Tja achquote:
Het punt is meer dat ik de vraag niet weet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja achHier is het ook al zo rustig
(Zo zie je maar weer dat iedereen onder werktijd zit te Fok!'en... )
ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Het punt is meer dat ik de vraag niet weet.
Een bijna 2,5 uur durende deprimerende schets van Nietzsche in zijn apocalyps, met repeterende gebeurtenissen in een bijna één-op-één tijdspanne, gehuld in prachtige fotografie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb vandeweek Turin horse gedownload... maar nog niet gekeken. Wat moet ik me daarbij gaan voorstellen?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Waaghals het volgende:
dat had niet veel gescheeld of ik had je moeten rapporteren
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Waaghals het volgende:
dat had niet veel gescheeld of ik had je moeten rapporteren
Huh? Hoewel ik het een mooie meid vind, hoef ik niet haar films te zien hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:12 schreef Borizzz het volgende:
Er is niks te doen op het plaatje hoor
Waaghals, het blijft opletten wat je post.
Oh en dyon: die film is niet echt de moeite waard. Ook niet deze scène. Al waren er veel fanboys die er anders over dachten voordat de film uitkwam.
Heath Ledger was ook niet bepaald een The Joker type. Dacht iedereen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind Watson ook niet bepaald een Salander type.
Nee inderdaad. Veel te lief en jong gezicht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind Watson ook niet bepaald een Salander type.
Werk zequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga werken... lees vanavond wel weer bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |