Totdat je band elke keer lek is en je al die tijd die je wint dubbel en dwars kwijt bent aan reparaties.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef lbeew het volgende:
Je kan met gemak 4 binnentassen in 2 fietstassen kwijt. Gewoon eerst horizontaal de bundels erin leggen, totdat je nog 5-10 cm over hebt aan de bovenkant. Vervolgens de rest van de bundels verticaal daar bovenop zetten. Stapels HAH kun je meestal wel kwijt tussen de twee fietstassen op je bagagedrager.
Ik ging beladen met mijn fiets gewoon stoep op en af al fietsend, nooit problemen mee gehad. Bagagedrager heeft wel wat te verduren gehad en paar heb ik een paar schroefjes moeten vervangen. Daarnaast alleen normaal onderhoud eigenlijk, zoals ketting die een keer stuk is gegaan, etc...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Totdat je band elke keer lek is en je al die tijd die je wint dubbel en dwars kwijt bent aan reparaties.
Daarom knal ik ook niet overal naartoe met de fiets. Soms heb je hele wijken met irritante opstapjes qua pad. Je krijgt kan wel reparaties declareren. Maar daar heb je weinig aan als je fiets binnen no time af is.
Nou, niet met die zware boeken van vandaag, hoor! Ik had voor mijn ochtendwijk 4 tassen, van naar schatting 20-25 kg per stuk. Dat had mijn fiets niet echt leuk gevonden als ik dat allemaal achterop zou gooien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef lbeew het volgende:
Je kan met gemak 4 binnentassen in 2 fietstassen kwijt. Gewoon eerst horizontaal de bundels erin leggen, totdat je nog 5-10 cm over hebt aan de bovenkant. Vervolgens de rest van de bundels verticaal daar bovenop zetten. Stapels HAH kun je meestal wel kwijt tussen de twee fietstassen op je bagagedrager.
Oh foutje.. vandaag waren het er 2,5. Als ik er 3 heb (minder zwaar dan nu), dan zet ik er eentje op de bagagedrager. 1x wel iets van 3,5 mee gesleept, ook nog spul in de stuurtas. Was ook met wat zwaardere reclame, dat was toch niet echt aan te radenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Krijg jij 3,5 tas mee op de fiets? Hoe doe je dat, 2 in de fietstassen en de rest dan?
Dan ben ik een goedequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:10 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb die nieuwe jas nu een paar keer geprobeerd, maar ik trek hem niet meer aan. Zweet er meteen na 5 minuten in, ook al is het koud of nat weer (met jas los).
En ik snap nog steeds niet waarom bol.com of ECI hun pakketjes in doosjes blijven sturen. Die gaan zovaak kapot of belanden onderop een tas. Ook tv-gidsen/tijdschriften zonder plastic versturen snap ik niet. Het scheurt, waait kapot of komt verzopen aan.
Helpt ook niet echt als de mensen van het Autobedrijf de tassen letterlijk uit de auto flikkeren. Je hoort soms gewoon keihard een knal op de grond. Ja vindt je het gek als de pakketjes dan al kapot zijn?! (je hebt ook goede medewerkers, maar de meeste dumpen 't en rijden zo snel mogelijk weg)...
Dat snap ik dus ook echt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:10 schreef Deezertje het volgende:
En ik snap nog steeds niet waarom bol.com of ECI hun pakketjes in doosjes blijven sturen. Die gaan zovaak kapot of belanden onderop een tas. Ook tv-gidsen/tijdschriften zonder plastic versturen snap ik niet. Het scheurt, waait kapot of komt verzopen aan.
Dat jij daar de tijd voor hebt... hier niet in ieder geval, zal er mss ook wel mee te maken dat het om de regio Amsterdam gaatquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ben ik een goede
Ik zet alles netjes op code.
Voor de depot ritten en steunpunten, bij de postbezorgers thuis dus staat 1 uur voor. Zelfs als ik het netjes op code leg kom ik nog niet aan dat ene uurtje wat er voor staat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef Taneli het volgende:
[..]
Dat jij daar de tijd voor hebt... hier niet in ieder geval, zal er mss ook wel mee te maken dat het om de regio Amsterdam gaat
Op mijnpostnl.nl inloggen en dan:quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef sushine het volgende:
Waar kun je je salarisstrookje vinden??
Ik heb 's ochtends voor 2 depotjes ook een uur, maar meestal moet ik wachten op de laatste ochtendwijk die klaar is waardoor ik het net red, 's middags heb ik drie depotjes en red ik het in 2 kwartier, maar daar heb ik een depot waar ik de tassen wel uit de container haal en neerzet in het depot en de container + lege tassen weer meeneem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor de depot ritten en steunpunten, bij de postbezorgers thuis dus staat 1 uur voor. Zelfs als ik het netjes op code leg kom ik nog niet aan dat ene uurtje wat er voor staat.
Dus doe ik het netjes op code, zijn de postbezorgers ook weer blij. En ik neem gelijk de lege tassen mee en evt rest HAH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |