...Is dat een probleem?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Op een ander forum waar ik kom gaan de topics handmatig dicht en lopen ze tot 2500 en daarna moet je maar 'n modje aanschieten () of 't topic dicht mag
Maar waarom zou een (SC-) topic ooit dicht moeten? Wat is het nut?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. *kras*
Al is het soms wel een uitdaging om te zien hoe ver je kunt komen met een topic dat eigenlijk al dicht had gemoeten. Spanning ende sensatie.
Neem aan, oude troep die je weg kan gooien zodat je weer wat meer snelheid krijgt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar waarom zou een (SC-) topic ooit dicht moeten? Wat is het nut?
Bij een SC topic heeft het misschien minder nut, maar vaak is een discussie/onderwerp ook gewoon wel gesloten na 300 posts; genoeg topics die na 150 posts al nergens nergens meer over gaan, volgepost worden tot de 300 en dan vervolgens niets meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is een SC! zo hoort het!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Dit topic gaat nu dus nergens over
...Wat een zeer correcte titel is in dit gevalquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit topic gaat nu dus nergens over
*plakt stickertje*quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Wat een zeer correcte titel is in dit geval
Waar haal je al die stickers vandaan joh?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*plakt stickertje*
je snapt 'm!
Omdat het soms een beetje ver bladeren is als je iets zoekt.. Maar dat is ook zo met gesloten topicsquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Dus ik was nog geen 2 uur te laatquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om precies te zijn 19 juli 2012 09:36 uur
Ja, de zon is alweer vertrokken hiero.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 't vanochtend zelfs hagelde in NL?
Hier staat het gewoon te plenzen hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
Zon. Heerlijk. Zal vast van korte duur zijn
.
Dat is echt de afvalbak geworden iddquote:
Staat nog welquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier staat het gewoon te plenzen hoor.
Ook maar omdat de kliek van AVNZMG daar is gaan zitten. Zit je in een andere SC dan ben je mooi de lul. Ik voel me een beetje alsof ik in Zonnedael woonde en de familie Flodder heeft gisteren haar intrek genomen in de buurtquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt de afvalbak geworden idd.
Jezus, heb jij een cursusje overdrijven en onverdraagzaamheid gevolgd of zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook maar omdat de kliek van AVNZMG daar is gaan zitten. Zit je in een andere SC dan ben je mooi de lul. Ik voel me een beetje alsof ik in Zonnedael woonde en de familie Flodder heeft gisteren haar intrek genomen in de buurtNu maar wachten tot ze mijn zwembad vol staan te zeiken en kotsen
Een afvalbak vol rottend vlees.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is echt de afvalbak geworden idd.
Nee hoor, ik deel gewoon mijn mening en sta daar volgens mij niet alleen in. Tot gisteren kon ik nog leuk SC'en met een clubje prettige mensen, nu is het alweer modder gooien en kinderachtig doen. Dat is gewoon niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, heb jij een cursusje overdrijven en onverdraagzaamheid gevolgd of zo?
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deel gewoon mijn mening en sta daar volgens mij niet alleen in. Tot gisteren kon ik nog leuk SC'en met een clubje prettige mensen, nu is het alweer modder gooien en kinderachtig doen. Dat is gewoon niet aan mij besteed.
Maar laten we die discussie buiten deze SC houden.
Uhm .. daar zit grotendeels dezelfde club hoor als gister in 'onze' SCquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deel gewoon mijn mening en sta daar volgens mij niet alleen in. Tot gisteren kon ik nog leuk SC'en met een clubje prettige mensen, nu is het alweer modder gooien en kinderachtig doen. Dat is gewoon niet aan mij besteed.
Maar laten we die discussie buiten deze SC houden.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
Beste sollicitatiegesprek ever achter de rug.
Tof!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
Oh wat goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
Blij dat ik hier gisteren niet zat dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm .. daar zit grotendeels dezelfde club hoor als gister in 'onze' SC
Doelde op de 'gedumpt sc'quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik hier gisteren niet zat dan.De verdeling zoals ie nu is bevalt me wel.
Mijn jaarcontract is niet verlengd, vandaar dat ik zoekende ben. Het gaat om de functie van EVV'er (in de zorg).quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Oeh voor wat?
Ik mag binnenkort ook weer gaan solliciteren, joy
Het gaat. Vroeg naar bed, goed naar mijn lichaam luisteren, en het is te handelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat goed.
Hoe is het met je rug, trouwens?
Gelukkig maar. Kans dat het beter gaat worden met oefeningen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat. Vroeg naar bed, goed naar mijn lichaam luisteren, en het is te handelen.
Nu niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, er zijn waren te veel SC's.!
Die doe ik braaf, helpt wel iets ja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Kans dat het beter gaat worden met oefeningen?
Ik geloof wel dat 'wij' de betere deal hebben met de huidige verdeling ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik hier gisteren niet zat dan.De verdeling zoals ie nu is bevalt me wel.
Dat is mooi. Ik denk dat het alleen maar beter gaat worden zodra je spieren sterker worden, tenminste, dat hoop ik voor jequote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:16 schreef L-E het volgende:
Oh dear, voelen we ons verheven boven de andere sc ja?
Ik moest het even Googlenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn jaarcontract is niet verlengd, vandaar dat ik zoekende ben. Het gaat om de functie van EVV'er (in de zorg).
Wat zoek jij voor iets?
Het gaat wel snel hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat 'wij' de betere deal hebben met de huidige verdeling ja.
Like duh! Heb je t daar wel eens gelezen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:16 schreef L-E het volgende:
Oh dear, voelen we ons verheven boven de andere sc ja?
Komt vanzelfquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoi Samzz, en de rest, die ik nog niet zo goed ken.
Wat doe je precies als communicatieadviseur?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest het even GooglenMaar klinkt leuk
Wanneer krijg je iets te horen?
Ik ben communicatieadviseur en ik zoek iets iets in die richting, maar wel iets leukers dan ik nu doe
Gelukkig krijg ik genoeg tijd om iets te vinden.
Halloquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Nee, maar ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Like duh! Heb je t daar wel eens gelezen?
Wij!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu niet meer![]()
Nu hebben we een goede en eentje voor klapjosti's
Hoi jij. Wij zijn geweldig, wees welkom!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef Kper_Norci het volgende:
"ik biedt het dubbele"?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
Misschien ben jij zelf wel een baggeraarquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn wel leuk. Het is niet zo zwart-wit dat iedereen een baggeraar is
Ik schrijf teksten voor een piepklein tv-rubriekje en ik vertel diensten en bedrijven hoe ze met de omgeving moeten communiceren bij wegwerkzaamheden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat doe je precies als communicatieadviseur?
Wij!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi jij. Wij zijn geweldig, wees welkom!
Deze post.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook maar omdat de kliek van AVNZMG daar is gaan zitten. Zit je in een andere SC dan ben je mooi de lul. Ik voel me een beetje alsof ik in Zonnedael woonde en de familie Flodder heeft gisteren haar intrek genomen in de buurtNu maar wachten tot ze mijn zwembad vol staan te zeiken en kotsen
Je komt er vanzelf achter of dat waar is, denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ben jij zelf wel een baggeraar![]()
!
Cool, zo voel ik me ook altijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi jij. Wij zijn geweldig, wees welkom!
Dit was niet jouw idee, hoop ik?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik schrijf teksten voor een piepklein tv-rubriekje en ik vertel diensten en bedrijven hoe ze met de omgeving moeten communiceren bij wegwerkzaamheden.
En nu zoek ik iets creatievers
lynchenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas opmensen lychen je voor zo'n grapje.
Haha neequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit was niet jouw idee, hoop ik?
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat er over nagedacht werd. Heb altijd het idee gehad dat er een matrixbord wordt geprogrammeerd door een wegwerker met een sjekkie op zijn lip.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee![]()
Maar ik heb collega's die bedenken hoe het beter kan
Ik zeg niet dat het altijd even goed uitpakt in de praktijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er over nagedacht werd. Heb altijd het idee gehad dat er een matrixbord wordt geprogrammeerd door een wegwerker met een sjekkie op zijn lip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |