abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 08:56:01 #51
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_114709848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Janelle & Dareian - chachacha - een of andere latin vent
Iemand gaf me laatst commentaar dat de stijldans zo weinig stijldans had en zo veel show.
Stijldans vin'k sowieso een vooroorloogse term. Maar in Amerika geldt dit zeker. Standard American Ballroom is zoooooo showy, veel minder regels dan in de Europese/restvandewereld-variant.

quote:
Audrey & Matthew - salsa - Liz Lira
Het kontje in dat strakke rood was het leukste van de dans, voor de rest vond ik 't maar matig.
Mattie zag er ook goed uit in zijn catsuit ;).

quote:
Eliana & Cyrus - hip hop - NappyTabs
Cyrus een hiphop geven was wel erg makkelijk.
Mwa. Zo'n beetje de enige samen met Eliana die nog niks in de buurt van zijn genre heeft gehad, dus het werd tijd. Dat het dan een choreo werd die precies op zijn stijl werd geschreven, dat is enigszins discutabel, maar soit.
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:56:31 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_114714480
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:56 schreef Malahide het volgende:

[..]

Stijldans vin'k sowieso een vooroorloogse term. Maar in Amerika geldt dit zeker. Standard American Ballroom is zoooooo showy, veel minder regels dan in de Europese/restvandewereld-variant.
Zo heet dat nou eenmaal in het Nederlands, jij veramerikaniseerd mens! Maar ik bedoel dus Ballroom & Latin:P
quote:
Mwa. Zo'n beetje de enige samen met Eliana die nog niks in de buurt van zijn genre heeft gehad, dus het werd tijd. Dat het dan een choreo werd die precies op zijn stijl werd geschreven, dat is enigszins discutabel, maar soit.
Mja ik ben gewoon een beetje anti Cyrus. Die wordt er in gehouden omdat ie apart is en ze anders geen hiphopper meer hebben. Steeds dat handje boven het hoofd als ie “uit zijn comfort zone is”. Hallo, zo is dat programma. Iedereen is wel eens uit zijn comfort-zone. Dat “Ja het was niet briljant, maaaaaaaaaaaaar hij is dan ook geen....”. En steeds wordt er gezegd dat ie briljant is in zijn eigen stijl.... ja, klopt. Eigen stijl. Een zeer beperkte eigen stijl zelfs. Want nu was te zien dat ie bij de rest van de hiphop moves er zelfs uitgedanst werd door een ballerina. En dan NOG staande ovaties. Donder toch op man. Hij mag van mij echt opzouten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  ESF Reporter vrijdag 27 juli 2012 @ 19:52:47 #53
87554 Cee
Welluk?
pi_114731670
Heb de vorige posts nog niet gelezen, doe ik zometeen. Ik zit nu de uitslag te kijken. Man man man man man deze nieuwe results-opzet zuigt echt keiharde toverballen. Je wist gewoon dat ze Eliana gingen saven anders zouden ze niet allemaal als aapjes rechtop staan en klappen na die dans van haar en Cyrus. Was puur een afgesproken dingetje zodat ze hun keuze konden rechtvaardigen. Het was leuk, maar erg bijzonder vond ik hem niet echt. Leuke showcase voor Cyrus.
Pfffrt, Nigel.

-O-
  zondag 29 juli 2012 @ 09:02:04 #54
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_114793659
Die nieuwe opzet slaat echt nergens op. En ik merk dat ik Nigels commentaar steeds skip :@.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_114794232
Sowieso, negerinnen die op de dansvloer een flinke persoonlijkheid hebben zijn vrij kansloos in het stemproces. Blanke giechelmeisjes; daar wordt op gestemd.
Cole is als Aziaat ook volslagen kansloos. Je ziet zelden Aziatische mannen met blanke vrouwen en vrouwen is waar heren met ontbloot bovenlijf het in talentenjachten van moeten hebben bij het stemmen.

Mark my words: Cole gaat ineens 'shockingly' telkens in de bottom 3 eindigen waarna Nigel 'm na 3x niet meer kan saven.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 29 juli 2012 @ 10:15:49 #56
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_114794319
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:08 schreef Knipoogje het volgende:
Cole is als Aziaat ook volslagen kansloos. Je ziet zelden Aziatische mannen met blanke vrouwen en vrouwen is waar heren met ontbloot bovenlijf het in talentenjachten van moeten hebben bij het stemmen.
Schenkstroop, ben jij het :o ;)?

Mwa, Tadd en Marko vorig jaar? Die konden alleen niet op tegen de pussy power van Melanie en Sasha. Als die er niet waren geweest hadden we een Aziatische winnaar gehad :+.

quote:
Sowieso, negerinnen die op de dansvloer een flinke persoonlijkheid hebben zijn vrij kansloos in het stemproces.
Haar probleem was eerder dat ze naast het podium overkwam als afstandelijk en niet bepaald een zonnetje in huis. Ik denk overigens dat ze verlegen is.
  zondag 29 juli 2012 @ 13:38:49 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_114800206
quote:
3s.gif Op zondag 29 juli 2012 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Die nieuwe opzet slaat echt nergens op. En ik merk dat ik Nigels commentaar steeds skip :@.
Ik kijk de commentaren steeds op 1.5 speed zodat ik ze nog wel kan verstaan maar het geheel wat sneller gaat :D
L'Amour menaçant:
  zondag 29 juli 2012 @ 13:39:37 #58
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_114800245
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kijk de commentaren steeds op 1.5 speed zodat ik ze nog wel kan verstaan maar het geheel wat sneller gaat :D
Mary Murphy moet dan écht onverdraaglijk zijn _O-.
  ESF Reporter zondag 29 juli 2012 @ 13:53:34 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_114800810
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Malahide het volgende:

[..]

Mary Murphy moet dan écht onverdraaglijk zijn _O-.
_O-
pi_114868559
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:15 schreef Malahide het volgende:

[..]

Schenkstroop, ben jij het :o ;)?

Mwa, Tadd en Marko vorig jaar? Die konden alleen niet op tegen de pussy power van Melanie en Sasha. Als die er niet waren geweest hadden we een Aziatische winnaar gehad :+.
Schenkstroop :o ;(

Tadd zag er meer uit als 10% aziaat. Maar met Marko moet ik toegeven. Maar hoeveel jaar SYTYCD hebben we daar op moeten wachten? Ik haalde de inspiratie voor mijn opmerking dan ook een beetje uit American Idol waar in al die jaren met Black Diva's alleen Fantasia maar wist te overleven. Het zijn heel vaak toch weer de blanke boys en girls next door die ver komen omdat verreweg het grootste gedeelte van het publiek zich daar beter mee kan relateren. Bedoel ik niet discriminerend, maar gewoon de wet van de grote getallen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 30 juli 2012 @ 23:02:27 #61
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_114874176
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Schenkstroop :o ;(

Tadd zag er meer uit als 10% aziaat. Maar met Marko moet ik toegeven. Maar hoeveel jaar SYTYCD hebben we daar op moeten wachten? Ik haalde de inspiratie voor mijn opmerking dan ook een beetje uit American Idol waar in al die jaren met Black Diva's alleen Fantasia maar wist te overleven. Het zijn heel vaak toch weer de blanke boys en girls next door die ver komen omdat verreweg het grootste gedeelte van het publiek zich daar beter mee kan relateren. Bedoel ik niet discriminerend, maar gewoon de wet van de grote getallen.
Je hebt gelijk, helaas.
pi_115330428
Nou k heb een crazy 3 weken achter de rug waarin ik dus geen enkele aflevering heb kunnen kijken =( Ik hoop vandaag in ieder geval 1 of 2 afleveringen te kunnen kijken, ik weet niet eens zeker hoeveel ik er heb gemist!!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:09:26 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115334728
Deze week en vorige week heb je in ieder geval geen aflevering gemist, want door de Olympische Spelen was er een tweeweekse pauze.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:38:28 #64
87554 Cee
Welluk?
pi_115391789
Ik lees op m'n feesboeks dit:
quote:
SYTYCD returns next with the Top 14 dancing some of Mia Michaels’ greatest routines! What are your favorites?
WTfuckery?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 08:09:08 #65
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115631369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:38 schreef Cee het volgende:
Ik lees op m'n feesboeks dit:

[..]

WTfuckery?
:Z

Anyhoo... we're back!

Moet me nog even oppeppen, hoor. Zit er totaal niet meer in. Wie deden er ook weer mee 8-)?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:10:39 #66
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115637010
Nou ik zit er klaar voor. Deze keer mijn poging tot een Malahidish post, net bold kopjes en zeh whole shebang. Natuurlijk weet ik net zo veel van dans als dat een gegratineerde mossel weet van dans, dus neem het niet TE serieus.

Play.

Cat, lieve schat, wat heb je in hemelsnaam aan qua kraag? Pfoe.

[intromuziek]

Oh wow, de hele show dedicated aan Mia :o! *O*.

Oeh guest judges die echt verstand van iets hebben. Hopelijk zijn ze een beetje kritisch en niet zo jubelend over alles en iedereen. Nappytabsbaby *O*

Group routine
Mooi wel. Duister. Beetje chaotisch misschien ofzo. Ben nooit zo dol op groepsnummers, tenzij ze echt heel strak zijn.

Eliana & Cyrus - Door routine
Ben niet zo bekend met deze routine, dus vergelijken met het origineel is lastig. Ik vond ze wel goed in hun rol zitten en Cyrus deed iets heel tofs toen ze aan beide kanten van de deur zaten, zo schokkerig vanuit z'n schouders :D. Eliana was qua gezicht misschien een beetje te, maar het was wel vermakelijk.

Nigels egotrip dance day sla ik even over.

George & Tiffany - Hometown Glory
Misschien wel mijn allerfavorietste dans ooit. Dus don't fuck it up!
Ligt het aan mij of is dit een verkorte versie? Anyhow, nice try, maar het haalt het voor mij niet bij het origineel. Minder strak, minder vloeiend. De assisted run had voor mij niet diezelfde magie. Het was wel goed, maar voor mij allemaal net niet. Alsof er té veel geprobeerd werd diezelfde emotie te hebben ofzo, té graag.

Amelia & Will - Butt dance
Ik heb altijd een enorme zwak gehad voor dit nummer, mede door de muziek. En ik denk dat Amelia perfect is voor deze dans. Maar we zullen zien.
Nou ik ben niet teleurgesteld :D. Ik vond het leuk. Wel vond ik Will een beetje te... lang? voor deze dans :D. Kan niet precies zeggen waar dat uit bleek, maar ik vond dit wel een leuke goede interpretatie. En het helpt dat Amelia niet de kleinste kont heeft van iedereen.

Janelle & Dareian - Bed routine
Mooi.
Stil.
;(.
Ik vind wel dat de jury Janelle niet genoeg credit geeft, want ik vond haar inleving op het eind echt heel goed.

Audrey & Matthew - D(e)ad piece
Ik heb niet zo'n emotionele band met dit nummer. Misschien zijn het de lelijke nepbloemen en de witte pakken die me te veel storen :D.

Whitney & Chehon - Bench routine
Oei, ik zie alleen maar Travis wall hierbij... ben benieuwd. Die lift waar hij haar ene been vasthoudt blijft wel erg mooi O+. Best goed vond ik, technisch sterk (die pirouette!). Maar geen Travis.

Lindsey & Cole - Gravity routine
Oei, da's een moeilijke om over te doen. Maar goed gedaan. Erg goed. Al was Kayla (?) wel sterker met dat stukje waar de man haar steeds vastgrijpt en zij zich moet losrukken, daar miste ik een beetje intensiteit.

Uitslag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:27:07 #67
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115652543
Als Erik een Malahidishes post doet deze week, dan doe ik gewoon een Erikish post :*. Na twee weken wachten vond ik dit potje ongeïnspireerde zelfverheerlijking best een domper en ik heb geen zin om er veel tijd en energie in te steken.

Niks tegen Mia hoor, maar ik zit totaal niet te wachten op routines die we al -tig keer voorbij hebben zien komen en dan ook nog eens uitgevoerd door andere dansers. De show wil maar niet snappen dat de gemiddelde kijker emotioneel investeert in de koppeltjes/dansers en niet in een dans op zich, en dat dansers en routines voor ons niet zomaar onderling uitwisselbaar zijn. The Bench is van Travis en Heidi, The Door van Twitch en Katee en Addiction - daar hadden ze sowieso vanaf moeten blijven :( ! - van Kayla en Kupono. Valt me nog mee dat Cancer Dance niet voor de driehonderste keer uit de kast werd getrokken. O wacht, die is van Tasty Oreo :').

Verder zat ik ook niet te wachten op twee Britse dansers die dan wel top of the bill mogen zijn, maar nog nooit een seconde SYTYCD hebben gezien. Voegden totaal niks toe.

De eliminatie: niet eens met wie de Amerikaantjes naar de bottom stemmen. Van die drie contemporaryjongens zou ik ook met het mes op de keel George behouden hebben, al lijkt hij me qua type iets teveel op Marko van vorig jaar. De beslissing bij de meiden is discutabel. Janelle niet, doei. Lindsay heeft veel meer verschillende stijlen gehad om te tonen dat ze meer is dan latin, Amelia heeft veel op elkaar lijkende dingen gedaan. In het kader daarvan snap ik de keuze van de judges wel. Maar jammer dat zo’n apart typje de Top 10 niet haalt :{.

En o ja, Cat zag eruit alsof ze met een struisvogel aan het worstelen was -O- .

Om gezellig te eindigen: cute NappyTabs baby O+ en volgende week AllStars. Geen Pasha wsl., want ik heb uit betrouwbare bron vernomen O-) dat die al in Londen aan het oefenen is voor de openingsshow van Strictly Come Dancing. Weet wel dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opgetrommeld is.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:30:18 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115652666
Oh god, ik kreeg heel even een visioen dat ze ook zo'n show zouden kunnen doen met Tyce dansjes :'(!!! Teh horror!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:30:55 #69
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115655142
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, ik kreeg heel even een visioen dat ze ook zo'n show zouden kunnen doen met Tyce dansjes :'(!!! Teh horror!
  ESF Reporter donderdag 16 augustus 2012 @ 21:14:57 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_115656969
Zit nu te kijken. WAT HUH, er gaan er 4 uit? Cat zal het vast drieduizend keer hebben gemeld dit programma maar ik merkte het net pas toen Nigel er maar eentje savede.
M'n favoriete koppel is eruit. Twee van m'n favoriete dansers eruit. Wat een enorme buzzkill is dit format zo. :'(

Ik vond de show best leuk, maar kon het toch niet laten om alles te vergelijken met het Origineel en het was lastig ze net zo exciting te vinden als de eerste keer dat ik ze zag. Wel mooi om het verhaal achter 'The Bench' te horen. Oh, Mia. O+
En Cole speelde een geniaal toxische verslaving in 'Addiction', wauw.
'Last Dance' bracht bijna de waterlanders bij me naar boven.
Maar de nasmaak van de eliminaties blijft na het kijken van deze show toch wel.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:25:46 #71
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115657453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef Cee het volgende:
Zit nu te kijken. WAT HUH, er gaan er 4 uit? Cat zal het vast drieduizend keer hebben gemeld dit programma maar ik merkte het net pas toen Nigel er maar eentje savede.
M'n favoriete koppel is eruit. Twee van m'n favoriete dansers eruit. Wat een enorme buzzkill is dit format zo. :'(

Ik vond de show best leuk, maar kon het toch niet laten om alles te vergelijken met het Origineel en het was lastig ze net zo exciting te vinden als de eerste keer dat ik ze zag. Wel mooi om het verhaal achter 'The Bench' te horen. Oh, Mia. O+
En Cole speelde een geniaal toxische verslaving in 'Addiction', wauw.
'Last Dance' bracht bijna de waterlanders bij me naar boven.
Maar de nasmaak van de eliminaties blijft na het kijken van deze show toch wel.
Dat was wel bekend van die viervoudige eliminatie, maar ik was het ook vergeten ;(.
Het is echt een verrot format. Er zou toch ook een zespersoons finale komen? Als dat zo is zijn we over drie weken al klaar _O-. Ook een manier om kosten te besparen.

Ik vond Cole het niet halen bij Kupono. Die had die sardonische grijns, daar krijg ik nog steeds rillingen van over mijn rug.

Wat een raar ongemakkelijk gesprekje van Nigel met Matthew en Audrey over Mia's vader. De Marlboro Man :?

Mia's Bench-verhaal kende ik ook nog niet. Maar niet getreurd om Mia, want wat had ze nou weer voor een toyboy naast zich zitten op de tribune :9? Ouwe snoepster.
  ESF Reporter donderdag 16 augustus 2012 @ 21:29:29 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_115657611
Oh ja, die rare conversatie met Ryan Gosling en Nigel over de vader van Mia, ging hij ineens quizvragen over hem stellen, alsof hij er extra punten voor zou krijgen. En hij had alles fout. Pijnlijk.

Wie van jullie voelde zich nog meer oud toen George zei dat hij n.a.v. Ramalama begon met dansen? BEGON. BE-GON. Ramalama komt uit 2015. Sodeju.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:38:47 #73
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115658049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Ramalama komt uit 2015 ;)
Ja ik was 12 en toen keek ik met mijn vriendinnetje naar Tranji en toen hebben we dat nagespeeld en op YouTube gezet.

:'( shoot me
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:41:12 #74
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115658154
:@.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:43:38 #75
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115658315
Ach, mijn echte ik-voel-me-oud-dieptepunt had ik vorige week toen ik me realiseerde dat ik me dingen kon herinneren van de Olympische Spelen van 1980.

;(
  ESF Reporter donderdag 16 augustus 2012 @ 21:47:41 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_115658554
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Malahide het volgende:
Ach, mijn echte ik-voel-me-oud-dieptepunt had ik vorige week toen ik me realiseerde dat ik me dingen kon herinneren van de Olympische Spelen van 1980.

;(
Ik had dat toen ik me realiseerde dat de turnstertjes die meedoen aan de OS in Rio in 2000 zijn geboren.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:48:22 #77
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115658606
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik had dat toen ik me realiseerde dat de turnstertjes die meedoen aan de OS in Rio in 2000 zijn geboren.
Nou daardoor ga ik me zelfs oud voelen :o.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:49:50 #78
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115658683
Sowieso, mensen uit 1994 die officieel volwassen zijn :|W.
Zout op, 1994 was toch pas twee jaar geleden of zo?
  ESF Reporter donderdag 16 augustus 2012 @ 21:51:54 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_115658802
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Malahide het volgende:
Sowieso, mensen uit 1994 die officieel volwassen zijn :|W.
Zout op, 1994 was toch pas twee jaar geleden of zo?
Maart 1994, toen stond ik klappertandend in de rij voor de Ahoy' om Take That live te zien en dat was hooguit twee jaar geleden want m'n oren suizen nog na, dus JA.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:53:15 #80
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115658875
Toen was ik net een maand 5 jaar oud :P.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:54:53 #81
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115658968
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen was ik net een maand 5 jaar oud :P.
Scheer je weg uit dit bejaardentopic, knul }:|

Twintig jaar geleden haalde ik mijn VWO-diploma, ook zoiets...

Vrolijken topiek *O* *O* *O*
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:56:13 #82
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115659045
Maar die nieuwe format he... ik vind het nog steeds gek. Vooral als je zag dat de scores gebaseerd waren op iets wat nu drie weken geleden is :'). Toen die fragmenten voorbij kwamen dacht ik echt "heb ik dit gezien?"
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:03:38 #83
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115659415
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar die nieuwe format he... ik vind het nog steeds gek. Vooral als je zag dat de scores gebaseerd waren op iets wat nu drie weken geleden is :'). Toen die fragmenten voorbij kwamen dacht ik echt "heb ik dit gezien?"
Ik vind het echt jammer voor de dansers want het was/is best een goed stel dit jaar. Maar ze worden zo random afgeserveerd. Zo'n Amelia ook :{. Ik weet wel dat de judges haar niet in de bottom six hebben gestemd, maar toch.

Het begint wel opvallend te worden hoe de ballroommeisjes gepusht worden. Ik vind het hartstikke leuk dat er maar liefst twee meedoen en ze doen het ook prima, maar bij Mary kunnen ze allebei helemaal niks fout doen. Ook Chehon lijkt voorbestemd te zijn voor de finale. Hoewel hij bloedlekker is - dat mag best eens gezegd worden ;) - moet hij nog steeds een verpletterende indruk op me maken. En don't get me started on Cyrus. Ja hoor, The Door. Beetje rondlopen, kijken als een boef, beetje ripplelen en kedeng, weer een weekje verder.
  ESF Reporter donderdag 16 augustus 2012 @ 22:04:02 #84
87554 Cee
Welluk?
pi_115659440
Ik kan me werkelijk waar geen dans meer van de vorige show herinneren.
En gezien de fossiliteit van mijn brein moet dat toch niet heel lastig zijn.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:05:05 #85
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115659481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:04 schreef Cee het volgende:
Ik kan me werkelijk waar geen dans meer van de vorige show herinneren.
En gezien de fossiliteit van mijn brein moet dat toch niet heel lastig zijn.
Ik zie een schim voor me van Matthew in een heel fout strak rood discopak.
Of was dat langer geleden?

[ Bericht 7% gewijzigd door Malahide op 16-08-2012 22:15:35 ]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:41:31 #86
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_115701030
Ik kijk nog steeds mee hoor en lurk hier rond, maar na deze aflevering moet ik echt even mn mening kwijt :D

|:( Wat een ontzettende epic fail deze aflevering. :( Ik kon ze het nieuwe format en discutabele keuzes van dit seizoen nog wel enigszins vergeven, want er werd nog wel leuk gedanst enzo. Zitten we nu nondeju 2 weken te "wachten" en krijgen we een beetje oude herkauwde kek te zien. Het mag dan wel van Mia O+ zijn, maar dan nog. (als er ooit een Tyce aflevering komt kijk ik niet :X)

Dan zitten er ook nog 2 juryleden, die totaal niet mee kunnen praten over de dansen. Laat ze of eerst de oude dans zien voordat ze daar gaan zitten of zet er iemand neer die dansen wel kent (genoeg juryleden die al langer meedraaien toch?) Alhoewel ze wel verstand hebben van dans, maar voor deze aflevering gewoon erg ongeschikt, als je toch alles gaat zitten vergelijken met de 1e dans.
Nigel wordt ook per aflevering meer onuitstaanbaar trouwens (gaat qua ergenis naar het niveau van Jean-Marc Genereux van de Canadese versie) Beetje huilen over los haar, daar kan zij toch niks aan doen, net alsof ze dat zelf beslist ofzo |:(

Gelukkig heb ik met de meeste dansen geen hechting, omdat ik pas vanaf seizoen 5 SYTYCD volg, maar vond eigenlijk alle originele dansen beter. Wonder boven wonder vond ik Addiction wel heel mooi uitgevoerd, al haalt die het nooit bij Kayla O+ en Kupono's versie O+ Snap ook niet dat Mia een betere versie wilde maken, dat kan toch niet? Dat ze uberhaupt aan dit meewerkte snap ik eigenlijk niet :{

Voor mij luidt dit wel een beetje het overlijden van SYTYCD in eigenlijk :{

Met de eliminatie van de meiden was ik het trouwens wel eens. Ik was helemaal klaar met Amelia en Lindsay heeft zich echt bewezen. :) De mannen had ik niet echt een mening over.
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  zondag 19 augustus 2012 @ 08:10:51 #87
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115738721
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:41 schreef BlaBlub het volgende:
Voor mij luidt dit wel een beetje het overlijden van SYTYCD in eigenlijk :{
Dat had ik vooraf al toen ik het nieuwe concept hoorde en dat gevoel is nog niet veranderd ;(.
Verder erg eens met wat je zegt maar dat was al wel duidelijk denk ik ;).

Gezellige boel daar na afloop...

ESF Reporter zondag 19 augustus 2012 @ 10:21:01 #88
87554 Cee
Welluk?
pi_115739842
Wat een loze neppraatjes van Mia en de jury. Ik zou misschien Mia nog geloven als ze niet constant schalks in de camera zat te kijken. -O-
  zondag 19 augustus 2012 @ 10:53:30 #89
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115740378
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:21 schreef Cee het volgende:
Wat een loze neppraatjes van Mia en de jury. Ik zou misschien Mia nog geloven als ze niet constant schalks in de camera zat te kijken. -O-
Dat arme jong Matthew dat zich zo door die esoterische baarmoederpraatjes van Earth Mother Mia laat inpakken. "I didn't do it for you" :|W.

Mia had nooit met dit concept in moeten stemmen. Juist zij met al haar Emmy's en 'iconische' dansen had moeten weten dat dit niet ging werken. Minachting van de kijkers, weinig respect voor de dansers. Als ze een 'vent' was geweest had ze zeven nieuwe choreos in elkaar gedraaid :P.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:15:17 #90
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115815646
Lots and lots of spoilers over AllStars en meer!

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
én...

SPOILER

[ Bericht 20% gewijzigd door Malahide op 21-08-2012 11:57:49 ]
  ESF Reporter dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:21:56 #91
87554 Cee
Welluk?
pi_115836460
Dat. Klinkt als muziek in de oren. Ben vooral blij met spoilertaggie numero 1! *O* Nou, kom op, laat ons niet hangen Nigey!
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:59:46 #92
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115910970
Cat.... wie doet je kleding en make up? Want mooi is het niet.

Openingsdans
Cheesy broadway, maar stiekem wel vermakelijk. Eliana _O_, wat een fijne danseres is ze toch. Echt het middelpunt.

Tiffany & Brandon - Disco
Als er dan toch disco gedaan moet worden, dan liever met echt een klassiek disconummer. Ik vond dit een beetje... het was niet slecht, en technisch allemaal heel knap, maar ik heb er niet zo'n band mee.

Whitney & Nick - Jazz
Moloko O+. (Publiek, houd u muil dicht).
Mooi. Leuk. Tof. Donker. Dit soort sexy vind i interessant, het "dode" en enge. En Nick pfoe O+ :9 :9~.

Cole & Anya - Cha cha
Ik vond het goed! Leuk om te zien, een ballroom die me een keer niet heel erg verveelt, Cole zat goed in z'n rol.
Okay, blijkbaar ziet mijn lekenoog al die foutjes niet :D.

Lindsey & Jacob - Broadway
Leuk! Ik houd wel van dit soort trucjes. Me and my shadow O+. Verder niet veel diepgang in de dans.

Will & Kathryn - Bollywood
Will :D, ongemakkelijk jochie is het ook eigenlijk. Ik blijf een zwak hebben voor Bollywood. Maar ik heb ze beter gezien. Het was niet helemaal gelijk, Wills hoofd zat in een constante :o, en hij heeft gewoon geen Bollywood ziel :D. Maar wel adorable :D.

Cyrus & Jaimie - Contemprary
Jaimie deed vooral het danswerk in dit nummer, en Cyrus lijkt wel weer een beetje gespaard te worden, maar we weten allemaal dat ze daar van houden bij SYTYCD. Ik vond de stukjes dat ie moest dansen wel een beetje overkwam als beginner.

Chehon & Lauren - Hip hop
Ik vond er weinig aan eerlijk gezegd. Chehon was niet zo strak. Alleen z'n armen zijn wel :9.

George & Allison - Jazz
Tyce :r. Leuke muziek. Allison O+. Niemendalletje vind ik.

Elliana & Alex - Contemporary
Staci Tooki... :O.
Oh mooi! Hoe hij haar van de grond trok en zij op zijn schouder rondzweefde. Wow. Voor mij de dans van de avond (Tooki's beste werk tot nu toe?). Twisted, sultry, broken down, stroperig. O+. _O_.

Audrey & T(w)itch - Hip hop
Beetje Wade Robson. Maar ik houd er van. Leuk, vermakelijk. Maar Twitch was natuurlijk de held van het stuk, Audrey viel een beetje weg voor mij. Maar wel een leuke dans.

Gastdans
Wow.
;(.
Ik vond dat echt zo mooi. Sodeju, met die muziek erbij, de kalmte, de spanning.
O+. ;(.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:05:51 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115921310
Dus... here we go!

De opening
booooring. De dans, de muziek... die in t midden gewoonweg zowat onbrak. Bah bah bah. Ik dacht ineens "Is dit van Tyce of zo?" en toen zag ik die kutgrijns meedansen. Snapte meteen alles. NEXT!

Cat... wat heb je voor hobbezak aan?

Oeh, hallo Black Swan meneer! Avec un bonne accent!

1. Tiffany
Wat?! Eerst Tyce op m'n neus en dan nu Brandon en dan ook nog eens een Doriana Disco?! Kill me now. De prop zoveel mogelijk in 2 minuten disco queen is lang weggeweest dus was we weer ff een "o ja disco is er ook nog" moment. Maar ti's niks voor mij. En stop met Adam Shankman pesten!!!!!

2. Whitney
Nick nick gay old nick. En dan samen met Travis. Sweetheartschoreo. Spooky, beeje ramalama make-upje. Ze leek op t vampire diaries meisje (de evil vampire blondy bitchy ancient queen dinges). Maar Nick... she needs sexy lessons, from you? Eerder andersom. Bitch please!

3. Cole
Grappig, al de 2e dans met een ex danser als allstar en een ex danser als choreograaf. Recyclen die handek!! Anya leek wel een poolse hoer. Cole's poses waren mooi want dat kan ie, maar de cha cha zelf was traag en de lifts hakkelig. Sorry Cole.
En dan noemt Mary het ineens amazing. Say whut? Mary, come on! O wacht, ze neemt het zelf al terug. Sloppy. Geen connectie. Geen tamale. Welk gedeelte blijft er dan over om amazing te zijn?

4. Lindsay
Leuk idee dat begin. En haar schaduw was een dude? Could have fooled me. Was bijna vrouwelijker dan zij zelf. Ze deed t goed verder, maar ik ben echt geen Fosse-fan. Heb er niks mee. Toch blij dat ze vorige week gered was.

5. Will
Yay Kathryn in bollywoooood! Will heeft zoveel lol dat ik echt stralend meegeniet. Tel daar dan ook nog eens techniek bij op en wow. Pure fun van begin tot eind. Stuiterende puppy. Will Powerrr!

6. Cyrus
Mooi licht in het begin. Niet kapot van, maar hij verdient echt al wel meer credits dan alleen dat ene kunstje kunnen doen en verder niks. Mijn hekel aan hem vermindert. Alleen toen Mary zei dat Travis niet terug had gehouden zag je zo'n blik uit Travis komen van "O honey, yes I did..."

7. Chehon
Wie had ook alweer zo'n hekel aan lauren?
Chehon... te rechtop, nog steeds, Ga maar gewoon naar huis hertje van me. Te gecontroleerd, te gekunsteld, te te. Te nee. En dan zegt nigel dat de stok weg is? Hell no.

8. George
Jasses, Tyce. Waar is onze Tyce haat toch vandaan gekomen? Van zijn arrogante bitchy jury commentaar? Daar zit ie gelukkig niet meer in :D De dans... I've seen better. Liet me koud.

9. Eliana
Bij de audities mijn favoriet, maar toen zat ze ineens aan Cyrus vast. Dit nummer was traag en vervreemdend, en de dans was dat ook. But I liked it. De belichting deed ook erg veel. Blij dat ze los is van Cyrus eerlijk gezegd Ze mag van mij heel hoog komen.

10. Audrey
Bovelijf goed, onderlijf geen kracht, geen snelheid. Totaal: mwa. En lullig dat ze twitch had als partner. Moeten ze misschien toch een beetje rekening mee houden. En verder: Hoezo durft Mary niet in die kist? Dacht dat ze daar iedere avond in sliep!!

De bottom 4

Whitney? huh? Hmmz, oke. Maar Audrey snap ik wel.
Chehon snap ik ook. George n.a.v. vanavond wel, maar niet n.a.v. de dans waarvoor gestemd werd.

Mag ik die man naast Cat van de LA dance company? Ah toe?

Uitslag
Audrey snap ik,George niet.
L'Amour menaçant:
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:52:21 #94
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115933745
Ik probeer morgen te kijken, maar of het lukt... :{
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:53:52 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115933819
DOEN :(
Me and my shed full of deer command you!!!
L'Amour menaçant:
  donderdag 23 augustus 2012 @ 23:56:03 #96
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115933912
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef Ang3l het volgende:
DOEN :(
Me and my shed full of deer command you!!!
Moet werk afmaken anders STRESS!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:33:53 #97
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115984366
Hallo danskinders,

Speciaal voor jullie ben ik op mijn vrije zaterdag extra vroeg opgestaan, zodat ik deze aflevering kon (af)kijken en jullie verblijden met mijn verhelderende schrijfsels :*.

Om te beginnen de random thoughts:

Damn you Natalie Portman, ik wil hem, jouw Benjamin Millepied :(. Yum. Prettig jurylid, had nuttige dingen te zeggen al durfde hij niet echt kritisch te zijn. En zijn LA Dance Project… wow. Eén organisch, vloeiend geheel van zes dansers. Mooi in beeld gebracht ook.

Gene Kelly’s wife… eh hallo, u bedoelt zijn kleindochter wellicht? Oh, 47 jaar jonger dan die ouwe bok :X.

Cats jurkje stoorde ik me niet zo aan, maar volgens mij had de dame van het haar een snipperdag.

Groepsdans
En ik maar denken “wie is die gast met dat oude hoofd?”, tot ik me realiseerde dat ik zelf gespoilerd had dat Tyce in zijn eigen creatie zou meedansen :'). Boffen hoor. Wat een ratjetoe toch weer. Sfeertje was wel aardig, maar verder superrommelig. En Cyrus als stereotypische veegneger vond ik enigszins beschamend.

Tiffany & Brandon – disco – Doriana Sanchez
Discodoortje met een oude pruik van Tina Turner! Got to love her. Och Brandon, ik wil je niet haten maar ik kan niet anders. Sorry dude :P. Cheerleadertje Tiffany is natuurlijk in de wieg gelegd voor dit soort werk. Vond het wel oké, die ene ingesprongen spagaatlift (ik geef het ook maar een naam) was wel tof, en de stretchspagaatkoprolachterover (ik zuig ze zo uit mijn duim ^O^) was ook redelijk spectaculair. Maar het blijft een aaneenschakeling van trucs en gooi- en smijtwerk. En áls we discoën wil ik ook echte discomuziek!

Witney & Nick – jazz – Travis Wall
Nick and Travis, sitting in a tree... etc :+. O hallo, dit was leuk! De muziek, het licht, de outfits, de make up, sexy Witney, Nick Lazzarini van wie ik echt was vergeten hoe goed ‘ie eigenlijk is (mooie sprongen), de quirky choreo met de typische Travis-elementjes. Loved it. Maar… hoewel Witney redelijk amazing was blijft ze soms een beetje slappig in haar beenwerk. Ik weet nog steeds niet wie van die twee ballroommeiden de betere is…

Cole & Anya – Chachacha – Dmitry Chaplin
Wat zou Anya vragen in de tippelstraat? Jezusmina, alsof ze van een obscure Wit-Russische website was geplukt. Kind toch. Pasha, doe er wat aan }:|! Ach, zo lang Nigel er een stijfje van krijgt… Mmwjah, ik ben nooit zo kapot van de choreos van Dmitry (muv Kayla en Max’s samba) en dit zag er een beetje ongemakkelijk uit, vooral in de lifts en spins (waarom toch zo veel?). Weinig connectie tussen Cole en Anya. Technisch was hij zeker geen drama, maar echt spetteren deed het niet. Love Anya, maar ik zou willen dat ze eens een andere latindanseres terughaalden die iets beter bij de knulletjes zou passen. Uiteraard gaat ditzelfde niet op voor Pasha O-).

Lindsay & Jakob – Broadway – Spencer Liff
Zou Jakob gay zijn? Wat denken jullie? Ik ben er nog niet helemaal uit ;). Aaaah, weer zo’n fijn vrolijk geheel. Jazz en Broadway gaan lekker vanavond! Na dit gezien te hebben denk ik dat Lindsay technisch superieur is aan Witney, maar Witney net die extra (sexy) sparkle heeft. Maar Lindsay was behoorlijk indrukwekkend in dit nummer, moet inderdaad meer werken aan haar extension want Lindsay, niet vergeten dat je aan het einde van de serie wel een contemporarymeisje moet zijn hoor *)! Leuk setje, hoewel weinig samengedans toch een goede connectie. Het man-vrouw-schaduwidee was grappig en met Jakob kun je alle kanten op, dus who cares. More Spencer Liff please!

Will & Kathryn – Bollywood – Nakul Dev Mahajan
Die Will is wel constant on happy pills hè? Prachtig om zo’n enorme klomp blanke man Bollywood te zien dansen _O_. Ik ben elke week weer verbaasd wat hij uit dat enorme lijf haalt. Het ziet er verbazingwekkend licht en soepel uit. En dat enthousiasme… hoewel een beetje too much is het wel erg aandoenlijk. Qua choreo een van de leukste Bollywoods in lange tijd. En de hoofdrolspeelster van STEP UP 4 :') was zoals altijd een plaatje. Misschien… is Will wel mijn favoriet! Cat: Will Ferrell’s jazz flute _O-!

Cyrus & Jaimie – contemporary – Travis Wall
Cyrus, bless him. 100% inzet en retegoed voor iemand die nog nooit contemporary heeft gedaan. En ik ben het ook best eens met de praise van Mary en Nigel. Tuurlijk. Maar ik zie toch graag betere en completere dansers. Hij loopt zo ver achter op de rest. De choreo was juist ontzettend op Cyrus aangepast, gekke Nigel. Travis’ gezicht was priceless :D. Choreo: Jaimie deed al het werk en Cyrus was er om haar te tillen, te gooien, te vangen. Op de muziek en het licht na niet interessant.

Chehon & Lauren – hip hop – Dave Scott
Godsamme, Chehon was weer extreem lekker vandaag :9. Dat wapperende gordijn naast hem heb ik maar zoveel mogelijk geblockt. Chehons armen waren inderdaad prachtig, maar het onderstel draaide niet zo soepel. Ik weet het nog steeds niet met Chehon, hij is nooit slecht, maar ook nooit amazing. Wel fijn een keer zo’n smooth, niet NappyTabs, hip hop, maar ik zou wel weer eens echt flinke hardhitting hip hop willen zien.

George & Allison – jazz – Tyce Di Orio
Godsamme, wat driekeernikserig toch weer ;(. De doodsteek voor George. Mede op basis van deze crap konden de judges het niet maken om hem te redden aan het einde van de avond.

Eliana & Alex – contemporary – Stacey Tookey
OMG. De eerste dans dit seizoen die me emotioneel en zelfs fysiek iets deed. En het was gvd een Stacey Tookey :o! And ya'll know I can't stand The Tookey! Wat een fantastische dansers, niemand had dit beter uit kunnen voeren. De wonderschone en beresterke Eliana - als zij niet wint dan weet ik het ook niet meer - en Alex Wong O+, wat kun je nog meer over hem zeggen. De muziek, de outfits, het licht, het hele plaatje klopte. Wat een schoonheid.

Audrey & tWitch – hip hop – Dave Scott
Welcome to the tWitch show. Arme Audrey. Het was toch Audrey? Was er überhaupt nog iemand anders op het podium :|W?

Solo’s:
Witney heel goed, vavavoom!
Audrey: :Z
Chehon: erg goed, maar zou hem heel graag eens puur klassiek ballet willen zien doen.
George: niet slecht, maar ik was niet zo lyrisch als de judges

Eliminatie:
Audrey vs Witney: eens. Witney is veel interessanter.
Chehon vs George: leek me een beslissing op gevoel, het gevoel dat George een constant level heeft maar nooit spannend wordt, en bij Chehon precies het omgekeerde. Ik snap het wel, hoewel ik een fan was van George. Niet te geleuve dat Cyrus er weer niet bijstond :N

Ik ben te lui om het na te zoeken, maar volgende week top 8 en de week daarna al de finale met 6 man? Dat zal toch niet? Dit voelt dramatischer aan dan seizoen 6 en 7 samen o|O.

[ Bericht 2% gewijzigd door Malahide op 25-08-2012 10:41:08 ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:39:12 #98
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115987008
quote:
17s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Whitney & Nick - Jazz
Moloko O+. (Publiek, houd u muil dicht).
Mooie versie van dat nummer.

quote:
Chehon & Lauren - Hip hop
Chehon was niet zo strak. Alleen z'n armen zijn wel :9.
Strak genoeg voor mij hoor :9. Supermooie armen, echt.

quote:
Elliana & Alex - Contemporary
Staci Tooki... :O.
Oh mooi! Hoe hij haar van de grond trok en zij op zijn schouder rondzweefde. Wow. Voor mij de dans van de avond (Tooki's beste werk tot nu toe?). Twisted, sultry, broken down, stroperig. O+. _O_.
Misschien, maar met deze twee dansers had ze natuurlijk goud in handen.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:52:02 #99
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115987314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Ang3l het volgende:
De opening
booooring. De dans, de muziek... die in t midden gewoonweg zowat onbrak. Bah bah bah. Ik dacht ineens "Is dit van Tyce of zo?" en toen zag ik die kutgrijns meedansen. Snapte meteen alles. NEXT!
:D

quote:
2. Whitney
Maar Nick... she needs sexy lessons, from you? Eerder andersom. Bitch please!
Dat was een grapje van Nickepick :*.

quote:
3. Cole
Anya leek wel een poolse hoer.
Gaat Naidzjel ook nog zeggen hoe goed ze eruit ziet als blondine. Afgezien van het feit dat dat pertinent niet zo is }:| is ze inmiddels ook al een jaar of vijf blond, maar ach..

quote:
4. Lindsay
Leuk idee dat begin. En haar schaduw was een dude? Could have fooled me. Was bijna vrouwelijker dan zij zelf.
Vond Jakob maar een ouwe kop hebben gekregen :o.

quote:
5. Will
Yay Kathryn in bollywoooood! Will heeft zoveel lol dat ik echt stralend meegeniet. Tel daar dan ook nog eens techniek bij op en wow. Pure fun van begin tot eind. Stuiterende puppy. Will Powerrr!
Aaah Will, nooit gedacht dat hij zo ver zou komen, maar hij verdient het. Adorable and talented.

quote:
6. Cyrus
Mijn hekel aan hem vermindert. Alleen toen Mary zei dat Travis niet terug had gehouden zag je zo'n blik uit Travis komen van "O honey, yes I did..."
Het is José all over. Allebei lief en leuk, zodat je geen hekel aan ze hebt, maar toch moeten ze weg. Overigens vind ik Cyrus wel beter dan José hoor. Die was eigenlijk niet eens heel goed in zijn eigen genre. Travis gezicht was subliem :D.

quote:
7. Chehon
Wie had ook alweer zo'n hekel aan lauren?
Wie niet? Enge permagrin en vriendinnetje van Keith... eh Tyce Di Orio.

quote:
8. George
Jasses, Tyce. Waar is onze Tyce haat toch vandaan gekomen? Van zijn arrogante bitchy jury commentaar?
Van het feit dat hij een talentloos, extreem gehypt, door het programma doodgeknuffeld, arrogant, vals, zelfoverschattend, onaantrekkelijk en ons met niet meer dan middelmatige flodderdansjes bekogelend hoerenjong is. Excusez les mots. O nee, niks excusez :6.

quote:
10. Audrey
En verder: Hoezo durft Mary niet in die kist? Dacht dat ze daar iedere avond in sliep!!
Mary is al gebalsemd, dus wie weet dat haar kist ook al klaar staat. Aw neeee, Mary O+. Al zal Millepied nu wel rechtszijdig doof zijn.

quote:
Mag ik die man naast Cat van de LA dance company? Ah toe?
Die pakte wel zijn momentje hè _O-?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:39:30 #100
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115996687
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')