Same here.Mijn roster is dit jaar alles of niets. Gisteren weer een echte off-day, aantal spelers on bye (Brees, MJD, Colston), maar dan nog voldoende kwaliteit in mijn team die gisteren allemaal niet echt hadden (Charles, Turner, Wayne, Jackson). Daarnaast viel mijn gok op Brady Quinn als vervanger in de bye-week van Brees niet echt helemaal uit zoals ik had gehooptquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:03 schreef Fugie het volgende:
ik ga volgens mij mijn laagste score ooit halen deze week
Ik wil Owen Daniels wel. Ik heb je een aanbod gedaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:58 schreef YellowBlacks het volgende:
Ik neem maar een gokje met Nate Burleson.
Iemande interesse in Ryan Mathews??
Is niet echt wat ik zoek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik wil Owen Daniels wel. Ik heb je een aanbod gedaan.
Dacht dat jij nog wel een running back kon gebruiken. Je bent vrij dun op die positie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in DeAngelo Williams
Die kan ik wel gebruiken, maar hem niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dacht dat jij nog wel een running back kon gebruiken. Je bent vrij dun op die positie.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:50 schreef Terreros85 het volgende:
Eric Weddle met een bye deze week. Devin McCourty opgepikt. Loopt meteen een kickoff terug.
Owen Daniels met een touchdown. Flink upgrade over Finley.
43 punten inlopen met Cutler, Forte, Briggs en Hanson. Ik denk dat het wel lukt.quote:
Daniels is weer de oude Daniels van voor zijn blessure. Blij dat hij mijn bankzitter is in een andere league, nu met Graham gebleseerd komt dat wel goed uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:50 schreef Terreros85 het volgende:
Eric Weddle met een bye deze week. Devin McCourty opgepikt. Loopt meteen een kickoff terug.
Owen Daniels met een touchdown. Flink upgrade over Finley.
Nu ben ik ook erg blij dat ik Rudolph niet gevraagd heb aan YBquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Daniels is weer de oude Daniels van voor zijn blessure. Blij dat hij mijn bankzitter is in een andere league, nu met Graham gebleseerd komt dat wel goed uit
Gelukkig had je je kicker in de laatste ronde gedraft... oh wachtquote:
Vroeg of laat breekt het je toch opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 07:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Gelukkig had je je kicker in de laatste ronde gedraft... oh wacht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |