misschien zelfs al wel eerder.
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:54:41 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116672151
Ik ben voor cirque de soleil ballet babe Eliana! *O*
L'Amour menaçant:
  woensdag 12 september 2012 @ 08:11:06 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116675579
Hij staat te stampen. Misschien vanavond kijken.
L'Amour menaçant:
  woensdag 12 september 2012 @ 16:00:01 #122
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116690609
Gekeken!

Nou de finale, ik ben benieuwd. Ik weet niet of het aan het nieuwe concept ligt maar ik ben een beetje moe van dit seizoen.

Cyrus & Eliana - Paso Doble
Daft Punk O+. Kan aan mij liggen maar ik vond er niet zo veel dans in zitten. Al kan Eliana bij mij al niks meer fout doen :D. Cyrus heeft nog steeds kromme benen en maakt lijnen niet af, voor zover ik kan zien. En je zou zeggen dat dat in de finale wel up to par zou moeten zijn.

Tiffany & Will - Contemporary/Jazz
Moloko O+. Van Sonya verwacht ik toch wel iets vreemders en twisteders. Het was niet slecht gedanst, en er zaten wel erg mooie momenten in en het zag er allemaal erg lekker en vloeiend uit.

Eliana & Chehon - Ballet
Ballet O+! Zin in! Notenkraker O+. Al moet ik zeggen dat het niet de meest spannende pas-de-deux is die ik ooit gezien heb, maar de kwaliteit was wel erg goed. Dat been van Eliana wat honderd keer kaarsrecht diagonaal omhoog wees :D.

Tiffany & Cyrus - Lyrical Hiphop
Ik vond het nogal chaotisch overkomen, weet niet of dat aan de choreografie ligt. Aan de ene kant vind ik het leuk, maar aan de andere kant twijfel ik. Weet niet precies wat het is.

Group
Tyce :r. Ik vond er echt geen reet aan.

Eliana solo
Ik ben helemaal Team Eliana. Echt mooi.

Chehon & Alison - Contemporary
Muziek van Once O+! Okay, van de musical maar dan nog O+. Die emotie van Alison wow. Die pirouette van Chehon wow. Echt mooi zeg. En ook hoe ze die emotie vasthielden. Wow. _O_.

Eliana & Tiffany - Burlesque/broadway
Chicago <3! Leuk wel om dit eens te zien in een goede routine. Maar weinig emotionele connectie met mij :D.

Cyrus solo
Aardige kerel hoor, maar hij hoort technisch niet in de finale thuis. Maar in zijn eigen stijl _O_. Al heb ik het ondertussen wel een beetje gezien.

Tiffany solo
Ze heeft wel een punt dat ze een beetje nondescript is. Weer zo'n solo die ik al 100 keer gezien heb. Stalen glimlach. Niet slecht hoor, maar ik vind het niet zo boeiend.

Chehon & Cyrus - Jazz
Nice. Sterk, twisted. Ik vond het goed :Y.

Chehon solo
Toch wel een mooie danser hoor. En de betere van de twee mannen.

Eliana & Alex - Contemporary
Mooi. Kutmuziek wel. Ik heb toch wel een zwak voor Alex O+.

Tiffany & Chehon - Rumba
Niet slecht, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet op zat te letten :'). Misschien omdat ik van Norah Jones altijd een beetje in slaap val.

Cyrus & Twitch - Animation
Wel cool :D. Zo anders dan al die andere dansen :D.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 12 september 2012 @ 17:07:36 #123
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116693467
Jongens, wanneer is de uitslag? Volgende week pas?

Ik hoop dat ik vanavond puf heb. Ben nu nog ff doodmoe. Vanochtend vanaf 6:00 u stembureautje gespeeld ;(.
  woensdag 12 september 2012 @ 19:03:31 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116697978
Ik ga NU kijken!
L'Amour menaçant:
  woensdag 12 september 2012 @ 19:03:51 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116697998
Als in nu.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')