Ik snap dat echt niet. Je zit toch ook niet te klappen voor je tv scherm?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:10 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Voor zo een film mag je klappen
Heb het 1 keer meegemaakt bij de eerste Transformersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hadden jullie ook klappers in de zaal? Ik baal daar altijd zo van.
Wannabe Amerikanen.
??quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Je zit toch ook niet te klappen voor je tv scherm?
[..]!
In de vorm van applaus na de film? Bij de persscreening was dat er inderdaad. En toen deed ik maar even mee ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wannabe Amerikanen.
Ik heb mezelf er wel eens op betrapt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Je zit toch ook niet te klappen voor je tv scherm?
Vond het echt geen goede film ofzo. Ik heb dit jaar al zeker 10 betere films gezien. Waaronder Transformers (1986) 3 dagen geleden.quote:
Waarom echt?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heb het 1 keer meegemaakt bij de eerste Transformers
Ook tijdens de film een paar keer. Maar op het einde deed bijna iedereen mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de vorm van applaus na de film? Bij de persscreening was dat er inderdaad. En toen deed ik maar even mee ook.
veel plezierquote:
Sorry, niet mijn ding.quote:
Ja, daar ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:19 schreef Breuls het volgende:
Nee, tijdens de film niet. Bij de première van The Avengers was dat wel, bij een paar van de betere grappen.
Ik vind het maar raar, zoals ik al eerder zei, dat de meningen zo uiteen lopen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het echt geen goede film ofzo. Ik heb dit jaar al zeker 10 betere films gezien. Waaronder Transformers (1986) 3 dagen geleden.
[..]
Waarom echt?
[..]
Ook tijdens de film een paar keer. Maar op het einde deed bijna iedereen mee.
Verschillende voorkeuren, verwachtingen etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:22 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar, zoals ik al eerder zei, dat de meningen zo uiteen lopen...
Er zijn zoveel mensen en kranten die t een 10/10 geven en zeggen dat dit de beste film ooit is... en er zijn veel mensen die het een hele slechte film vinden -_-
Ik snap echt niet hoe dat kan...
Bij mij ook een paar. Sneu gedoe, waarschijnlijk dezelfde lui die ook in een vliegtuig klappen na de landing.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wannabe Amerikanen.
Je snapt toch best wel wat zo een film als The Help voor negers betekend?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij mij ook een paar. Sneu gedoe, waarschijnlijk dezelfde lui die ook in een vliegtuig klappen na de landing.
Het was helemaal triest wat voor een applaus er na The Help losbarstte, maar die had ik misschein ook niet in de Bijlmer moeten gaan kijken
Ik heb er geen moeite mee, ik vind het alleen nogal onnozel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:03 schreef Dwightv het volgende:
Dat er hier serieus iemand moeite heeft met het feit dat mensen klappen na een film..
Blijf vooral thuis, kun je niet horen of mensen een film waarderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee, ik vind het alleen nogal onnozel.
Ik neem aan dat ze niet klappen voor degene die de zaal heeft schoongemaakt of de projector bedient.
En degenen die de film gemaakt hebben, bevinden zich toch echt niet binnen gehoorafstand.
Dat is inderdaad iets wat ik me tot nu toe nog niet in die mate had gerealiseerd. Normaal gesproken ga ik vrijwel altijd op een gegeven moment op mijn horloge kijken of me ergeren aan wat er allemaal makkelijk weggeknipt had kunnen worden bij films die 2,5 uur of langer duren, maar dat heb ik hier geen moment gehad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef MervinMinky het volgende:
Pff heb volgens mij nog nooit 164 minuten naar een scherm zitten staren zonder ook maar een keer ergens anders naar te kijken, wat een geweldige film en zeker een waardige afsluiter, had het einde helemaal niet verwacht maar uiteindelijk toch wel een goede einde en kan niet ander bedenken hoe het zou moeten eindigen
Zo hoort een film nou te zijn, muziek, actie, dialogen, acteerwerk, spanning, climaxen, aansluiting met vorige delen, alles zat erin
Is toch niet zo raar? Dat is bij iedere film zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:46 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik ga er dinsdag naartoe in IMAX...
Maar ik vind het echt vreemd hoe erg de reviews en meningen op het internet uit elkaar lopen...
50% van de mensen geeft m een 10/10 en zegt dat dit de beste film ooit is...
en veel mensen zeggen juist dat hij de minste van de trilogie is, dat Bane geen goede villain is enzovoort...
Sommigen zeggen dat het verhaal super wordt verteld en anderen totaal het tegenovergestelde...
NRC geeft 5 sterren, en t AD kraakt m helemaal af.
LA Times,The Times, NY Post,Hollywood Reporter geven allemaal 100... en er zijn kranten die 40 geven.... echt raar is dit -_-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Bane:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het verhaal/personage van Cotilard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Toad op 20-07-2012 22:48:21 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |