abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114423232
Zo'n reactie kreeg ik net binnen op een open sollicitatiebrief die ik had gestuurd.
Nu vroeg ik mij af goh zou ik hier dan ooit nog wat van horen of ben ik nu afgepoeierd.
Dus bij deze wie is er op deze manier ergens binnen gekomen?
Trouwens weet iemand nog een gepaste reactie hier op?
pi_114423385
'Wat bedoelt u hiermee?'
pi_114423404
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:46 schreef Eponalicorn het volgende:
'Wat bedoelt u hiermee?'
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:49:22 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_114423482
Ja, voor mijn 2e baantje (Control Data Corporation) was ik aanvankelijk afgewezen, 2 maanden later weer op gesprek en in dienst. Maar ja, dat bedrijf had economisch zelfmoord aan het plegen (door te weigeren in te zien dat technologische veranderingen hun huidige productlijn onder druk zette), dus na een jaar werd mijn afdeling verkocht aan Pandata. En Pandata is door Capgemini opgekocht en daar zit ik nu nog steeds (25+ jaar).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_114423721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef mvdejong het volgende:
Ja, voor mijn 2e baantje (Control Data Corporation) was ik aanvankelijk afgewezen, 2 maanden later weer op gesprek en in dienst. Maar ja, dat bedrijf had economisch zelfmoord aan het plegen (door te weigeren in te zien dat technologische veranderingen hun huidige productlijn onder druk zette), dus na een jaar werd mijn afdeling verkocht aan Pandata. En Pandata is door Capgemini opgekocht en daar zit ik nu nog steeds (25+ jaar).
En na de komende reorganisatie? :)
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:00:34 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_114423902
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En na de komende reorganisatie? :)
Er wordt in een aantal delen gekeken of het salaris-niveau van de medewerker nog wel in overeenstemming is met de marktwaarde (en in hoeverre de medewerker zich heeft ingespannen om de marktwaarde te behouden/verbeteren), maar mijn deel draait afdoende dat, vooralsnog, wij niet meedoen. Nou heb ik de afgelopen 7 jaar voltijds tegen vol tarief bij een klant gezeten, dus ik denk dat ik wel enig krediet zou hebben, zelfs als.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_114427797
edit
pi_114427900
Ik had dat vroeger altijd keihard zoeken naar werk in meerdere portefeuilles komen. En zodra je aan het werk bent gaan ze je bellen :').

Zoek je later weer werk hebben ze niks voor je, heb je weer werk bellen ze je alsnog.
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:42:39 #9
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_114428189
daar hoor je nooit meer wat van
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:13:20 #10
348930 suyi
The Cake is a Lie!
pi_114429755
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef agentstarling het volgende:
Zo'n reactie kreeg ik net binnen op een open sollicitatiebrief die ik had gestuurd.
Nu vroeg ik mij af goh zou ik hier dan ooit nog wat van horen of ben ik nu afgepoeierd.
Toen ik op zoek was naar vakantiewerk heb ik een heleboel open sollicitaties gestuurd, omdat ik vrij laat was. Van een aantal heb ik bovenstaande reactie gehad. Vervolgens van allen alsnog een reactie gekregen,maar toen had ik al wat. Dus hou hoop!

Als je erover nadenkt is het ook niet logisch om dit als afpoeier-methode te gebruiken. Dan lijkt me een afwijziging effectiever.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:35:43 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_114434347
Ik heb die reactie ook vaak genoeg gehad, soms hoor je nog wat, soms hoor je er nooit meer wat van.

Ik heb ook op een functie gesolliciteerd met een deadline van afgelopen maandag, nog niets gehoord dus ik wacht het even af.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_114434849
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb die reactie ook vaak genoeg gehad, soms hoor je nog wat, soms hoor je er nooit meer wat van.

Ik heb ook op een functie gesolliciteerd met een deadline van afgelopen maandag, nog niets gehoord dus ik wacht het even af.
daar zou ik gewoon even achteraan bellen hoor!
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:47:00 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_114434882
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:46 schreef agentstarling het volgende:

[..]

daar zou ik gewoon even achteraan bellen hoor!
Neuh nog niet, ik geef ze tot maandag dan is het een week en ga ik eens informeren
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_114449723
Een enkele keer teruggebeld na bijna 1 jaar na het gesprek met het bedrijf. Ik had verder gestudeerd en was weer wat hogerop gekomen, maar dat hadden ze niet meegenomen in hun plannetjes met mij. Kreeg een beginnersbaan aangeboden met een mager salaris. Heb toen maar verteld hoe ik daar over dacht :P

Denk dat ik wel in portefeuille van stuk of 15 bedrijven sta. Meeste bedrijven die mij hebben gebeld stellen telefonisch vragen en vertellen mij dat ik op 'standby / in hun portefeuille' kom voor het geval dat een juiste functie vrij komt.
pi_114467266
Ik wel. In het onderwijs een flink aantal (open) sollicitaties gestuurd, en een jaar later(toen ik allang wat anders had) belden ze alsnog. Voordeel van lesgeven in een tekortvak..
pi_114467820
Naar mijn ervaring is dat recruiter taal voor "we leggen je CV onderin een la waarvan de inhoud bij de eerstvolgende schoonmaakronde door de shredder gaat" :') Nooit meer teruggebeld na zo'n antwoord.
pi_114467859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Er wordt in een aantal delen gekeken of het salaris-niveau van de medewerker nog wel in overeenstemming is met de marktwaarde (en in hoeverre de medewerker zich heeft ingespannen om de marktwaarde te behouden/verbeteren), maar mijn deel draait afdoende dat, vooralsnog, wij niet meedoen. Nou heb ik de afgelopen 7 jaar voltijds tegen vol tarief bij een klant gezeten, dus ik denk dat ik wel enig krediet zou hebben, zelfs als.
De tering, ze zouden het eens moeten wagen aan mijn loon te komen. Tyfus Cap.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2012 16:56:39 ]
pi_114471624
Een jaar later opgebeld of ik wou komen voor werk. Toch wel leuk, maar ik had al lang wat anders.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:00:13 #19
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114471738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
daar hoor je nooit meer wat van
  vrijdag 20 juli 2012 @ 19:00:46 #20
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_114471756
Ik heb een paar keer een dergelijke reactie gekregen en nooit meer iets van vernomen.

Ik ben laatst wel nog eens benaderd door een detacheringsbureau die sinds mijn afstuderen zo'n beetje jaarlijks informeren. Daar bleken mijn gegevens ook in het systeem te staan, maar blijkbaar waren ze voor het gemak vergeten te vermelden dat ik geen interesse heb in hetgeen ze elke keer aanbieden.

Nu maar eens verzocht mijn gegevens te verwijderen, wat afgeraden werd omdat ze dan geen aantekening konden maken dat ik geen interesse heb. :')
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_114489265
Wij sturen ze ook. Komt meestal voort uit hetgeen we geen plek hebben.
Degene weet war hij op dat moment aan toe is. Mocht het werk zoeken even niet zo lekker gaan en hij word word een paar maanden later alsnog gebeld. Kan het voor beide partijen een match zijn.

Nee zie het niet als afpoeieren.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_114489302
Heb het laatst ook gehad, vacature was al opgevuld, een maand later belde ze terug of ik toch op gesprek kon om per direct te beginnen, ondertussen zat ik al elders onder de pannen :)
pi_114489313
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 08:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb het laatst ook gehad, vacature was al opgevuld, een maand later belde ze terug of ik toch op gesprek kon om per direct te beginnen, ondertussen zat ik al elders onder de pannen :)
Jeps dat is het risico van de werkgever. Soms heb je massel ermee soms heb je pech. De kans dat je pech hebt is overigens wel grooter, aangezien je als toekomstig werknemer niet blijft wachten he :-)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_114489573
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef agentstarling het volgende:
Heb dat ook vaak als reactie gekregen, nooit iets van gehoord. Wat ik wel 2 - 3 x meemaakte, was dat ik op gesprek kwam voor functie A, niet aangenomen, maar dat ze m'n CV wel naar een andere afdeling doorlootste metde mededeling: interessante kandidaat maar niet voor onze afdeling, misschien voor jullie vacature B. Dan werd ik daar alsnog aangenomen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')