Oke ehh morgen kon je niet hequote:
Sfeer, plot en lengte waren allemaal heel goed uitgewerkt vond ik zelf. Denk dat ik hem dadelijk weer eens ga kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb alleen 2 gezien in Belgie. Afgezien van Heath Ledger zijn rol vond ik het maar een matige film
Eens. Batmanquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sfeer, plot en lengte waren allemaal heel goed uitgewerkt vond ik zelf. Denk dat ik hem dadelijk weer eens ga kijken
Ik ben er nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke ehh morgen kon je niet he
Maandag 18uur bij jou thuis
Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag.quote:
Echt welquote:
Nee, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag.
Hai, kom je ook bij mijn bende?quote:
Al moet ik twintig jaar blijven proberen...quote:
Misschien heb ik er vandaag wel verandering in gebrachtsquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt wel
Dat zei je gisteren nog muts
Dan vraag ik het morgen nog een keer.quote:
Misschien heb ik ook wel verandering in 6augustus gebrachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien heb ik er vandaag wel verandering in gebrachts
Doorzetter!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vraag ik het morgen nog een keer.
"Insanity is like gravity. All it needs, is a little... push."quote:
Ok, nou dan hoor ik dat wel weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook wel verandering in 6augustus gebracht
De scheidslijn tussen doorzettingsvermogen en een bord voor je kop is een dunne.quote:
quote:
Ja, briljant gewoonquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Insanity is like gravity. All it needs, is a little... push."
Die tussen eerlijkheid en sarcasme ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De scheidslijn tussen doorzettingsvermogen en een bord voor je kop is een dunne.
Die verdwijntruc met dat potlood. Bril-fucking-jant.quote:
Bijdehand!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Die tussen eerlijkheid en sarcasme ook![]()
Jij bent niet je zoon heh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze allemaal overstag.
Nah, dan ben je al oudquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al moet ik twintig jaar blijven proberen...
Ja, godverquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die verdwijntruc met dat potlood. Bril-fucking-jant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |