http://www.ibtimes.co.uk/(...)ng.htm#ixzz219G3AXyPquote:12 Dead in Shooting Rampage at Midnight Showing of The Dark Knight Rises
Twelve cinema-goers are reported to have been killed and 20 hurt at a cinema in the Colorado city of Aurora during a midnight showing of the new Batman film, The Dark Knight Rises.
Local media also report that two gunmen went on the rampage. Further reports confirmed that a blast went off at the Century 16 cinema in Aurora, leaving several injured.
"The number of injured is unclear right now," Al Boe, journalist at BNO News, told IBTimes UK on Twitter. "An explosion definitely went off but early reports said shots were fired. Multiple injuries"
A second device may have been located in the parking lot of the theatre, according to police radio. Explosive K9's are on scene.
My badquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:37 schreef Breuls het volgende:
Topic over de schietpartij: Zeker tien doden bij schietpartij tijdens Batman premiere in Denver
Daar verder over dat onderwerp, kunnen we het hier gewoon over de film hebben.
ja laat 14 doden de pret niet drukken!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:37 schreef Breuls het volgende:
Topic over de schietpartij: Zeker tien doden bij schietpartij tijdens Batman premiere in Denver
Daar verder over dat onderwerp, kunnen we het hier gewoon over de film hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dit trouwens niet de laatste Batman van Nolan?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:14 schreef d1ce het volgende:
Niet clicken als je de film nog niet hebt gezien maarJa, dit was de laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dit trouwens niet de laatste Batman van Nolan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Dan maak je hem zelf tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef Komakie het volgende:
Waar blijft dat spoiler topic? Het is zo verleidelijk om op die spoilers te klikken en het duurt zeker nog tot dinsdag voordat ik de film ga zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet me ook inhoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef Komakie het volgende:
Waar blijft dat spoiler topic? Het is zo verleidelijk om op die spoilers te klikken en het duurt zeker nog tot dinsdag voordat ik de film ga zien
Hm daar was ik al bang voor. Ik vond (maar daar sta ik vrij alleen in volgens mij) TDK al wat te geforceerd, waardoor de magie voor mij al een beetje weg was ten opzichte van Batman Begins. Vond TDK nog wel goed, maar verwachtingen te hoog geschept toen men zei dat ie beter was dan BB.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:20 schreef kilozout het volgende:
Wow, grootste teleurstelling ooit. De film voelt heel erg geforceerd. Het is voor mij de slechtste film van de 3, en dat met hele grote afstand..
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:14 schreef d1ce het volgende:
Niet clicken als je de film nog niet hebt gezien maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dit trouwens niet de laatste Batman van Nolan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Dat kan, ik vond TDK een hele redelijke film. Rises is dan weer best een hele toffe filmquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij wordt dit een geval van "wat heb je aan verwachtingen opgebouwd?", dat is de bril die bepalend is voor hoe je de film beschouwt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]Zo denk ik er ook over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
TDKR ligt dichter bij BB dan TDK. En dat bedoel ik qua type verhaal. Een zin die ik bij nader inzien niet in mijn review heb gebruikt is dat ik vond dat TDKR ervoor zorgt dat TDK er in de context van de trilogie uitziet als een pauzefilmpje tussen BB en TDKR.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm daar was ik al bang voor. Ik vond (maar daar sta ik vrij alleen in volgens mij) TDK al wat te geforceerd, waardoor de magie voor mij al een beetje weg was ten opzichte van Batman Begins. Vond TDK nog wel goed, maar verwachtingen te hoog geschept toen men zei dat ie beter was dan BB.
Mjah, ik heb 5 minuten van die Premiere in London gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:14 schreef Breuls het volgende:
Ja, en niet alleen in de plotbeschrijving; ook de castlist wil je even overslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |