Ja dus?quote:
waarom tilburgquote:
Zo'n chinees had een klasgenoot in de brand gestoken, omdat ie dacht hij een mage was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mafkezen ook echt, net als zo'n koppeltje in Korea ofzo dat zolang WoW had gespeeld dat hun baby verhongerd was.
Is minder erg, daar heb je er nog genoeg vanquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo'n chinees had een klasgenoot in de brand gestoken, omdat ie dacht hij een mage was.
Ik vind hem wel in casquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoleon is zijn vijanden aan het analyseren voordat hij binnenvalt met zijn troepen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb natuurlijk allemaal echte info ingevuld
En bij opleiding denk je direct aan Tilburg, is gewoon logischquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb natuurlijk allemaal echte info ingevuld
Ja oké.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is minder erg, daar heb je er nog genoeg van
Gewoon random dingen man,en wil 1 zijn met Raja,Kapi en jouquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]nee maar van alle plekken op nederland kies je fucking tilburg
ga weg man pokemon is kanker baasquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
Maar sowieso aziaten en videogamesdie shit gaat echt ver
*jijquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon random dingen man,en wil 1 zijn met Raja,Kapi en jou
Ik ben allochtoon dus ik mag jou zeggenquote:
Ik heb ooit eens DDR filmpje gezien van een paar chinezen(?). Dat was écht serieuze life or dead shit voor die gastenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
Hij heeft zijn opleidingen verzonnen laat gaan.quote:
Begint mijn bondgenoot tegen game afkortingen nou ook mee te doen>?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens DDR filmpje gezien van een paar chinezen(?). Dat was écht serieuze life or dead shit voor die gasten
Ze trouwen zelfs met game personages daar.. ik vraag me dan altijd af bij het lezen van dat soort berichten hoe de sex dan gaat. Zullen de originele makers van de game dan speciaal voor die persoon een sex versie maken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
Dance dance revolution ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens DDR filmpje gezien van een paar chinezen(?). Dat was écht serieuze life or dead shit voor die gasten
De DDR zat vol met Chinezen, ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
die heb je in europa ook hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb toch niet over de producties man![]()
ik heb het over de gasten die het spelen
Stuk of 40-45.quote:
Sorry, Dance Dance Revolutionquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zijn opleidingen verzonnen laat gaan.
[..]
Begint mijn bondgenoot tegen game afkortingen nou ook mee te doen>?
dat denk jij, alles is een voor op gezet plan door de joden en de amerikanen. eerst veel verliezen lijden om vervolgens de duitsers in twee kampen te splitsen en zelf een staat te beginnen. dit niet wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt historische kennis he? Toen bestond de DDR nog niet
Ik was wel aan het rellen, tegen Davy.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Wat is het trouwens weer belachelijk hard gegaan met de SC-topics vannacht![]()
Heb ik weer een potentiële rel gemist?
Ruig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was wel aan het rellen, tegen Davy.
vet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ga je weer de mist in, het was een onderdeel van de War on Terror van Bush. De Duitsers werden gefinancierd door Al Qaeda en de Borg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat denk jij, alles is een voor op gezet plan door de joden en de amerikanen. eerst veel verliezen lijden om vervolgens de duitsers in twee kampen te splitsen en zelf een staat te beginnen. dit niet weten
Geo was dronken en ging los op Davy.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Wat is het trouwens weer belachelijk hard gegaan met de SC-topics vannacht![]()
Heb ik weer een potentiële rel gemist?
Het is wachten op Erwin nuquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
Allemaal andere mensen hier, dat kan mijn autistische ik niet aan hoor.
Rellenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geo was dronken en ging los op Davy.
Al was dit wel erg laat. Ik heb tot 3 uur geprobeerd wat relletjes te beginnen door Tyron een beetje op te stoken ben uiteindelijk gaan slapen om vervolgens die shit pas terug te kunnen lezen. Al was de foto van Caland die een broer van Immers blijkt te zijn wel even een grappig momentje.
Niet zo he El Snorroquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RellenAls een mongool gedragen bedoel je.
Nee rellen. Hij was echt ruig bezig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RellenAls een mongool gedragen bedoel je.
srry skktljequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |