abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114465448
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:58 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Weet je hoe PAUPER :D dat je zo weinig verdiend en dan zorgtoeslag ontvangt :') en daar ook nog eens trots op zijn :')

Deze mensen :') totaal geen ambitie in het leven, tuig is het.
Ik verdien niet weinig hoor :') ik woon nog thuis, daarom krijg ik het nog denk ik :D dus als ik het huis uit ga zal het wel afgelopen zijn met de pret :'(
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 16:05:24 #52
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_114465553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik verdien niet weinig hoor :') ik woon nog thuis, daarom krijg ik het nog denk ik :D dus als ik het huis uit ga zal het wel afgelopen zijn met de pret :'(
Als u alleen woont en geen partner hebt, mag uw inkomen niet hoger zijn dan ¤ 35.059 per jaar.

Als u een partner hebt, mag uw inkomen samen niet hoger zijn dan ¤ 51.691 per jaar.

:') mbo / hbo volk wat er flink van aan het snoepen is _O- losers :D
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_114465609
Volgens mij bespeur ik een troll en daarom mijn bericht aangepast :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_114468527
ik heb nog nooit een probleem gehad met digid. Goed systeem. Het enige is dat je soms een paar werkdagen moet wachten op iets wat ogenschijnlijk ook meteen geregeld kan worden (sms-verificatie functie bijv) maar soms gaat dat ook gewoon sneller dan dat er staat
pi_114468931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Officier op een schip willen worden en niet eens een lullig wachtwoord kunnen onthouden... :')
owwwwwwwwwwwww _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')