Je bedoelt als in een expositie van iets of?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je ergens speciaal voor gaat kijken..
De toren mag je alleen in met speciale toestemming enzulks.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook naar Naturalis
Ik wil in de toren
Ja.. Je hebt verschillende delen en exposities enzo.. Dino tijdperk, vissen, reptielen, zoogdieren, vogels en gesteente..quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bedoelt als in een expositie van iets of?
@Kaneel. Winkelen is ook tof maar dan voel ik mij met mannen altijd vet ongemakkelijk. Als in bang zijn te lang in een winkel enzo.Dan is naturalis + drankje een beter idee.
goed excuus manquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was shit aan het regelen voor vanavond. Wat gaan jullie mij kapen
Ik wil dat zienquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De toren mag je alleen in met speciale toestemming enzulks.
Ben wel een paar keer in de toren geweest met excursies ed. 100.000 vissen in potjes
1000den insecten op spelden in laden.
Jammer, Drommelquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
De helft van mijn naamtopics is volgens mij jammer drommel
Ik zweer, gratis bier op kosten van mn studievereniging (10 euro per jaar lidmaatschap lololol)quote:
Ah. Wel tof!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja.. Je hebt verschillende delen en exposities enzo.. Dino tijdperk, vissen, reptielen, zoogdieren, vogels en gesteente..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind dat deze TT te vaak is. Tijd om te temmen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
te veel eer voor zo'n groen blaadjequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
gratis bier is altijd goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zweer, gratis bier op kosten van mn studievereniging (10 euro per jaar lidmaatschap lololol)
Ik heb me er wel vermaaktquote:
Zoals?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zat zo te denken heh.. kroegbaas.. dat geeft vast zo zn voordelen![]()
want hij kan het gratis drinken inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zat zo te denken heh.. kroegbaas.. dat geeft vast zo zn voordelen![]()
Ja tog die bieries get die tog voor nopquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
want hij kan het gratis drinken inderdaad.
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
want hij kan het gratis drinken inderdaad.
NO WAY!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |