Me2quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft TS het wss voor zichzelf verprutst. Tja pech hebben. Er achteraan bellen heeft weinig nut meer denk ik.
Want opzich is het bruidspaar duidelijk geweest lijkt me zo. Zielig doen om het zielig doen en de uitzondering te krijgen vind ik zielig.
Ik denk dat ze nooit naar een bruiloft is geweest, in de stijl die jij gewend bent. Andersom wellicht ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jij bent als kind nooit naar een bruiloft geweest? In het slechtste geval ga je als ouders gewoon 11-12 uur weg. Heeft geen zin om tot 1 uur door te gaan.
Dat ligt eraan... Ik heb wel een bob nodig.quote:
Wat een droevigheidquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waaorm zou ik?
Als ik ga trouwen wil ik er (zoals ik er nu tegenaan kijk) echt geen kinderen bij van onder .. nou pak m beet 16 ofzo.
En de ouders? ja die zijn mijn vrienden en wil ik op de bruiloft. Die kinderen verstoren mijn mooie dag dan. Laat die lekker opbokken.
Kunnen ze geen oppas vinden, ja jammer maar helaas, dan komen ze maar niet.
Niet sinds ik zes jaar was en bruidsmeisje was op de bruiloft van mijn oom, nee. En 11 à 12 uur is nog steeds vér na de bedtijd van ieder kind onder de twaalf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent als kind nooit naar een bruiloft geweest? In het slechtste geval ga je als ouders gewoon 11-12 uur weg. Heeft geen zin om tot 1 uur door te gaan.
Fixedquote:
Van 1 keer laat opblijven ga je niet dood hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Niet sinds ik zes jaar was en bruidsmeisje was op de bruiloft van mijn oom, nee. En 11 à 12 uur is nog steeds vér na de bedtijd van ieder kind onder de twaalf.
Heb jij ervaring met kids eigenlijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waaorm zou ik?
Als ik ga trouwen wil ik er (zoals ik er nu tegenaan kijk) echt geen kinderen bij van onder .. nou pak m beet 16 ofzo.
En de ouders? ja die zijn mijn vrienden en wil ik op de bruiloft. Die kinderen verstoren mijn mooie dag dan. Laat die lekker opbokken.
Kunnen ze geen oppas vinden, ja jammer maar helaas, dan komen ze maar niet.
Nee, maar je wordt er als klein kind wel moe en dreinerig en vervelend van.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van 1 keer laat opblijven ga je niet dood hoor.
Maakt toch niet uit waar het vandaan komt en of jij dat droevig vindt, ieder z'n eigen cultuur.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een droevigheidHeeft volgens mij veel met egoïsme en de individualistische samenleving van Nederland te maken...
Klopt, het is mijn dag, ik betaal ervoor , dus die wil ik leuk hebben. En dat betekend voor mij kindloos. Ga me niet staan ergeren aan zaken die ik voorkomen kan!quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een droevigheidHeeft volgens mij veel met egoïsme en de individualistische samenleving van Nederland te maken...
Nopquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met kids eigenlijk?
Stampvoet je er ook nog bij als je zoiets zegt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, het is mijn dag, ik betaal ervoor , dus die wil ik leuk hebben.
Eerste deel van mijn post was mening, tweede deel, feiten(ish)quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit waar het vandaan komt en of jij dat droevig vindt, ieder z'n eigen cultuur.
Mensen met kids...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met kids eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef Luigi het volgende:
Stampvoet je er ook nog bij als je zoiets zegt?
Kunnen wij zo opmerkingen aanhangen over de groepsdwang in jouw cultuur die o.a. die mooie grote dure bruiloften mogelijk maakt. Alles heeft zijn voordelen en zijn nadelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zo erg zijn ze nou ook weer niet denk ik... Jaartje of 12 weet zich wss wel te gedragen, maar misschien heb ik een optimistisch beeld.quote:
Kids om van te kitsen!quote:
Varieert per kind (zoals eigenlijk alles).quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo erg zijn ze nou ook weer niet denk ik... Jaartje of 12 weet zich wss wel te gedragen, maar misschien heb ik een optimistisch beeld.
Per kid?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Varieert per kind (zoals eigenlijk alles).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |