Huisdieren in bed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in bed met die hondIk functioneer toch pas na het avondeten denk ik.
ze bedoelde haar vriendquote:
Hij ligt op een dekentje en is zo groot als een rat. Kan ik wel handelen.quote:
quote:
Ohhh, dat is ook niet erg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in bed met die hondIk functioneer toch pas na het avondeten denk ik.
Oh, dan begrijp ik het wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schaamde mij te veel na afloop.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Project X party event op FBna één nacht al 700 bezoekers. t zal je huis maar zijn.
quote:Seni gidi findikkiran
Yilani deliginden çikaran
Kaderim püsküllü belam
Yakalarsam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
En als die event nep blijkt te zijn zal er toch wel iets gebeuren als er honderden mensen met drank voor je deur staanquote:
komt een man bij de bakker zegt die man "goh u heeft ook maar een kleine winkel" zegt die bakker "flikker op ik zit te schijten"quote:
Oblivion blijft mijn favoriet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lekker draken schieten met je boogje, vuile fantasy hommo.
Grapje ik heb gefapt op Skyrim
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:35 schreef Zosk het volgende:
Warom zet een collega dit nummer op?
[..]Tarkan niet kunnen waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Deze damequote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oblivion blijft mijn favoriet.Beetje paardje rijden en met draken vechten.
Komt een man bij de bakker zegt de man: 'doe mij maar een halfje bruin' zegt de bakker: 'ik heb alleen maar wit' zegt de man:'maakt niet uit, ben toch op de brommer'.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
komt een man bij de bakker zegt die man "goh u heeft ook maar een kleine winkel" zegt die bakker "flikker op ik zit te schijten"
Niets kan toppen aan followers van bergen af brullen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oblivion blijft mijn favoriet.Beetje paardje rijden en met draken vechten.
Haha, dat lijkt me ook wel ja. Gegarandeerd "succes"quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En als die event nep blijkt te zijn zal er toch wel iets gebeuren als er honderden mensen met drank voor je deur staan
Deze dan?quote:
Ach, het is in ieder geval beter.quote:
Black & White 1 en 2 vond ik echt geweldig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:40 schreef Zosk het volgende:
Ik weet nog wel dat ik Black & White graag wilde spelen maar daar is nooit veel van gekomen op de één of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |