Ja ja, we zijn overal!quote:
Nee volgens mij zittten er her en der ook biseksuelen verstoptquote:
De roze ridder is van mij, niet andersomquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja, kun je ff checken wie er allemaal van de roze ridder zijn!
Ja zoiets. Groentje aan lager wal komt bij mensen die er al langer zitten, en maakt het natuurlijk snel big time. Verliest zich dan in het succes, drama drama en alles eindigt oke. Same old same old.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:21 schreef wonderer het volgende:
Oh, iemand met een droom die helemaal op het einde TOCH verwezenlijkt wordt, against all odds?
Ik zat me zo te ergeren aan Rock of Ages... dat was hetzelfde verhaal als Burlesque, alleen dan nog slechterquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. Groentje aan lager wal komt bij mensen die er al langer zitten, en maakt het natuurlijk snel big time. Verliest zich dan in het succes, drama drama en alles eindigt oke. Same old same old.
Zo'n film als Phonebooth waarbij de hele film zich in een telefooncel ATM hokje afspeelt.quote:
Dan is Rock of Ages de Burlesque en is Magic Mike de Coyote Uglyquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat me zo te ergeren aan Rock of Ages... dat was hetzelfde verhaal als Burlesque, alleen dan nog slechter
Ang3l!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:30 schreef Ang3l het volgende:
ATM? Echt? Vriendin zat gister juist tegen me te vertellen dat ie dinsdag in de sneak zat en ruk was
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n film als Phonebooth waarbij de hele film zich in een telefooncel ATM hokje afspeelt.
Niets om mijn zuurverdiende centjes aan uit te geven dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is Rock of Ages de Burlesque en is Magic Mike de Coyote Ugly
En dan maar een 4,8 op imdb krijgt...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n film als Phonebooth waarbij de hele film zich in een telefooncel ATM hokje afspeelt.
Internet is geurloos en dus wordt dat vaak vervangen door smileys. En nee, die stonden er niet, dus ik was in de war of je het nu echt meende of nietquote:
Ik mis de Like button hierquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gebruik bij ang3l IRL ook smileys voor de zekerheid.
Quote met alleen duim omhoog als PI?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Quote met alleen duim omhoog als PI?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Quote met alleen duim omhoog als PI?
Ja gewoon een A4-tje met een stift. Super handig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gebruik bij ang3l IRL ook smileys voor de zekerheid.
niets moetquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Vlarp het volgende:
Waarom zou ik al die gayshows moeten volgen?.
Omdat je gay bent. Dat is je taak!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Vlarp het volgende:
Waarom zou ik al die gayshows moeten volgen?.
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ondertussen wel liedjes van One Direction op FB zetten...
en wie schrok er het meest ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Reed ik toch bijna Ambiguiteit van zijn sokjes af daarnet
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik was bij de kapper geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Die plaats is al bezet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik was al bang dat je voor mijn raam had staan fappen
Ik ben Stroekie niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik was al bang dat je voor mijn raam had staan fappen
Ik beet er net in toen ik dit lasquote:
mietjequote:Op maandag 23 juli 2012 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Milkshake gehad. Klaar voor roze maandag. Jezus wat een gay weekend zeg.
en ik maar denken dat jij ook genoeg had van hetero 1quote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Ja na vandaag wel weer ff genoeg roze hoor. Bring on the straight men.
Die kindjes kunnen dat ook gewoon veel beter, frustrerendquote:Op maandag 23 juli 2012 13:13 schreef Steve het volgende:
Net voor het eerst in jaren geskeelerd, met mijn neefje. Uiteraard hard op mijn bek gegaan..
Idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:17 schreef Ang3l het volgende:
Die kindjes kunnen dat ook gewoon veel beter, frustrerendGeen angst om te vallen, soepel als hell... hopsaaa
quote:
de kermisklanten in tilburg nu ookquote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jullie hadden uitstekend weer volgens mij?
Hartstikke mee eens, ze gebruikte hem ook al voor het EK op de Radio.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk liedje![]()
... door de NOS geadopteerd als anthem voor de OS... super keuze!
Het zou ook de anthem voor iOS kunnen zijn, met al die hipsters.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb je niet gezienquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:56 schreef Vlarp het volgende:
Wat een bijzondere Roze Maandag was het zeg.
Ja daar had ik t ook wel van af laten hangen. Dus pas laat een kaartje gekocht. Maar weer was idd super. Anders was t denk ik niet leuk geweest, want maar 3 podia waren overdekt. Zou je alles van de rest in tenten moeten proppen. No thanks.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jullie hadden uitstekend weer volgens mij?
Klinkt leukquote:Op maandag 23 juli 2012 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Dat klopt ook. Ik was blijkbaar om 4 uur zo ontzettend zat dat ik (zonder dat ik me er iets van kan herinneren) op de automatische piloot naar het station ben gelopen, in de trein naar Rotterdam ben gestapt, naar huis ben gelopen, in slaap ben gevallen in bed tot ik om 10 uur wakker werd en zag dat ik 183653712 gemiste oproepen hadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezienHeb alleen een zatte Silvester om m'n nek gehad. En ik heb Lange Paul gezien
da's stiekem best erg Vlarpquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Ik was blijkbaar om 4 uur zo ontzettend zat dat ik (zonder dat ik me er iets van kan herinneren) op de automatische piloot naar het station ben gelopen, in de trein naar Rotterdam ben gestapt, naar huis ben gelopen, in slaap ben gevallen in bed tot ik om 10 uur wakker werd en zag dat ik 183653712 gemiste oproepen had.
Ja, ik voel me er ook zwaar kut bij. En dan vertel ik nog niet eens dat 1 van m'n vrienden (met diabetes) later met een ambulance naar het ziekenhuis is gebracht met een enorme hypo.quote:
Oh jeetje... En je vrienden zich maar zorgen makend...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Ik was blijkbaar om 4 uur zo ontzettend zat dat ik (zonder dat ik me er iets van kan herinneren) op de automatische piloot naar het station ben gelopen, in de trein naar Rotterdam ben gestapt, naar huis ben gelopen, in slaap ben gevallen in bed tot ik om 10 uur wakker werd en zag dat ik 183653712 gemiste oproepen had.
wake up call?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef Vlarp het volgende:
Uhm, ja. Ik ben al lang blij dat ik thuis in bed wakker ben geworden, en dat ik alleen maar m'n tas kwijt ben. Het had veel erger kunnen zijn.
Dat je dat nog durft te vragen.quote:
je kunt het ook als iets positiefs zien, inzichtgeving is altijd positief als je er iets mee doetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat je dat nog durft te vragen.
Ik ben mezelf al de hele dag aan het afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Is het echt alleen drank geweest ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat je dat nog durft te vragen.
Ik ben mezelf al de hele dag aan het afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Nou ja, ik heb in ieder geval niet bewust drugs gebruikt.Maar misschien is er wel wat in m'n beker gegooid terwijl ik niet oplette.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef creno het volgende:
[..]
Is het echt alleen drank geweest ?
Meestal heb ik als ik drink wel een moment van "okay, nu effe over op de cola/water/fris".
Ja hoor. Tot het lichtje uitging was het erg gezelligquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:28 schreef creno het volgende:
Maar heb je je verder wel vermaakt die middag ?
Silvester was ook echt GOED heen toen ik hem tegenkwam.... en toen was 't pas 15:30 of zoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb in ieder geval niet bewust drugs gebruikt.Maar misschien is er wel wat in m'n beker gegooid terwijl ik niet oplette.
Anyways, we hadden wel echt heel veel op. En weinig gegeten, brandende zon op je hoofd en warm in de drukte voor de lollipop.
Paul is groter en langer, dus heeft meer alcohol nodig. Maar Paul was ook echt ver heen hoor. Echt, wat een dramadag zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Silvester was ook echt GOED heen toen ik hem tegenkwam.... en toen was 't pas 15:30 of zo
Terwijl ik aan Paul toch niet echt iets kon merken.
Wie zei jequote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezienHeb alleen een zatte Silvester om m'n nek gehad. En ik heb Lange Paul gezien
Een nog veel oudere dan jou zelfsquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, heb jij ook gewoon een fok-account?
Dat je zat was!!!!quote:
Ik heb meer postsquote:
en niet zo'n beetje ook nietquote:
Dat jij hier dan weer mee komt hequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:10 schreef Ambiguiteit het volgende:
Straks gaan we nog piklengtes vergelijken.
Ik probeer te voldoen aan de Grote Verwachtingen die je van mij hebt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat jij hier dan weer mee komt heHet is bijna een wens
Dat ontken ik ook nietquote:
Alsof dat zin heeft bij mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:10 schreef Ambiguiteit het volgende:
Straks gaan we nog piklengtes vergelijken.
Dat vraag ik je niet, maar je doet het gewoon automatischquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik probeer te voldoen aan de Grote Verwachtingen die je van mij hebt.
vast zijn voorstel voor de volgende meetquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat jij hier dan weer mee komt heHet is bijna een wens
Omdat ie leuk, lief én mannelijk isquote:
En bi. Grijp je kans.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ie leuk, lief én mannelijk is
Ik denk dat mijn wederhelft dat niet zo tof vindt... maar ik mag dromenquote:
Nee want ik zag dat hij al vroeg in de middag aan het gebak, dus ik dacht dat dat wel snor zat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:36 schreef Renesite het volgende:
Cos? Was Pat bij jou vandaag? Hij is namelijk in Amsterdam geweest. You've threat him well?
Je kerel post(te) hier nooitquote:
Ow. En ik ken hem niet via FOK!?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kerel post(te) hier nooit
Degene die ik meldde kennen elkaar van FOK!(Dirk/Pieter toch ook?)
Hij was ook wel errug leuk in IKBJEquote:
Ja, die gloeiende walvis kan ik me ook niet meer herinneren. Then again... het is ook zeker 7 jaar geledenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef Steve het volgende:
Zo benieuwd naar.. Vind dat laatste stukje er wel een beetje vreemd uitzien.
.
Wil je wel dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog nooit met een Fokker gezoend
t of hij een bepaalde Fokker leuk genoeg vindt om mee te zoenen.quote:
:$quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Sommige FOK!kers zijn anders best leuk.
Dankjequote:Op donderdag 26 juli 2012 09:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh, I knowquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Jaquote:
Ik twijfel nog over SAJquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dertig is het nieuwe twintig.quote:
Nee, doe maar 25quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dertig is het nieuwe twintig.
De jaren waarin je fysiek nog alles kan, nog steeds een hoop mag en qua budget meer kunt
En je bereikt in je 30-er jaren als man je seksuele piekquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De jaren waarin je fysiek nog alles kan, nog steeds een hoop mag en qua budget meer kunt
Shht, daar denken we nu nog even niet aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:07 schreef Yoppie het volgende:
Daarna kan t dus alleen maar minder worden
Ik doe gewoon alsof ik nog geen dertig ben geweestquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shht, daar denken we nu nog even niet aan
De buurvrouw kan me rug op!quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga dat nu doen, shirtloos voor de buurvrouw, op mijn balkon. Met de winq en een maaltijdsalade
Die is idd wel leuk jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:33 schreef Yoppie het volgende:
[..]
De buurvrouw kan me rug op!
Nou.....Liever de buurman eigenlijk
Geeft een koe melk?quote:
Als t een melkkoe is wel jaquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:46 schreef Cavalinho het volgende:
Geen probleem. En andere hand kan wel een bakje chips vasthouden. Dipsaus dan wel zelf vasthouden...
Jij kunt alleen goed zoenen als je net gekalfd hebt?quote:
Wat zou je op een bepaalde leeftijd dan niet meer mogen? Kun je daar voorbeelden van noemen, want ik kan me daar echt niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach het wordt bij ieder decennia opnieuw gezegd om ouder worden te verzachtenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoor nu iedereen om me heen zeggen dat het leven pas begint bij de 40, nou ik weet het niet zo net hoor
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij kunt alleen goed zoenen als je net gekalfd hebt?
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef Steve het volgende:
*plof* Dat was een sportief dagje. In de hitte..
Qua budget praktisch alles kuntquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent regelmatig van je tuinstoel naar de koelkast gelopen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef Steve het volgende:
*plof* Dat was een sportief dagje. In de hitte..
Als je leeft naar je budget wel natuurlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Qua budget praktisch alles kunt
Dat komt omdat je niet verder leest dan je neus lang is. Dat is die van Patrick. Niet Patrik. En google past hem zelf aan, maar meldt dat wel. Er staat dan: Ik heb gezocht op Patrick. Wil je toch op Patrik zoeken? Ja natuurlijk meneer google, dat wil ik wel, want dat is zijn naam. En klik, hopsa, daar is ie al.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee want als ik dat bij google intik zie ik alleen maar natuur/plantenfoto's
wat een prachtige showquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
Oh als je zo kijkt zitten er toch best lekkere kerels tussen die sporters van de OS
ikke wel hoor Erik, enormquote:
Oh?quote:
/zure postquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer ga jij? jij bent aan de beurt
Mij vast nietquote:
Ik jou ook niet, staan we quittequote:
Nee hoor... Ik ben braaf tot nu toequote:
Oh ik sla mijn beurt wel over. Jij mag best voor hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer ga jij? jij bent aan de beurt
Welke foto's op welke site?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef kort het volgende:
Is er een manier om gratis die explicite foto's te zien? Krijg net een profiel doorgespeeld onder het mom 'tis een bekende'
gayromeo?quote:
Zijn daar de foto's niet altijd openbaar?quote:
Hangt er van af of je daar een profiel hebt e.d.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn daar de foto's niet altijd openbaar?
Dus heb jij daar een profieltje gemaakt?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hangt er van af of je daar een profiel hebt e.d.
Misschien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus heb jij daar een profieltje gemaakt?
Ik dacht dat dat algemeen bekend was?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus heb jij daar een profieltje gemaakt?
Jij bent wel heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:47 schreef kort het volgende:
Iemand die goldmember is en zijn netvlies wil branden?
Ben vaak genoeg een tijdje weg hier. Homo'squote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh ik sla mijn beurt wel over. Jij mag best voor hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |