Sorry, Dance Dance Revolutionquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn opleidingen verzonnen laat gaan.
[..]
Begint mijn bondgenoot tegen game afkortingen nou ook mee te doen>?
dat denk jij, alles is een voor op gezet plan door de joden en de amerikanen. eerst veel verliezen lijden om vervolgens de duitsers in twee kampen te splitsen en zelf een staat te beginnen. dit niet wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt historische kennis he? Toen bestond de DDR nog niet
Ik was wel aan het rellen, tegen Davy.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Wat is het trouwens weer belachelijk hard gegaan met de SC-topics vannacht![]()
Heb ik weer een potentiële rel gemist?
Ruig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was wel aan het rellen, tegen Davy.
vet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ga je weer de mist in, het was een onderdeel van de War on Terror van Bush. De Duitsers werden gefinancierd door Al Qaeda en de Borg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat denk jij, alles is een voor op gezet plan door de joden en de amerikanen. eerst veel verliezen lijden om vervolgens de duitsers in twee kampen te splitsen en zelf een staat te beginnen. dit niet weten
Geo was dronken en ging los op Davy.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Wat is het trouwens weer belachelijk hard gegaan met de SC-topics vannacht![]()
Heb ik weer een potentiële rel gemist?
Het is wachten op Erwin nuquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
Allemaal andere mensen hier, dat kan mijn autistische ik niet aan hoor.
Rellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geo was dronken en ging los op Davy.
Al was dit wel erg laat. Ik heb tot 3 uur geprobeerd wat relletjes te beginnen door Tyron een beetje op te stoken ben uiteindelijk gaan slapen om vervolgens die shit pas terug te kunnen lezen. Al was de foto van Caland die een broer van Immers blijkt te zijn wel even een grappig momentje.
Niet zo he El Snorroquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RellenAls een mongool gedragen bedoel je.
Nee rellen. Hij was echt ruig bezig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RellenAls een mongool gedragen bedoel je.
srry skktljequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |