Dus ik was nog geen 2 uur te laatquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om precies te zijn 19 juli 2012 09:36 uur
Ja, de zon is alweer vertrokken hiero.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 't vanochtend zelfs hagelde in NL?
Hier staat het gewoon te plenzen hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
Zon. Heerlijk. Zal vast van korte duur zijn
.
Dat is echt de afvalbak geworden iddquote:
Staat nog welquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier staat het gewoon te plenzen hoor.
Ook maar omdat de kliek van AVNZMG daar is gaan zitten. Zit je in een andere SC dan ben je mooi de lul. Ik voel me een beetje alsof ik in Zonnedael woonde en de familie Flodder heeft gisteren haar intrek genomen in de buurtquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt de afvalbak geworden idd.
Jezus, heb jij een cursusje overdrijven en onverdraagzaamheid gevolgd of zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook maar omdat de kliek van AVNZMG daar is gaan zitten. Zit je in een andere SC dan ben je mooi de lul. Ik voel me een beetje alsof ik in Zonnedael woonde en de familie Flodder heeft gisteren haar intrek genomen in de buurtNu maar wachten tot ze mijn zwembad vol staan te zeiken en kotsen
Een afvalbak vol rottend vlees.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt de afvalbak geworden idd.
Nee hoor, ik deel gewoon mijn mening en sta daar volgens mij niet alleen in. Tot gisteren kon ik nog leuk SC'en met een clubje prettige mensen, nu is het alweer modder gooien en kinderachtig doen. Dat is gewoon niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, heb jij een cursusje overdrijven en onverdraagzaamheid gevolgd of zo?
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deel gewoon mijn mening en sta daar volgens mij niet alleen in. Tot gisteren kon ik nog leuk SC'en met een clubje prettige mensen, nu is het alweer modder gooien en kinderachtig doen. Dat is gewoon niet aan mij besteed.
Maar laten we die discussie buiten deze SC houden.
Uhm .. daar zit grotendeels dezelfde club hoor als gister in 'onze' SCquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deel gewoon mijn mening en sta daar volgens mij niet alleen in. Tot gisteren kon ik nog leuk SC'en met een clubje prettige mensen, nu is het alweer modder gooien en kinderachtig doen. Dat is gewoon niet aan mij besteed.
Maar laten we die discussie buiten deze SC houden.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
Beste sollicitatiegesprek ever achter de rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |