Zijn ook heel betrouwbaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:40 schreef T_Fuff het volgende:
Weersverwachting bekijken en daarop bijstellen
Niet wassen is voor mij niet zo moeilijk, omdat ik spijkerbroek eigenlijk nooit was. Ik vind ze na het wassen nooit meer zo fijn zitten.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zijn ook heel betrouwbaar.
@Patroon: Wassen, mag wel na twee jaar! Foto's?
Wat zijn de maten en wat wil je ervoor hebben?quote:
Zou ik niet weten, heb de maten wel ergens opgeschreven dus zal als ik thuis ben eens kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:25 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat zijn de maten en wat wil je ervoor hebben?
Die van mij glom na een jaar als leder, gisteren een bad gegeven en hij glimt nu een stuk minder. Hoop dat ik 'm nog pas overigens, hij zat al vrij strak hiervoorquote:Op zondag 22 juli 2012 00:18 schreef Patroon het volgende:
Ik zie dat ik ook in de op sta, grappig. Ik heb die nudie black coated nu 2 jaar aan zonder dat hij is gewassen. Hij glimt als een gek, lijkt soms wel leer. Wat kan ik nu het beste doen?
Ja idd, begon al vrij snel te glimmen. Zal hem idd eens even wassen, hij mag best wat krimpen in de breedte en hoop dat hij wat minder gaat glimmenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die van mij glom na een jaar als leder, gisteren een bad gegeven en hij glimt nu een stuk minder. Hoop dat ik 'm nog pas overigens, hij zat al vrij strak hiervoor
quote:Op zondag 22 juli 2012 19:25 schreef M1stral het volgende:
Ja, is al wit zelfs. Zit nog geen week wear in.
Hahaha. Hij zit strak, maar zo strak ook weer niet hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 21:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Die whiskers zijn echt nice iddFoto 1 lijkt door de lichtinval dat je ballen op knappen stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |