Ah, net als MaanVis?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zo autistisch dat het weer lijkt op overdreven-extravert zijn.
Ook jij kan te ver gaan he Q? Ook jij!quote:
Dies ervaren, maar ook niet lekker. Meer een oud schapenvel dat dringend in de was moet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gerdi Verbeet meer iets voor jou?
Ja, boven een bepaalde leeftijd is het allemaal niet zo strak meer hè.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dies ervaren, maar ook niet lekker. Meer een oud schapenvel dat dringend in de was moet.
Nee helaasquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, boven een bepaalde leeftijd is het allemaal niet zo strak meer hè.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan he Q? Ook jij!.
Dat dacht ik ook ja, we moeten de jongere generatie toch even herinneren aan het feit dat ze als ze zo doorgaan nooit als ons zullen worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Gelukkig zien wij er nog prima uit
Hey, dat klinkt bekend!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben zo autistisch dat het weer lijkt op overdreven-extravert zijn.
Ons niveau is onhaalbaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, we moeten de jongere generatie toch even herinneren aan het feit dat ze als ze zo doorgaan nooit als ons zullen worden.
Sinds dit toch een totaal nieuwe wereld is:quote:
Dat lieten we goed merken inderdaad, enige weken geleden.quote:
HW:quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds dit toch een totaal nieuwe wereld is:
Neuken?.
Oh, dat weet ik toch niet, alles is nieuw voor mequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW:
1. Ik ben geen 21.
2. Ik ben al geclaimd!
fixedquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW:
1. Ik ben geen 21.
2. Ik ben al geketend!
Dat noemen ze dementie. Begrijpelijk hoor, op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik toch niet, alles is nieuw voor me.
Ik heb behoorlijke bewegingsvrijheid hoor, soms mag ik zelfs achter het aanrecht vandaan.quote:
hoi, neuken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat noemen ze dementie. Begrijpelijk hoor, op jouw leeftijd.
[..]
Om het eten op tafel te zetten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:45 schreef Kluts het volgende:
Ik heb behoorlijke bewegingsvrijheid hoor, soms mag ik zelfs achter het aanrecht vandaan.
Ja, en om bier en pantoffels te brengen.quote:
Bier!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en om bier en pantoffels te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |