Een jaaropgave kun je alsnog vragen bij je werkgever en een aangifte kun je alsnog doen. Of je maakt een schatting van je inkomen..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef Mierenneuker. het volgende:
Dikke kutzooi is dat, ik kan zo mijn inkomen aflezen op een jaaraangifte v/d belastingdienst. Maar omdat ik pas sindskort 18 ben heb ik die v/h afgelopen jaar dus niet gekregen.
Pak je laatste loonafschrift en ga rekenenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef Mierenneuker. het volgende:
Dikke kutzooi is dat, ik kan zo mijn inkomen aflezen op een jaaraangifte v/d belastingdienst. Maar omdat ik pas sindskort 18 ben heb ik die v/h afgelopen jaar dus niet gekregen.
Je weet pas sinds vandaag dat je gaat studeren? Lijkt mij niet hé.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef Mierenneuker. het volgende:
Nu komt in een keer al die teringzooi op me af.
Kom op het valt allemaal wel mee!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ik zal even mijn situatie uitleggen:
Ik ben zojuist 18 geworden, ga over ong een maand beginnen aan mijn studie. Nu komt in een keer al die teringzooi op me af. Zorgverzekering/toeslag etc. etc.
Verrast door je verjaardagquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ik ben zojuist 18 geworden, ga over ong een maand beginnen aan mijn studie. Nu komt in een keer al die teringzooi op me af. Zorgverzekering/toeslag etc. etc.
hij jankt dat hij nu na moet denken hoe hij zijn geld moet aanvragen. Papa en mama houden zijn handje niet meer vast blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:58 schreef Kwamo het volgende:
Zit je nou te janken dat je geen gratis geld krijgt?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Verrast door je verjaardag
Knap lullig. Sta je 's morgens op, ben je ineens 18Ik zou ook balen
Makkelijk lullenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moeilijk doen over geld dat je gratis krijgt
Lekker boeiend. Zet het gewoon apart. Daarnaast maakt het onder de 20k allemaal niets uit volgens mij. Verder zit je echt niet met de FIOD op je hielen mocht je opeens enorm gaan verdienen. Gewoon beetje redelijk handelen, zit je meestal wel goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ten tweede ga ik uit huis, zal wel moeten. Gevolg is dat ik mijn huidige bijbaan moet opzeggen en dus verandert mijn inkomen. Nu heb ik totaal geen overzicht op dit hele plaatje.
Grootste idioot kan dit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:52 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Makkelijk lullen![]()
Niet iedereen kan goed orde houden, het is maar net waar je capaciteiten liggen.
Financien bijhouden is een kwestie van DOEN, niet meer en niet minder. Begin eens met 's avonds en 's ochtends je saldo te checken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:52 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Makkelijk lullen![]()
Niet iedereen kan goed orde houden, het is maar net waar je capaciteiten liggen.
Mooi niet dus. Ik ken er velen die het eveneens niet kunnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Zet het gewoon apart. Daarnaast maakt het onder de 20k allemaal niets uit volgens mij. Verder zit je echt niet met de FIOD op je hielen mocht je opeens enorm gaan verdienen. Gewoon beetje redelijk handelen, zit je meestal wel goed.
[..]
Grootste idioot kan dit.
Wanneer word je 18.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:59 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Mooi niet dus. Ik ken er velen die het eveneens niet kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |