Ben vanochtend terugkomen, was echt fan-tas-tisch. Zat op de 2e rij, achter de courtside seats, het was echt gruwelijk gewoon. Heb nu niet veel tijd omdat ik vanavond m'n feestje geef

dus zal morgen eens wat pics en videos uploaden.
Heb wat highlights gezien, en daar lijkt het idd een verschrikkelijk rustige arena, maar lol het was het tegenovergestelde. Ze hebben gewoon bijna geen volume inkomend in de uitzending vanaf de arena, dat is echt heel slecht afgesteld.
17.000 NBA-fans die weten waar ze voor komen. Ik voelde echt zo'n buzz in de arena (cliche, maar heb het nu eindelijk meegemaakt). Zo'n anticipatie, zoveel enthousiasme, en als het dan gebeurt, en nog beter dan je verwacht is dat echt ge-ni-aal. Zal later een groter verslag schrijven met wat filmpjes die ik gemaakt heb, oa Russell Westbrook windmill-alley-oop.
Ooh, en Iguodala z'n kuiten zijn níet normaal groot. Voor de liefhebbers; de kuitspier (gastrocnemius) bestaat uit 2 koppen. Toen hij aan het inschieten was, zag je steeds als hij omhoog ging, op z'n tenen zeg maar, zag je gewoon die 2 aparte delen, je kon de lijn gewooon zien

Echt niet normaal, sws hoe gespierd ze allemaal waren. Echt freak of natures, stuk voor stuk. Westbrook deed ook nog een reverse double-pump alley-oop met warm-ups, die man heeft mij echt verbaasd, zal nooit meer een negatief iets over hem zeggen

windmill was full extension, double-pump was helemaal naar beneden tusen z'n benen. Van alle spelers heeft hij me het meest verbaasd, zeker weten. En Anthony Davis.
Haha 'een troosteloze sfeer' zo ziet het er idd uit maar het was 'a rocking crowd', en die buzz, onbeschrijfelijk is dat, echt.