quote:
Ze speelden al met die roze omheining, was een kwestie van ringen erin soepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef Norrage het volgende:
Die foto van de baan uit de OP? hoe kan dat nou? Is dat een photoshop? Of hebben ze al een demonstratiepot gespeeld ofzo:?
Ik hoop ook niet dat Federer in Tsonga's helft zit, voorgevoel dat het misgaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:32 schreef Norrage het volgende:
Ik zet mijn geld trouwens op Tsonga, weet niet waarom...maar gewoonin best-of-three....Maar goed, ik denk natuurlijk wel dat Fed de grootste favoriet is. (alhoewel hij altijd faalt in OS)
jij durftquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:32 schreef Norrage het volgende:
Ik zet mijn geld trouwens op Tsonga, weet niet waarom...maar gewoonin best-of-three....Maar goed, ik denk natuurlijk wel dat Fed de grootste favoriet is. (alhoewel hij altijd faalt in OS)
Wat zijn de topfavorieten van de dubbels, denken jullie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:46 schreef Norrage het volgende:
Ik heb trouwens meer zin in het dubbeltiernooi dan de singlesommige combi's
Rojer/Haase natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat zijn de topfavorieten van de dubbels, denken jullie?
De Bryans
Llodra + Tsonga
Stepanek + Berdych
Bhupathi+Bopanna
Federer+Wawa
Granollers + Lopez (Marc of Feli)
Zoiets?
Tsja, Djokovic en gras is gewoon niet een hele fijne combi wat mij betreft...zeker niet in 3-set potten...quote:Op maandag 23 juli 2012 16:52 schreef TLC het volgende:
En ineens is Djokovic kansloos omdat.... ?ja hij verliest eens van Federer in een finale
![]()
Normaal gesproken is hier het goud voor Servie.
hopelijk wint djokovic goud maar ik denk dat fedje gaat winnenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:52 schreef TLC het volgende:
En ineens is Djokovic kansloos omdat.... ?ja hij verliest eens van Federer in een finale
![]()
Normaal gesprokenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:52 schreef TLC het volgende:
![]()
Je moet toegeven dat hij vrij weinig verliest.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Normaal gesprokenwant Djokovic wint alle potten die hij speelt?
Fed verliest minder hoor. Djoko heeft dit jaar pas 2 toernooien gewonnen...quote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat hij vrij weinig verliest.
Zoals elke wereldtopper, dat wil nog niet zeggen dat hij zomaar wint. Op gras acht ik hem niet zoveel beter dan spelers als Tsonga of Murray, en al helemaal niet dan Federer, dat hij doodleuk even zijn gouden plak kan ophalen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef TLC het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat hij vrij weinig verliest.
Nou ja, Serena was 22 ofzo toen ze tennissen als een partime hobby ging zien, en het gaat nog steeds prima... Ik zou niet weten waarom ze fysiek niet tot de levensduur van Navratilova in staat zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:37 schreef Morthill het volgende:
Mag toch hopen dat ze op hun 36e niet nog ver komen bij de Spelen(hoop dat ze dit jaar ook niks winnen)
Ze mag zich wel kwalificeren, maar over vier jaar moet de concurrentie gehakt van haar makenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:06 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Nou ja, Serena was 22 ofzo toen ze tennissen als een partime hobby ging zien, en het gaat nog steeds prima... Ik zou niet weten waarom ze fysiek niet tot de levensduur van Navratilova in staat zou moeten zijn.
De driesetters kunnen hier inderdaad best een verschil gaan maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, Djokovic en gras is gewoon niet een hele fijne combi wat mij betreft...zeker niet in 3-set potten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |