Ben het helemaal met je eens (wat betreft familie, als iemand al zn collega's uitnodigt dan vind ik het wel normaal dat die niet hun aanhang en kinderen meenemen), maar blijkbaar is het een normaal gegeven? De meeste reactie is toch 'hun dag en als zij geen achterneefjes/nichtjes willen, prima toch'.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon niet gaan. Hebben ze gelijk 2 extra plekken over
Als je iemand uitnodigt nodig je het hele gezin uit. Anders niet
Mwa...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Familie is je enige echte houvast. Vrienden kan je verwisselen, familie niet.
Over collega's gesproken. Directe collega gaat trouwen, nodigt wel de manager en de manager daarvan uit, maar niet z'n directe collega's. Tja jammer, maar goed rechtquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens (wat betreft familie, als iemand al zn collega's uitnodigt dan vind ik het wel normaal dat die niet hun aanhang en kinderen meenemen), maar blijkbaar is het een normaal gegeven? De meeste reactie is toch 'hun dag en als zij geen achterneefjes/nichtjes willen, prima toch'.
En had ze liever dan de keuze voor haar werd gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is het vooral TS haar eigen onzekerheid over wat 'de anderen' denken die haar parten speelt.
Nou dan beslissen wij toch even en stuurt ze een mail met de link naar dit topicquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En had ze liever dan de keuze voor haar werd gemaakt.
dat heeft het bruidspaar al gedaan hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En had ze liever dan de keuze voor haar werd gemaakt.
Nou of ze toch met zn 2 gaan, en oppas... Of 1 van de 2, of niet...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat heeft het bruidspaar al gedaan hoor!![]()
Nu nog even invullen hoe en wat.
Plus dat ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef Cat22 het volgende:
TS, wat wil je nu zelf eigenlijk? Vind je het überhaupt leuk om naar die bruiloft toe te gaan?
Want in je OP lees ik alleen maar zorgen... over al dan niet gaan, kosten oppas, wie er dan gaat, kosten kadootje, kosten brandstof etc.
Het is een uitnodiging die je krijgt, geen dwangbevel.
Jewel, want wat zal de familie wle niet denken als ze niet gaat!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef Cat22 het volgende:
Slagveldquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef DarkElf het volgende:
iets zegt mij dat dit topic heel anders gelopen was als het in OUD geopend was
Inderdaad,quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef Cat22 het volgende:
TS, wat wil je nu zelf eigenlijk? Vind je het überhaupt leuk om naar die bruiloft toe te gaan?
Want in je OP lees ik alleen maar zorgen... over al dan niet gaan, kosten oppas, wie er dan gaat, kosten kadootje, kosten brandstof etc.
Het was mijn eerste suggestie in deel 1quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef DarkElf het volgende:
iets zegt mij dat dit topic heel anders gelopen was als het in OUD geopend was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |