Verdomd, dat je dat nog hebt uitgevogeld voordat de film uit is zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef DragonFodder het volgende:
Blake blijkt gewoon catwoman te zijn. Daarom wordt Selina nooit met die naam genoemd
Ach, er lopen zoveel theorieën door mjin hoofd dat ik toch niet meer goed weet wat daadwerkelijke spoilers zijn en wat mijn eigen fantasie ervan maakt. Ik denk dat ik aan Batmanception lijdt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Breuls het volgende:
Ik hoorde net een review op BBC Radio 1, en de reviewster daar zit in haar enthousiasme dingen te noemen die toch een beetje teveel spoilen. Ik zou balen als ik dat hoorde zonder de film te hebben gezien.
Uche uche -battleshipquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Budget $250 million.
Het is bijna onmogelijk om hiermee geen interessante film te maken, dan moet je wel echt niets kunnen...
Nou, ze noemde iets dat echt niet heel de film verpest, maar toen ik er in een scène achterkwam dacht ik "oeh!" of iets dergelijks, en die reactie, of dat moment, ben je in zo'n spoilergeval dus kwijt. En dat zuigt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, er lopen zoveel theorieën door mjin hoofd dat ik toch niet meer goed weet wat daadwerkelijke spoilers zijn en wat mijn eigen fantasie ervan maakt. Ik denk dat ik aan Batmanception lijdt.
Ik zal je morgen laten weten of ik een oeh- moment gehad hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou, ze noemde iets dat echt niet heel de film verpest, maar toen ik er in een scène achterkwam dacht ik "oeh!" of iets dergelijks, en die reactie, of dat moment, ben je in zo'n spoilergeval dus kwijt. En dat zuigt.
Het zuigt nog meer bij de échte spoilers, maar toch.
De echt toffe momenten heb je nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik hoop vooral dat Nolan slim is geweest met die 300 trailers in omloop, anders heb ik de toffe momenten alweer gezien....
Ik kwam compleet mentaal gesloopt de zaal uit. Als je geen oeh-moment gehad hebt ben je een robot.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zal je morgen laten weten of ik een oeh- moment gehad heb
Een verloren zoon van Ra's al Ghul , vol met wraakquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Blake? Je had het net nog over de League of Shadows. Probeer je verbanden te leggen?
Breuls heeft heel die preview geschreven met allerlei theorieën gebaseerd op de trailers o.a. Als die nog steeds een oeh-gevoel krijgt, heb ik er wel vertrouwen inquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik hoop vooral dat Nolan slim is geweest met die 300 trailers in omloop, anders heb ik de toffe momenten alweer gezien....
Goed om te horen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
De echt toffe momenten heb je nog niet gezien.
Dat vind ik een interessante theorie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:10 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Een verloren zoon van Ra's al Ghul , vol met wraak
Nope. Geschreven is geschreven. Ik had het liefst inderdaad de film twee weken op me in willen laten werken, maar da's helaas geen optie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ik ben benieuwd of je ook nog halverwege deze weken aanpassingen op je review gaat doen, nieuwe inzichten etc.
Zit je nu ook in een zwart gat? , ik zou me dat best kunnen voorstellen..quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope. Geschreven is geschreven. Ik had het liefst inderdaad de film twee weken op me in willen laten werken, maar da's helaas geen optie.
Ik zit in een situatie waarin ik me realiseer dat ik post-first-viewing ben. The Dark Knight kan ik meepraten in sommige scènes, daar geniet ik van op een totaal andere manier dan de eerste keer, en deze film gaat dat ook krijgen. Het gevoel na de eerste viewing krijg je nooit meer terug.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Zit je nu ook in een zwart gat? , ik zou me dat best kunnen voorstellen..![]()
Ik dacht eerder aan Bane als niet-verloren zoon. Wat Batman had moeten zijn zeg maar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vind ik een interessante theorie.
Welke zaal? misschien wil ik hem welquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zit in een situatie waarin ik me realiseer dat ik post-first-viewing ben. The Dark Knight kan ik meepraten in sommige scènes, daar geniet ik van op een totaal andere manier dan de eerste keer, en deze film gaat dat ook krijgen. Het gevoel na de eerste viewing krijg je nooit meer terug.
Ik heb ook een kaartje voor een IMAX-vertoning morgen, maar ik denk dat ik die skip. Is te kort na elkaar. Volgende week weer ofzo.
Dat is ook een interessante theorie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Bane als niet-verloren zoon. Wat Batman had moeten zijn zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |