Stijldans vin'k sowieso een vooroorloogse term. Maar in Amerika geldt dit zeker. Standard American Ballroom is zoooooo showy, veel minder regels dan in de Europese/restvandewereld-variant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Janelle & Dareian - chachacha - een of andere latin vent
Iemand gaf me laatst commentaar dat de stijldans zo weinig stijldans had en zo veel show.
Mattie zag er ook goed uit in zijn catsuitquote:Audrey & Matthew - salsa - Liz Lira
Het kontje in dat strakke rood was het leukste van de dans, voor de rest vond ik 't maar matig.
Mwa. Zo'n beetje de enige samen met Eliana die nog niks in de buurt van zijn genre heeft gehad, dus het werd tijd. Dat het dan een choreo werd die precies op zijn stijl werd geschreven, dat is enigszins discutabel, maar soit.quote:Eliana & Cyrus - hip hop - NappyTabs
Cyrus een hiphop geven was wel erg makkelijk.
Zo heet dat nou eenmaal in het Nederlands, jij veramerikaniseerd mens! Maar ik bedoel dus Ballroom & Latin:Pquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Stijldans vin'k sowieso een vooroorloogse term. Maar in Amerika geldt dit zeker. Standard American Ballroom is zoooooo showy, veel minder regels dan in de Europese/restvandewereld-variant.
Mja ik ben gewoon een beetje anti Cyrus. Die wordt er in gehouden omdat ie apart is en ze anders geen hiphopper meer hebben. Steeds dat handje boven het hoofd als ie “uit zijn comfort zone is”. Hallo, zo is dat programma. Iedereen is wel eens uit zijn comfort-zone. Dat “Ja het was niet briljant, maaaaaaaaaaaaar hij is dan ook geen....”. En steeds wordt er gezegd dat ie briljant is in zijn eigen stijl.... ja, klopt. Eigen stijl. Een zeer beperkte eigen stijl zelfs. Want nu was te zien dat ie bij de rest van de hiphop moves er zelfs uitgedanst werd door een ballerina. En dan NOG staande ovaties. Donder toch op man. Hij mag van mij echt opzouten.quote:Mwa. Zo'n beetje de enige samen met Eliana die nog niks in de buurt van zijn genre heeft gehad, dus het werd tijd. Dat het dan een choreo werd die precies op zijn stijl werd geschreven, dat is enigszins discutabel, maar soit.
Schenkstroop, ben jij hetquote:Op zondag 29 juli 2012 10:08 schreef Knipoogje het volgende:
Cole is als Aziaat ook volslagen kansloos. Je ziet zelden Aziatische mannen met blanke vrouwen en vrouwen is waar heren met ontbloot bovenlijf het in talentenjachten van moeten hebben bij het stemmen.
Haar probleem was eerder dat ze naast het podium overkwam als afstandelijk en niet bepaald een zonnetje in huis. Ik denk overigens dat ze verlegen is.quote:Sowieso, negerinnen die op de dansvloer een flinke persoonlijkheid hebben zijn vrij kansloos in het stemproces.
Ik kijk de commentaren steeds op 1.5 speed zodat ik ze nog wel kan verstaan maar het geheel wat sneller gaatquote:Op zondag 29 juli 2012 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Die nieuwe opzet slaat echt nergens op. En ik merk dat ik Nigels commentaar steeds skip.
Mary Murphy moet dan écht onverdraaglijk zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk de commentaren steeds op 1.5 speed zodat ik ze nog wel kan verstaan maar het geheel wat sneller gaat
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mary Murphy moet dan écht onverdraaglijk zijn.
Schenkstroopquote:Op zondag 29 juli 2012 10:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Schenkstroop, ben jij het![]()
?
Mwa, Tadd en Marko vorig jaar? Die konden alleen niet op tegen de pussy power van Melanie en Sasha. Als die er niet waren geweest hadden we een Aziatische winnaar gehad.
Je hebt gelijk, helaas.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Schenkstroop![]()
Tadd zag er meer uit als 10% aziaat. Maar met Marko moet ik toegeven. Maar hoeveel jaar SYTYCD hebben we daar op moeten wachten? Ik haalde de inspiratie voor mijn opmerking dan ook een beetje uit American Idol waar in al die jaren met Black Diva's alleen Fantasia maar wist te overleven. Het zijn heel vaak toch weer de blanke boys en girls next door die ver komen omdat verreweg het grootste gedeelte van het publiek zich daar beter mee kan relateren. Bedoel ik niet discriminerend, maar gewoon de wet van de grote getallen.
WTfuckery?quote:SYTYCD returns next with the Top 14 dancing some of Mia Michaels’ greatest routines! What are your favorites?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik lees op m'n feesboeks dit:
[..]
WTfuckery?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. opgetrommeld is.You cheated on me with choreography.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, ik kreeg heel even een visioen dat ze ook zo'n show zouden kunnen doen met Tyce dansjes!!! Teh horror!
Dat was wel bekend van die viervoudige eliminatie, maar ik was het ook vergetenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Zit nu te kijken. WAT HUH, er gaan er 4 uit? Cat zal het vast drieduizend keer hebben gemeld dit programma maar ik merkte het net pas toen Nigel er maar eentje savede.
M'n favoriete koppel is eruit. Twee van m'n favoriete dansers eruit. Wat een enorme buzzkill is dit format zo.
Ik vond de show best leuk, maar kon het toch niet laten om alles te vergelijken met het Origineel en het was lastig ze net zo exciting te vinden als de eerste keer dat ik ze zag. Wel mooi om het verhaal achter 'The Bench' te horen. Oh, Mia.
En Cole speelde een geniaal toxische verslaving in 'Addiction', wauw.
'Last Dance' bracht bijna de waterlanders bij me naar boven.
Maar de nasmaak van de eliminaties blijft na het kijken van deze show toch wel.
Ja ik was 12 en toen keek ik met mijn vriendinnetje naar Tranji en toen hebben we dat nagespeeld en op YouTube gezet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |