Halverwege de film dacht ik "oh jee, als dit maar niet te snel afgelopen is". En dat zegt wat over de beleving.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets wat ik me tot nu toe nog niet in die mate had gerealiseerd. Normaal gesproken ga ik vrijwel altijd op een gegeven moment op mijn horloge kijken of me ergeren aan wat er allemaal makkelijk weggeknipt had kunnen worden bij films die 2,5 uur of langer duren, maar dat heb ik hier geen moment gehad.
Zeker! Ik denk daar wel eens over na, en kijk dan naar Nolans andere films, en bedenk me weer dat het toch maar raar is dat een dergelijk filmmaker niet één, maar een hele trilogie heeft gemaakt over een superheld. Zo iemand wil niet drie keer hetzelfde doen, daar is hij de regisseur niet naar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:38 schreef DragonFodder het volgende:
Erg knap dat je drie films kunt maken die in essentie alledrie in een ander (sub)genre vallen, maar toch als een geheel aanvoelen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef MervinMinky het volgende:
Pff heb volgens mij nog nooit 164 minuten naar een scherm zitten staren zonder ook maar een keer ergens anders naar te kijken, wat een geweldige film en zeker een waardige afsluiter, had het einde helemaal niet verwacht maar uiteindelijk toch wel een goede einde en kan niet ander bedenken hoe het zou moeten eindigen
Zo hoort een film nou te zijn, muziek, actie, dialogen, acteerwerk, spanning, climaxen, aansluiting met vorige delen, alles zat erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Het geluid staat altijd veel te hard bij de IMAX en het trieste is dat er eigenlijk weinig aan te doen is (al schijnen ze het zachter te zetten als je gaat klagen) omdat de filmmaatschappijen de bioscopen verplichten om het volume op een bepaald niveau te zetten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:38 schreef DragonFodder het volgende:
Net terug. Mijn bevindingen: (spoilervrij)
Als eerste: het geluid in Imax stond veel, maar dan ook veel te hard.
Wat heb je aan een IMDB-rating als alleen de fans de films nog gezien hebben (nog even afgezien van de mensen die voor ze een film gezien hebben maar vast een 1 of een 10 geven)?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Waarom duurt het zolang met de IMDB rating.... TDKR is allang uit.
Leuke date?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Zondag nog een keer met een date, nu al zin in. In beiden overigens.
Onder de FOK!kers is de score nog niet hoog genoeg om in de Top 100 te komen. The Dark Knight staat op 17.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Waarom duurt het zolang met de IMDB rating.... TDKR is allang uit.
Volgens mij was dat degene die me ook opviel. Wat knap is, want ik probeer ondertitels zoveel mogelijk te mijden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Jovatov het volgende:
Geweldige film! Goede actie, goed verhaal en prima acteurs, met Caine als uitschietertje in de positieve zin.
Enige waar ik me aan stoorde was de bij tijd en wijle verschrikkelijk slechte ondertiteling. Vaak te laat en slecht vertaald: 'I haven't seen you down here a long time' werd 'Jij zit al lang hier beneden'
Avengers hoger dan DKR? Ik ga snel van Fok af xdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Onder de FOK!kers is de score nog niet hoog genoeg om in de Top 100 te komen. The Dark Knight staat op 17.
Ik ben ook een beetje verbaasd dat die nog steeds op 1 staat, maar dat is wat het is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Avengers hoger dan DKR? Ik ga snel van Fok af xd
Begrijp me niet verkeerd, Avengers was een leuke film... maar qua cinematografie, verhaallijn en acteerwerk van een totaal ander niveau...
Tot op heden welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het vooral over 14 jaar terug zonder ondertiteling beginnen en nu alles wat ik kan verstaan zonder kijken, tot groot ongenoegen van vrienden die langskomen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef Breuls het volgende:
Je bedoelt bijkomend voordeel van DVD's waarbij je de ondertiteling gewoon uit kunt zetten.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |