quote:Op zondag 30 september 2012 19:05 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik zou graag dit topic willen heropenen: [GRATIS] Overname Vodafone iPhone 275 abonnement
Maar dan wel graag de tekst van de eerste post willen wijzigen in:
[..]
Kan iemand dat voor mij aanpassen en de reeds aanwezige posts verwijderen?
Top, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
-edit: even verwijderd, pm's posten doen we niet en gezien DJ ermee bezig is kunnen we dat met ze allen achter de schermen oplossen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:45 schreef RobertNL het volgende:
De Raspberry Pi mag uit de TT (mag wel in de op blijven staan)
[TK] Ausus Transformer TF101 (tablet) en meer!
Donequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Amplifier het volgende:
[TK] Xbox 360 controller wit
Die mag dicht sorry
Als het om een code gaat in ieder geval niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Domme vraag, maar just checking
Een bijenkorf Cadeaucard mag niet worden aangeboden als ik het goed begrijp?
Nee het is een Cadeaucard met 40 euro tegoed erop van de bijenkorf. Geen code, geen korting, gewoon een cadeaucard met een bedrag erop. Zo'n soort pasje zeg maar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het om een code gaat in ieder geval niet.
Volgens mij is een fysiek kaartje (zolang daar geen kortingscode ofzo op staat) geen probleem, voor de zekerheid gooi ik het even in de groep.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:16 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nee het is een Cadeaucard met 40 euro tegoed erop van de bijenkorf. Geen code, geen korting, gewoon een cadeaucard met een bedrag erop. Zo'n soort pasje zeg maar.
Als je dat wil doen, graagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is een fysiek kaartje (zolang daar geen kortingscode ofzo op staat) geen probleem, voor de zekerheid gooi ik het even in de groep.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:46 schreef Amplifier het volgende:
[TK] Stone Island Heat Reactive jas
Verkocht en kan close
En die Fok!ker ben ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Gunner het volgende:
[TK] Star Trek: Voyager Seizoen 1 (DVD boxset)
slotje; is via PM verkocht aan een Fok!ker
okquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:14 schreef ChickenSpikey het volgende:
mag dicht, is gisteren opgehaald:
[TK] Heineken klok
Nog nieuws?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is een fysiek kaartje (zolang daar geen kortingscode ofzo op staat) geen probleem, voor de zekerheid gooi ik het even in de groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |