Dingen waar je ''hart sneller van gaat kloppen'' / ''waar je warm van wordt''quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef Tanin het volgende:
Als jij "passies" weet te definiėren, dan weet ik vast welke dingen het voor mij zijn
Ja dacht het zelfdequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:41 schreef Green1 het volgende:
Gewoon in mijn portomonee, ligt op het gangkastje nu..
Ik leef om plezier te maken, voor mezelf en anderen. Ik vind het leuk andere mensen gelukkig te zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dingen waar je ''hart sneller van gaat kloppen'' / ''waar je warm van wordt''
Niet al te letterlijk nemen, maar je snapt het wel denk ik.
Voorn wat voorn dingen ''leef'' jij.
Maar word je daar echt ''gelukkig'' van?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:45 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik leef om plezier te maken, voor mezelf en anderen. Ik vind het leuk andere mensen gelukkig te zien.
De afgelopen 4 jaar betekende dat geregeld evenementen organiseren.
Mjah, de afgelopen vier jaar in een kut dorp gewoond, dus kan niet echt van geluk spreken, maar op die manier voelde ik me wel zo goed als ik kon ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar word je daar echt ''gelukkig'' van?Klinkt wel tof though
Hey. Neuken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:49 schreef Eponalicorn het volgende:
Waar ik voor leef? Het voortplanten duh.
Dan wordt het dus hopen dat ze op de vader lijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:59 schreef Eponalicorn het volgende:
[..]
Neh, ik wil wel dat er knappe kindjes uitkomen.
Als ik zo lelijk was, waarom zou je me dan willen neuken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan wordt het dus hopen dat ze op de vader lijken.
Ik ben een man. Ik neuk alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef Eponalicorn het volgende:
[..]
Als ik zo lelijk was, waarom zou je me dan willen neuken?
Denk het niet. Je wordt echt niet opgewonden van een draak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben een man. Ik neuk alles wat los en vast zit.
Graag of niet hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:08 schreef Eponalicorn het volgende:
[..]
Denk het niet. Je wordt echt niet opgewonden van een draak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |