abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 08:56:01 #51
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_114709848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Janelle & Dareian - chachacha - een of andere latin vent
Iemand gaf me laatst commentaar dat de stijldans zo weinig stijldans had en zo veel show.
Stijldans vin'k sowieso een vooroorloogse term. Maar in Amerika geldt dit zeker. Standard American Ballroom is zoooooo showy, veel minder regels dan in de Europese/restvandewereld-variant.

quote:
Audrey & Matthew - salsa - Liz Lira
Het kontje in dat strakke rood was het leukste van de dans, voor de rest vond ik 't maar matig.
Mattie zag er ook goed uit in zijn catsuit ;).

quote:
Eliana & Cyrus - hip hop - NappyTabs
Cyrus een hiphop geven was wel erg makkelijk.
Mwa. Zo'n beetje de enige samen met Eliana die nog niks in de buurt van zijn genre heeft gehad, dus het werd tijd. Dat het dan een choreo werd die precies op zijn stijl werd geschreven, dat is enigszins discutabel, maar soit.
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:56:31 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_114714480
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:56 schreef Malahide het volgende:

[..]

Stijldans vin'k sowieso een vooroorloogse term. Maar in Amerika geldt dit zeker. Standard American Ballroom is zoooooo showy, veel minder regels dan in de Europese/restvandewereld-variant.
Zo heet dat nou eenmaal in het Nederlands, jij veramerikaniseerd mens! Maar ik bedoel dus Ballroom & Latin:P
quote:
Mwa. Zo'n beetje de enige samen met Eliana die nog niks in de buurt van zijn genre heeft gehad, dus het werd tijd. Dat het dan een choreo werd die precies op zijn stijl werd geschreven, dat is enigszins discutabel, maar soit.
Mja ik ben gewoon een beetje anti Cyrus. Die wordt er in gehouden omdat ie apart is en ze anders geen hiphopper meer hebben. Steeds dat handje boven het hoofd als ie “uit zijn comfort zone is”. Hallo, zo is dat programma. Iedereen is wel eens uit zijn comfort-zone. Dat “Ja het was niet briljant, maaaaaaaaaaaaar hij is dan ook geen....”. En steeds wordt er gezegd dat ie briljant is in zijn eigen stijl.... ja, klopt. Eigen stijl. Een zeer beperkte eigen stijl zelfs. Want nu was te zien dat ie bij de rest van de hiphop moves er zelfs uitgedanst werd door een ballerina. En dan NOG staande ovaties. Donder toch op man. Hij mag van mij echt opzouten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  ESF Reporter vrijdag 27 juli 2012 @ 19:52:47 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_114731670
Heb de vorige posts nog niet gelezen, doe ik zometeen. Ik zit nu de uitslag te kijken. Man man man man man deze nieuwe results-opzet zuigt echt keiharde toverballen. Je wist gewoon dat ze Eliana gingen saven anders zouden ze niet allemaal als aapjes rechtop staan en klappen na die dans van haar en Cyrus. Was puur een afgesproken dingetje zodat ze hun keuze konden rechtvaardigen. Het was leuk, maar erg bijzonder vond ik hem niet echt. Leuke showcase voor Cyrus.
Pfffrt, Nigel.

-O-
  zondag 29 juli 2012 @ 09:02:04 #54
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_114793659
Die nieuwe opzet slaat echt nergens op. En ik merk dat ik Nigels commentaar steeds skip :@.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_114794232
Sowieso, negerinnen die op de dansvloer een flinke persoonlijkheid hebben zijn vrij kansloos in het stemproces. Blanke giechelmeisjes; daar wordt op gestemd.
Cole is als Aziaat ook volslagen kansloos. Je ziet zelden Aziatische mannen met blanke vrouwen en vrouwen is waar heren met ontbloot bovenlijf het in talentenjachten van moeten hebben bij het stemmen.

Mark my words: Cole gaat ineens 'shockingly' telkens in de bottom 3 eindigen waarna Nigel 'm na 3x niet meer kan saven.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 29 juli 2012 @ 10:15:49 #56
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_114794319
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:08 schreef Knipoogje het volgende:
Cole is als Aziaat ook volslagen kansloos. Je ziet zelden Aziatische mannen met blanke vrouwen en vrouwen is waar heren met ontbloot bovenlijf het in talentenjachten van moeten hebben bij het stemmen.
Schenkstroop, ben jij het :o ;)?

Mwa, Tadd en Marko vorig jaar? Die konden alleen niet op tegen de pussy power van Melanie en Sasha. Als die er niet waren geweest hadden we een Aziatische winnaar gehad :+.

quote:
Sowieso, negerinnen die op de dansvloer een flinke persoonlijkheid hebben zijn vrij kansloos in het stemproces.
Haar probleem was eerder dat ze naast het podium overkwam als afstandelijk en niet bepaald een zonnetje in huis. Ik denk overigens dat ze verlegen is.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:38:49 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_114800206
quote:
3s.gif Op zondag 29 juli 2012 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Die nieuwe opzet slaat echt nergens op. En ik merk dat ik Nigels commentaar steeds skip :@.
Ik kijk de commentaren steeds op 1.5 speed zodat ik ze nog wel kan verstaan maar het geheel wat sneller gaat :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:39:37 #58
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_114800245
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kijk de commentaren steeds op 1.5 speed zodat ik ze nog wel kan verstaan maar het geheel wat sneller gaat :D
Mary Murphy moet dan écht onverdraaglijk zijn _O-.
  ESF Reporter zondag 29 juli 2012 @ 13:53:34 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_114800810
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Malahide het volgende:

[..]

Mary Murphy moet dan écht onverdraaglijk zijn _O-.
_O-
pi_114868559
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:15 schreef Malahide het volgende:

[..]

Schenkstroop, ben jij het :o ;)?

Mwa, Tadd en Marko vorig jaar? Die konden alleen niet op tegen de pussy power van Melanie en Sasha. Als die er niet waren geweest hadden we een Aziatische winnaar gehad :+.
Schenkstroop :o ;(

Tadd zag er meer uit als 10% aziaat. Maar met Marko moet ik toegeven. Maar hoeveel jaar SYTYCD hebben we daar op moeten wachten? Ik haalde de inspiratie voor mijn opmerking dan ook een beetje uit American Idol waar in al die jaren met Black Diva's alleen Fantasia maar wist te overleven. Het zijn heel vaak toch weer de blanke boys en girls next door die ver komen omdat verreweg het grootste gedeelte van het publiek zich daar beter mee kan relateren. Bedoel ik niet discriminerend, maar gewoon de wet van de grote getallen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 30 juli 2012 @ 23:02:27 #61
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_114874176
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Schenkstroop :o ;(

Tadd zag er meer uit als 10% aziaat. Maar met Marko moet ik toegeven. Maar hoeveel jaar SYTYCD hebben we daar op moeten wachten? Ik haalde de inspiratie voor mijn opmerking dan ook een beetje uit American Idol waar in al die jaren met Black Diva's alleen Fantasia maar wist te overleven. Het zijn heel vaak toch weer de blanke boys en girls next door die ver komen omdat verreweg het grootste gedeelte van het publiek zich daar beter mee kan relateren. Bedoel ik niet discriminerend, maar gewoon de wet van de grote getallen.
Je hebt gelijk, helaas.
pi_115330428
Nou k heb een crazy 3 weken achter de rug waarin ik dus geen enkele aflevering heb kunnen kijken =( Ik hoop vandaag in ieder geval 1 of 2 afleveringen te kunnen kijken, ik weet niet eens zeker hoeveel ik er heb gemist!!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:09:26 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115334728
Deze week en vorige week heb je in ieder geval geen aflevering gemist, want door de Olympische Spelen was er een tweeweekse pauze.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:38:28 #64
87554 Cee
Welluk?
pi_115391789
Ik lees op m'n feesboeks dit:
quote:
SYTYCD returns next with the Top 14 dancing some of Mia Michaels’ greatest routines! What are your favorites?
WTfuckery?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:09:08 #65
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115631369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik lees op m'n feesboeks dit:

[..]

WTfuckery?
:Z

Anyhoo... we're back!

Moet me nog even oppeppen, hoor. Zit er totaal niet meer in. Wie deden er ook weer mee 8-)?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:10:39 #66
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115637010
Nou ik zit er klaar voor. Deze keer mijn poging tot een Malahidish post, net bold kopjes en zeh whole shebang. Natuurlijk weet ik net zo veel van dans als dat een gegratineerde mossel weet van dans, dus neem het niet TE serieus.

Play.

Cat, lieve schat, wat heb je in hemelsnaam aan qua kraag? Pfoe.

[intromuziek]

Oh wow, de hele show dedicated aan Mia :o! *O*.

Oeh guest judges die echt verstand van iets hebben. Hopelijk zijn ze een beetje kritisch en niet zo jubelend over alles en iedereen. Nappytabsbaby *O*

Group routine
Mooi wel. Duister. Beetje chaotisch misschien ofzo. Ben nooit zo dol op groepsnummers, tenzij ze echt heel strak zijn.

Eliana & Cyrus - Door routine
Ben niet zo bekend met deze routine, dus vergelijken met het origineel is lastig. Ik vond ze wel goed in hun rol zitten en Cyrus deed iets heel tofs toen ze aan beide kanten van de deur zaten, zo schokkerig vanuit z'n schouders :D. Eliana was qua gezicht misschien een beetje te, maar het was wel vermakelijk.

Nigels egotrip dance day sla ik even over.

George & Tiffany - Hometown Glory
Misschien wel mijn allerfavorietste dans ooit. Dus don't fuck it up!
Ligt het aan mij of is dit een verkorte versie? Anyhow, nice try, maar het haalt het voor mij niet bij het origineel. Minder strak, minder vloeiend. De assisted run had voor mij niet diezelfde magie. Het was wel goed, maar voor mij allemaal net niet. Alsof er té veel geprobeerd werd diezelfde emotie te hebben ofzo, té graag.

Amelia & Will - Butt dance
Ik heb altijd een enorme zwak gehad voor dit nummer, mede door de muziek. En ik denk dat Amelia perfect is voor deze dans. Maar we zullen zien.
Nou ik ben niet teleurgesteld :D. Ik vond het leuk. Wel vond ik Will een beetje te... lang? voor deze dans :D. Kan niet precies zeggen waar dat uit bleek, maar ik vond dit wel een leuke goede interpretatie. En het helpt dat Amelia niet de kleinste kont heeft van iedereen.

Janelle & Dareian - Bed routine
Mooi.
Stil.
;(.
Ik vind wel dat de jury Janelle niet genoeg credit geeft, want ik vond haar inleving op het eind echt heel goed.

Audrey & Matthew - D(e)ad piece
Ik heb niet zo'n emotionele band met dit nummer. Misschien zijn het de lelijke nepbloemen en de witte pakken die me te veel storen :D.

Whitney & Chehon - Bench routine
Oei, ik zie alleen maar Travis wall hierbij... ben benieuwd. Die lift waar hij haar ene been vasthoudt blijft wel erg mooi O+. Best goed vond ik, technisch sterk (die pirouette!). Maar geen Travis.

Lindsey & Cole - Gravity routine
Oei, da's een moeilijke om over te doen. Maar goed gedaan. Erg goed. Al was Kayla (?) wel sterker met dat stukje waar de man haar steeds vastgrijpt en zij zich moet losrukken, daar miste ik een beetje intensiteit.

Uitslag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:27:07 #67
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115652543
Als Erik een Malahidishes post doet deze week, dan doe ik gewoon een Erikish post :*. Na twee weken wachten vond ik dit potje ongeïnspireerde zelfverheerlijking best een domper en ik heb geen zin om er veel tijd en energie in te steken.

Niks tegen Mia hoor, maar ik zit totaal niet te wachten op routines die we al -tig keer voorbij hebben zien komen en dan ook nog eens uitgevoerd door andere dansers. De show wil maar niet snappen dat de gemiddelde kijker emotioneel investeert in de koppeltjes/dansers en niet in een dans op zich, en dat dansers en routines voor ons niet zomaar onderling uitwisselbaar zijn. The Bench is van Travis en Heidi, The Door van Twitch en Katee en Addiction - daar hadden ze sowieso vanaf moeten blijven :( ! - van Kayla en Kupono. Valt me nog mee dat Cancer Dance niet voor de driehonderste keer uit de kast werd getrokken. O wacht, die is van Tasty Oreo :').

Verder zat ik ook niet te wachten op twee Britse dansers die dan wel top of the bill mogen zijn, maar nog nooit een seconde SYTYCD hebben gezien. Voegden totaal niks toe.

De eliminatie: niet eens met wie de Amerikaantjes naar de bottom stemmen. Van die drie contemporaryjongens zou ik ook met het mes op de keel George behouden hebben, al lijkt hij me qua type iets teveel op Marko van vorig jaar. De beslissing bij de meiden is discutabel. Janelle niet, doei. Lindsay heeft veel meer verschillende stijlen gehad om te tonen dat ze meer is dan latin, Amelia heeft veel op elkaar lijkende dingen gedaan. In het kader daarvan snap ik de keuze van de judges wel. Maar jammer dat zo’n apart typje de Top 10 niet haalt :{.

En o ja, Cat zag eruit alsof ze met een struisvogel aan het worstelen was -O- .

Om gezellig te eindigen: cute NappyTabs baby O+ en volgende week AllStars. Geen Pasha wsl., want ik heb uit betrouwbare bron vernomen O-) dat die al in Londen aan het oefenen is voor de openingsshow van Strictly Come Dancing. Weet wel dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opgetrommeld is.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:30:18 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115652666
Oh god, ik kreeg heel even een visioen dat ze ook zo'n show zouden kunnen doen met Tyce dansjes :'(!!! Teh horror!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:30:55 #69
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115655142
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, ik kreeg heel even een visioen dat ze ook zo'n show zouden kunnen doen met Tyce dansjes :'(!!! Teh horror!
  ESF Reporter donderdag 16 augustus 2012 @ 21:14:57 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_115656969
Zit nu te kijken. WAT HUH, er gaan er 4 uit? Cat zal het vast drieduizend keer hebben gemeld dit programma maar ik merkte het net pas toen Nigel er maar eentje savede.
M'n favoriete koppel is eruit. Twee van m'n favoriete dansers eruit. Wat een enorme buzzkill is dit format zo. :'(

Ik vond de show best leuk, maar kon het toch niet laten om alles te vergelijken met het Origineel en het was lastig ze net zo exciting te vinden als de eerste keer dat ik ze zag. Wel mooi om het verhaal achter 'The Bench' te horen. Oh, Mia. O+
En Cole speelde een geniaal toxische verslaving in 'Addiction', wauw.
'Last Dance' bracht bijna de waterlanders bij me naar boven.
Maar de nasmaak van de eliminaties blijft na het kijken van deze show toch wel.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:25:46 #71
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115657453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Zit nu te kijken. WAT HUH, er gaan er 4 uit? Cat zal het vast drieduizend keer hebben gemeld dit programma maar ik merkte het net pas toen Nigel er maar eentje savede.
M'n favoriete koppel is eruit. Twee van m'n favoriete dansers eruit. Wat een enorme buzzkill is dit format zo. :'(

Ik vond de show best leuk, maar kon het toch niet laten om alles te vergelijken met het Origineel en het was lastig ze net zo exciting te vinden als de eerste keer dat ik ze zag. Wel mooi om het verhaal achter 'The Bench' te horen. Oh, Mia. O+
En Cole speelde een geniaal toxische verslaving in 'Addiction', wauw.
'Last Dance' bracht bijna de waterlanders bij me naar boven.
Maar de nasmaak van de eliminaties blijft na het kijken van deze show toch wel.
Dat was wel bekend van die viervoudige eliminatie, maar ik was het ook vergeten ;(.
Het is echt een verrot format. Er zou toch ook een zespersoons finale komen? Als dat zo is zijn we over drie weken al klaar _O-. Ook een manier om kosten te besparen.

Ik vond Cole het niet halen bij Kupono. Die had die sardonische grijns, daar krijg ik nog steeds rillingen van over mijn rug.

Wat een raar ongemakkelijk gesprekje van Nigel met Matthew en Audrey over Mia's vader. De Marlboro Man :?

Mia's Bench-verhaal kende ik ook nog niet. Maar niet getreurd om Mia, want wat had ze nou weer voor een toyboy naast zich zitten op de tribune :9? Ouwe snoepster.
  ESF Reporter donderdag 16 augustus 2012 @ 21:29:29 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_115657611
Oh ja, die rare conversatie met Ryan Gosling en Nigel over de vader van Mia, ging hij ineens quizvragen over hem stellen, alsof hij er extra punten voor zou krijgen. En hij had alles fout. Pijnlijk.

Wie van jullie voelde zich nog meer oud toen George zei dat hij n.a.v. Ramalama begon met dansen? BEGON. BE-GON. Ramalama komt uit 2015. Sodeju.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:38:47 #73
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115658049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Ramalama komt uit 2015 ;)
Ja ik was 12 en toen keek ik met mijn vriendinnetje naar Tranji en toen hebben we dat nagespeeld en op YouTube gezet.

:'( shoot me
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:41:12 #74
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115658154
:@.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:43:38 #75
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115658315
Ach, mijn echte ik-voel-me-oud-dieptepunt had ik vorige week toen ik me realiseerde dat ik me dingen kon herinneren van de Olympische Spelen van 1980.

;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')