Nog 2,5 uurquote:
Discipline, kutjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef Komakie het volgende:
Waar blijft dat spoiler topic? Het is zo verleidelijk om op die spoilers te klikken en het duurt zeker nog tot dinsdag voordat ik de film ga zien
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]Ok dat valt me dan weer mee, dat is wat ik er van te voren verwachtte (zelfs voor ik die premiere zag...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Ik vind hem nu al overgewaardeerd en ik heb de film nog niet eens gezien.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Kijk hem nu eerst zelf maar eens, en laat je niet zo leiden door wat anderen zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:06 schreef VeX- het volgende:
Ik vind hem nu al overgewaardeerd en ik heb de film nog niet eens gezien.![]()
Ik ga er dinsdag naartoe in IMAX...
Maar ik vind het echt vreemd hoe erg de reviews en meningen op het internet uit elkaar lopen...
50% van de mensen geeft m een 10/10 en zegt dat dit de beste film ooit is...
en veel mensen zeggen juist dat hij de minste van de trilogie is, dat Bane geen goede villain is enzovoort...
Sommigen zeggen dat het verhaal super wordt verteld en anderen totaal het tegenovergestelde...
NRC geeft 5 sterren, en t AD kraakt m helemaal af.
LA Times,The Times, NY Post,Hollywood Reporter geven allemaal 100... en er zijn kranten die 40 geven.... echt raar is dit -_-![]()
Ik nietquote:... maar toch even om aan te geven dat t best raar is... In de VS zijn het ook 2e rangs kranten die diepe onvoldoendes geven...
![]()
Verschillende points of view zorgen voor een gespreide ontvangst, denk ik. De één ziet het puur als losse film en verwacht daar iets van, de ander vergelijkt het met andere comicfilms, een ander met de vorige films, et cetera.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
twitter:derique twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 16:46:46OMG staat hier cameraploeg van SBS6 bij première The Dark Knight Rises voxpop te vragen of ze bang zijn voor schietpartij. reageer retweet
![]()
![]()
hahahahahahaahahhahahahaahquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:55 schreef FredVleespet het volgende:
twitter:derique twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 16:46:46OMG staat hier cameraploeg van SBS6 bij première The Dark Knight Rises voxpop te vragen of ze bang zijn voor schietpartij. reageer retweet
ja echt hoor, dat komt hier ook altijd voor.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Ja zoiets dacht ik ook al... volgens mij zijn mensen die t in de context van de trilogie bekijken veel tevredener dan mensen die t gaan vergelijken met The Dark Knight..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:54 schreef Breuls het volgende:
Verschillende points of view zorgen voor een gespreide ontvangst, denk ik. De één ziet het puur als losse film en verwacht daar iets van, de ander vergelijkt het met andere comicfilms, een ander met de vorige films, et cetera.![]()
Hoppa, kaartjes in de pocket voor Maandag avond IMAX in EindjeHab er zin an
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik had het bij Batman Begins, die ben ik na de Dark Knight op 1 of andere manier meer gaan waarderen. Op het begin vond ik Begins ook niet super, maar in het 'totaal' plaatje vond ik het al beter![]()
Nu ik ze alledrie op een rij heb gezien: niets dan lof, mooi einde ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:05 schreef FredVleespet het volgende:
Ik had het bij Batman Begins, die ben ik na de Dark Knight op 1 of andere manier meer gaan waarderen. Op het begin vond ik Begins ook niet super, maar in het 'totaal' plaatje vond ik het al beterI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Goed om te horenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nu ik ze alledrie op een rij heb gezien: niets dan lof, mooi einde ook., ik moet nog even een dagje spoilers zien te vermijden
![]()
![]()
Ik vond van te voren Batman Begins de beste van het stel, nu nog steeds. Al had ik wel ineens een "" momentje als Bruce de moordenaar moet vermoorden maar niet wil moorden. Dus vermoord hij maar een heel huis vol mensen.
!!
The Dark Knight ben ik juist meer gaan waarderen, vooral de prestatie van Heath Ledger. Maar nog steeds teveel een losse actiefilm voor mijn smaak.
The Dark Knight Rises zou ik nog eens moeten zien om het goed te beoordelen, maar het is eigenlijk ook een gewone actiefilm die de trilogie mooi afsluit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
In verband met halen laatste bus morgenavond: hoelang duurt de aftiteling? Film zelf duurt 164 minuten en Pathe heeft altijd een voorprogramma van 15 minuten. In totaal 3 uur kwijt dus. Meestal duren die credits toch een minuut of 10?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volgende week
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Hadden jullie ook klappers in de zaal? Ik baal daar altijd zo van.
Wannabe Amerikanen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doen ze hier altijd bij filmsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wannabe Amerikanen.![]()
![]()
Voor zo een film mag je klappenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wannabe Amerikanen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: