sarcasm?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef ThaTim het volgende:
First adventure was vet. Zat ook vol belangrijke levenslessen.
neequote:
idd, myotismon vond ik altijd vet, mn zusje was er bang voorquote:
? komt me wel erg bekend voor eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef Piye het volgende:
TS ken je deze nog?
[ afbeelding ]
Dat was pas stoer.
smerige klapmongool, blij dat je pic is gebroken zodat je me topic niet helemaal kan vervuilenquote:
Shaman king.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:25 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
? komt me wel erg bekend voor eigenlijk
het had veel langer door moeten gaan,quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:30 schreef mschol het volgende:
S1 was vroeger best leuk, nu nog steeds oke (zeker t.o.v. pokemon)
S2 was vroeger net eff wat leuker als 1 imho..
er is maar 1 pokemon aflvering die ik ooit zal leuk vinden, EN DIE AFLEVERING MOET NOG GEMAAKT WORDEN!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef Piye het volgende:
Maar terechte klacht in ieder geval. Vroeger keek ik ook wel pokémon en ik heb lange tijd gedacht dat het telkens slechter is geworden. Tot ik erachter kwam dat die oude pokemon net zo kut is, maar dat ik toen gewoon slechtere smaak had.
het is ook veel langer doorgegaan:quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
het had veel langer door moeten gaan,klerepokemon die bijna een half ziljoen kinderen hun harten breken, en vertrapte op de grond als smerige glazen flessen in vuil
weet ik, maar moet nog langer, dat bedoelde ik, nog langer en langer, mag niet meer stoppenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
het is ook veel langer doorgegaan:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=2523
digimon is voor mij als macht hebben voor politici, ik wil meer meer meer STEEDS MEER!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:46 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
weet ik, maar moet nog langer, dat bedoelde ik, nog langer en langer, mag niet meer stoppen
haha ja die ken ik dike pwnage van dm lekker voor die kutpokemon, wie wil er nou vliegen op een schaar die groen is? en die Patamon, weegt hoogstens 5 kilo, brengt je overal naartoequote:
leugens!!!quote:
egt he pokeman en dbz enige echte shit rest allemaal sapulozquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:03 schreef Gary_Oak het volgende:
Digimon.Slap aftreksel om vroeger met die hype rondom Pokémon mee te liften.
Sowieso a sahbi!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef amenth het volgende:
[..]
egt he pokeman en dbz enige echte shit rest allemaal sapuloz
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:14 schreef KingRoland het volgende:
metal war greymon en die eene vijhand was ook zo hard
[ afbeelding ]
beste van de hele serie. beste digimon ooit.
pokemon was echt beroerd qua verhaal (welk verhaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:03 schreef Gary_Oak het volgende:
dat vond ik juist de meest irritante van het stelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Mimi en Palmon waren mijn favoriete personages.
ej had ook zo een andere , 1e seizoen vanaf begin. hij was zegt maar de slechterik.quote:
leugens!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:04 schreef amenth het volgende:
[..]
egt he pokeman en dbz enige echte shit rest allemaal sapuloz
leugens!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:03 schreef Gary_Oak het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:14 schreef KingRoland het volgende:
metal war greymon en die eene vijhand was ook zo hard
[ afbeelding ]
beste van de hele serie. beste digimon ooit.
deze man weetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
pokemon was echt beroerd qua verhaal (welk verhaal), het naruto/bleach/one piece voor kinderen..
digimon had een duidelijk verhaal..
tai was wel leuk hoor, maar niet fantastisch vond mimi ver leuker dan tai iddquote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Mimi en Palmon waren mijn favoriete personages.
Tai was irritant.
nouhouhou ben echt geen kleuterquote:
frank.... You're breaking my heartquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat programma is wel heel inspiratieloos als ik het zo bekijk, beter goed gejat dan slecht verzonnen, maar dit is wel heel erg.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:24 schreef Zolder het volgende:
Het verhaal enzo was iets volwassener dan pokemon
Leugens!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:41 schreef valek het volgende:
Het is allebei kut. Wat een kuttekenfilms zeg.
Leugens!quote:
Leugens!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:54 schreef gosschalks het volgende:
Die Japanners houden iedereen maar mooi in hun greep..
Dat vond/vind ik wel leuk, inderdaad. Shippuden 270 alweer inmiddels he poeh.quote:
pokemon is shit waar we met onze nieuwe dure designers schoenen intrappen, digimon is teminniste echt tof! had een goed verhaal, en je kunt er zelfs nog wat van lerenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:54 schreef trekeennummertje het volgende:
Naruto en bleach, daar leer je wat van; pokemon is te oud en te kinderlijk geworden en digimon? Geen flauw idee.. zal wel okee zijn.
Leugens!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat vond/vind ik wel leuk, inderdaad. Shippuden 270 alweer inmiddels he poeh.
BOEHOEHOE en jij mag niet meer met mijn duplo spelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
nouhouhou ben echt geen kleuter![]()
jij mag dus zo niet meer in mijn boomhut!
hahahAA duplo hoe oud ben je, 5 of zo? ik heb al een Dora en boots computer, die leert mij heel veel dingen , zoals het ABD en te tellen tot 10 het lukt al goed kijk maar 1234657879 10 goed he?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:48 schreef HSG het volgende:
[..]
BOEHOEHOE en jij mag niet meer met mijn duplo spelen.
Je vergeet de 0.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:50 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
hahahAA duplo hoe oud ben je, 5 of zo? ik heb al een Dora en boots computer, die leert mij heel veel dingen , zoals het ABD en te tellen tot 10 het lukt al goed kijk maar 1234657879 10 goed he?
als je die 0 zo belangrijk vind, waarom trouw je er niet mee dan?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
als je die 0 zo belangrijk vind, waarom trouw je er niet mee dan?
wehehehequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
als je die 0 zo belangrijk vind, waarom trouw je er niet mee dan?
Leugens!quote:
pokemon, mannen krijgen daar tieten in, tis toch niet meer normaal??quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef Eenskijken het volgende:
hoe durf je digimon beter te vinden dan pokemon.. ga je schamen, nu!
wat bleek een droom te zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef toetsenbordridder het volgende:
Bleek het uiteindelijk niet allemaal een droom te zijn ofzo? Zoiets stond me bij.
Die hele serie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
wat bleek een droom te zijn?
Schaam je, zolang jij nog nooit een artifact hebt aangeraakt met die koudbloedige vingers van je, ben je het niet waard je hier te vertonen !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |