Die haren, godverdomme.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vond dit jurkje ook leuk
tis blond schele vink, dat komt omdat het schemer was.quote:
AHAHAHHAHHA. Jij bent echt kleurenblind volgens mij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
tis blond schele vink, dat komt omdat het schemer was.
hjb hoertjequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
tis blond schele vink, dat komt omdat het schemer was.
Kniequote:
GAST ik speel toch sims hjb of zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
AHAHAHHAHHA. Jij bent echt kleurenblind volgens mij.
In Sims ontwikkel je een bepaalde gave om kleuren anders te zien?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GAST ik speel toch sims hjb of zo
hjbquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
In Sims ontwikkel je een bepaalde gave om kleuren anders te zien?
Hier ook al, net toch wel wat uurtjes mooi weer gehad nadat het vanochtend heel hard onweerde.quote:
Onweer sowiesoquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier ook al, net toch wel wat uurtjes mooi weer gehad nadat het vanochtend heel hard onweerde.
De bloemetjes zijn cute, alleen jammer dat er geen kleur onder zit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Tli kijk eens hoe leuk![]()
Mja, daar kwam ik pas ook heel laat achter dat het met nazi's te maken hadquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdegodver, ik zapte net langs Kindernet. Alfred J. Kwak en die Hitler-kraai, die Dolf. Beetje te marcheren met zijn snor en swastika's (kraaienpoten) aan de muur, toespraken alles. Hoe nazistisch wil je het allemaal hebben, wie bedenkt deze shit wtf, ik dacht dat dit een kinderprogramma was.![]()
![]()
De kleur eronder is OPI Passion. Ik vind het wel mooi zo, lekker clean.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De bloemetjes zijn cute, alleen jammer dat er geen kleur onder zit.
Ja nou, ik zie dit voor het eerst, wtf am I looking at.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, daar kwam ik pas ook heel laat achter dat het met nazi's te maken had
Oh er zit nog kleur onderquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De kleur eronder is OPI Passion. Ik vind het wel mooi zo, lekker clean.
slap gewordenquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Tli kijk eens hoe leuk![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |