Vandaag drie minuten werken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:34 schreef Kreator het volgende:
Ik ga vandaag meer doen dan gisteren ieg.
Morgenavond moet je honger hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Valt mee. Heb net een bakkie biologische muesli op.
Honger naar Astrid?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgenavond moet je honger hebben..
Nee, meer flexibel. Je krijgt alleen minder dagen.quote:
Ik heb dit weekend een lang weekend. Ben ik eigenlijk ook wel aan toe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, meer flexibel. Je krijgt alleen minder dagen.. Heb sinds aanstelling nog geen dag vrij gehad, omdat ik straks 3 weken vrij wil.
November...damn. Maar ja, dan heb je wat om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend een lang weekend. Ben ik eigenlijk ook wel aan toe.Al wat gepland dan met Miss Kreabea? Ik ga pas in november weg met Miss Tukkiewukkie...
Seychellen of zo.
Idd daaromquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
9 augustus Salsa Night bij Rico Latinooooooooo!
Wanneer? Kramperen of zo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
November...damn. Maar ja, dan heb je wat om naar uit te kijken..
Ik heb een vakantie gepland induitsland
. Maar ja.
Oeehquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch niet met familie?
Mmmmmm... deaf titties kwam hier net binnen met saucijzenbroodjes.
Wij hadden gisteren ski slofje. Ook niet verkeerd. Op zich. relatief gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die von Klaus.
Wat een schatje is het ook.
In Bangkok wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik vroeg net al aan een collega of t 5 uur is
Slofjes zijn oké. Al heb ik 's morgens liever wat hartigs dan die zoete zooi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren ski slofje. Ook niet verkeerd. Op zich. relatief gezien.
Oh nee het begin van het eindequote:Op donderdag 19 juli 2012 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja.
Ik had laatst m'n eerste grijze schaamhaar.
Gezelligquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
Ja, er komen wat FOK!ers bij mij thuis. Gourmetten, wat drinken. Gewoon gezellig. Alleen TOF'ers, trouwens.
Als Cue_ wil komen is ze welkom, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Mag Cue_ niet komen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Cue_ wil komen is ze welkom, hoor.
Ik ben lief!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar, de popcorn...
Wel lief van je hoor!
Sorryquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar, de popcorn...
Wel lief van je hoor!
Ze zeggen het.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze heeft best soepele heupen, Krea.Van horen zeggen.
Ik kan het niet aan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch wil je niet samen op het feestje zijn?
Hoe ver?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook niet als ik m'n soepele heupen bij je vandaan houdt?
Het is niet mijn feestje. Bovendien zou je het niet verstoren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, zal je feestje niet verstoren
Beide.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap het niet meerProberen jullie nou lief of gemeen tegen mekaar te doen?
Zet je bak 5 minuten buiten neer....ben je klaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:50 schreef Samzz het volgende:
De H&M catalogus is binnen. Even doorbladeren met wat lekkers erbij en dan zand, hout en water in m'n aquarium gooien
.
Sleep jij 'm dan weer naar zolderquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zet je bak 5 minuten buiten neer....ben je klaar.
Maak daar 8 uur van en we hebben een deal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:11 schreef 100% Tukker het volgende:
Het is echt zo'n dag om lekker 6 uur lang TF2 te spelen...
Ik hang waarschijnlijk wel rond op Steam.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maak daar 8 uur van en we hebben een deal.
Het is ook gewoon neukweer.
Ja ik niet. Dan moet ik eerst 12 uur updaten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hang waarschijnlijk wel rond op Steam.CP_WARPATH
*bitchslap*quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik niet. Dan moet ik eerst 12 uur updaten.
quote:
Nog plannen vanavond?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, dat kan je gerust stellen, 100% Tukker.
Sprit tanken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weinig. Even wat sprit tanken, langs de Praxis en de supermarkt en dan lekker chillen.
en hoe laat begint dat weekend?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben al aan het aftellen!
(lang weekend)
Ja, de Alfalfa doet het ook prima bij het tankstation.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sprit tanken.Altijd een fantastische ervaring met zo'n 60 liter tank.
Nee.quote:
En omdat het vrouwtje niet kan, ga je niet? (als die motor niet leeg was)quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee.Was oorspronkelijk wel de bedoeling, maar Miss Tuk heeft avonddienst.
Zou er ook weinig zin in hebben, heb de batterij vrij leeg. Vandaar m'n lange weekend...
Maar geen 'credit to team' vanavond?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, de Alfalfa doet het ook prima bij het tankstation..
Als ik echt wat nodig zou hebben wel, maar dat heb ik niet. Ik ben een soort van toyboy-paspop voor Miss Tuk, dus er moet altijd weer naar nieuwe kleding worden gekeken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En omdat het vrouwtje niet kan, ga je niet? (als die motor niet leeg was)
Ik zag nog wel een mooie bij www.lampenwebshop.nlquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef Kreator het volgende:
Nope. Ik ga ff de stad in, op zoek naar een nieuwe camera.
pwnt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zag nog wel een mooie bij www.lampenwebshop.nl
geen bolke open air voor jou?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik echt wat nodig zou hebben wel, maar dat heb ik niet. Ik ben een soort van toyboy-paspop voor Miss Tuk, dus er moet altijd weer naar nieuwe kleding worden gekeken.
Ik heb nog een mooie Nikon te koop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
pwnt.
Ik denk dat ik voor een Sony Nex-5 ga. Maar ik weet het nog niet.
Is dat vanavond?quote:
Feesten.. muziek, drank etc etc Opzich wel leuk feestjequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Is dat vanavond?Wat doen ze dan zoal?
Nooit geweest. Nee, ik trek mij vanavond als eckte Fokker terug op m'n zolderkamertje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Feesten.. muziek, drank etc etc Opzich wel leuk feestje
Toch maar eens proberen, zo'n gaypolonaise.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nooit geweest. Nee, ik trek mij vanavond als eckte Fokker terug op m'n zolderkamertje.
Laat het ons weten hoe dat is!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen, zo'n gaypolonaise.
Neem Bas meequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit er aan te denken eem te kijken bij Bolke Open Air.
Ik kan jou geen PM sturenquote:
Vind ik wel leuk, geen idee of ik daar morgen avond tijd voor heb. Misschien heel ff wat drinken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je wilt, mag je morgen ook komen.
Bas wil wel, die houdt van gespierde kerels in strakke shirtsquote:
Ach so. Ik hoor het wel, danquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk, geen idee of ik daar morgen avond tijd voor heb. Misschien heel ff wat drinken.
Druk aan het verhuizen vanaf morgen.
Ik kan wel PM's ontvangen hoor. DM's trouwens ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan jou geen PM sturen. Je hoort het wel van Krea dan
. Goed? Of kan je inmiddels wel PM's ontvangen?
Oh... Hoe kom ik er dan bij dat je dat niet kanquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan wel PM's ontvangen hoor. DM's trouwens ook.
Groetjes vanaf m'n zolderkamer!
Volgens mij kon dat 'vroegah' niet ivm de spatie in m'n username.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Hoe kom ik er dan bij dat je dat niet kan.
quote:
Vergeten te drinkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thanks for reminding me dat ik eigenlijk koffie had moeten kopen bij de supert.
Ik heb echt nog 2 kg koffie ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thanks for reminding me dat ik eigenlijk koffie had moeten kopen bij de supert.
Herkenbaar gevoel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ik moest vanmorgen à la minute weg. En nu een cafeïnegebrek![]()
Ik voel me RAAAARRRRRR!!!
Heb je niet zo'n 12V koffiezetapparaat in je auto?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ik moest vanmorgen à la minute weg. En nu een cafeïnegebrek![]()
Ik voel me RAAAARRRRRR!!!
Ik ben geen vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n 12V koffiezetapparaat in je auto?
Vanmorgen sinds lange tijd meteen begonnen met koffie ipv thee. Nu weet ik weer waarom ik daar ooit mee ben gestopt.![]()
[ afbeelding ]
Meer onder het motto van, ik kan nog liters koffie zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ongeveer 3 schepjes is genoeg hoor.
Ik denk dat dat het internet is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet haten Sammz.Koffie is de beste uitvinding sinds het wiel.
In mijn wereld welquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat denk je ja, maar dat is niet zo.
Ik kan prima zonder koffie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:50 schreef Under_Score het volgende:
in mijn perfecte wereld vloeit er bier uit de kraan en groeit er geld aan een boompje in mijn tuin.
in werkelijkheid lekt de kraan en heb ik last van onkruid
Ja in Cinestar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:47 schreef Under_Score het volgende:
is de batman marathon vanavond? kut.
Selquote:
Misschien in de avond. Misschien zaterdag. Maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef haakon het volgende:
Wie gaan er nog naar de Zwarte Cross zondag dan?
Hai Sanquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sel! PM gelezen
?
Tequilla, stokbrood kruidenboter en bier is er al.
Moet je zelf wetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai SanJa ik heb de PM's gelezen. Wat zal ik meenemen?
Foie Gras vind ik altijd wel lekker bij het gourmetten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai SanJa ik heb de PM's gelezen. Wat zal ik meenemen?
Gourmetten wordt 'm nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Foie Gras vind ik altijd wel lekker bij het gourmetten.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gourmetten wordt 'm niet. Is me teveel werk zo kort dag. Lekker thuis eten en bij mij wat lekkers
.
zaterdag en zondag presentquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef haakon het volgende:
Wie gaan er nog naar de Zwarte Cross zondag dan?
Die kunnen wel in de panquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit ik hier voor Jan lul cevaps te draaien?
Zeker nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zit ik hier voor Jan lul cevaps te draaien?
Ik zag hetquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lonaa zit tot 2 augustus zonder internet ivm abo van de vorige bewoners, provider kan niks doen, blabla, dit gesprekje volgde:
[ afbeelding ]
hoe laat is dat vanavond?quote:
SCHNELL!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:50 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, moet nog eten.
fiets is 3 kwartier en met de auto kan ik niet zuipen
joajoa, eten is nu klaarquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:06 schreef Lonaa het volgende:
Godver.
Tartaartje dat ik gister gebakken had net opnieuw opgewarmd. Ik snij m door, kijk, beetje groenig, no problemo. Neem n hap, wel problemo.
Ik heb veel bier en het moet opquote:
Ik mag zeker niet komen??quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb veel bier en het moet op. Dus, komen.
Ik ben kapot joh.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb veel bier en het moet op. Dus, komen.
Joh, gewoon komen. Busje pakken, hij stopt hier voor de deurquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben kapot joh.
Wie komen er allemaal?
Oke. Ik kom. Geen geld voor de bus, dus met de fiets. Moe en in mijn verhuiskleren. Maar ik kom.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, gewoon komen. Busje pakken, hij stopt hier voor de deur. Ruler komt, ACT-F en Krea zijn er al. En ik. Selma komt vanavond ook.
Dat is wel te doen hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oke. Ik kom. Geen geld voor de bus, dus met de fiets. Moe en in mijn verhuiskleren. Maar ik kom.
Eerst nog eem met vriendin ouwehoeren, dan spring ik op de fiets. Tis maar 8 km fietsen.
Zonde.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel te doen hoor.
Ik zie je wel verschijnen. Tukker is weer Sjaak afhaak. Hondje Sjaak is er wel.
Komt goedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zonde.
Natuurlijk is het wel te doen. En voor een glas koud alcoholisch drinken doe ik al vrij snel vrij veel.
Verwacht er met n uurtje wel te zijn.
Ja, ik lees hetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
San, ik snap geen zak van mobile facebook en ik hoop dat je dit leest: mijn bus vertrekt over 15 minuten. Geen idee hoe laat je me dan moet ophalen eigenlijk.
Ik post wel als ik er bijna ben. Tot zo!
Ik ken het gevoel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Alweer wakker. Was om 5uur in bed ofzo
Selquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen
Gister gezellig gehad bij San.
Hoe is t ermee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoe is t ermee?Eigenlijk wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niets wat er uiterlijk op wijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed.En niets wat er uiterlijk op wijst.
Gelukkig maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan lees ik t tzt wel. Dit weekend nog beetje genieten?Doet maar wat..
Tuurlijk. Ik ga niet uit ofzo, gewoon lekker thuis.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Nou dan lees ik t tzt wel. Dit weekend nog beetje genieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Gekkiequote:
nicequote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:40 schreef Daywalk3r het volgende:
G3 tour was dooooooonders mooi! Wat zijn Joe Satriani, Steve Vai en Steve Morse knettergoede gitaristen.
Neh, wakker sinds half 11 maar helemaal verrot door de warmte op m'n kamer. Helpt ook niet dat m'n hele kop volzit met snotquote:
Steve Morse is sinds 1994 de gitarist van Deep Purple.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nicesteve morse ken ik dan niet, maar satriani vind ik wel vet
aha, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Steve Morse is sinds 1994 de gitarist van Deep Purple.
De minste gitarist van de 3 gisteren. Satriani en Vai zijn zo technisch begaafd.
Paul Gilbert is ook steengoed idd!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
aha, weer wat geleerdja technisch zijn ze wel, maar ik vind vaak wel dat dat ook het enige is dat ze doen. echt van kijk ons eens technisch zijn. zonder echt een goed nummer te componeren. Vai kan dan wel ook nog leuke nummers schrijven. maar persoonlijk vind ik Paul gilbert de beste 'technische' gitarist omdat hij dus ook gewoon erg leuke lekkere nummers om zijn technische vaardigheden om schrijft. vooral bij Racer X was dit het geval.
solo gaat het wel erg snel de KMETZ kant op ( Kijk Mij Eens Technisch Zijn. )
om maar te zwijgen over ygwny malmsteen...
Remcoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag
hele huis gestoft en gestofzuigd, * ReMcOrE is tevreden
Selmaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Remco
Kom ff bij mij langs en maak mij en mn huis ook tevreden.
Met of zonder doping?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De hele achtertuin zit vol wielrenners
M'n broertje en 8 of 9 vrienden zijn even van Breda naar Hulst komen fietsen, 85km in 3u tijd
Hey abi.quote:
Kardeşquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey abi.![]()
(je bent jonger maar ik weet niet hoe dat dan heet)
Dat doe ik in een half uur.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De hele achtertuin zit vol wielrenners
M'n broertje en 8 of 9 vrienden zijn even van Breda naar Hulst komen fietsen, 85km in 3u tijd
Heldquote:
Bij San of elders?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kardeş![]()
Ik ben vannacht tot 5:00 doorgegaan. Ik was vanmiddag brak
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij San of elders?Ik vond het echt kut dat ik al zo vroeg weg moest.
Volgende keer (mss bij Lonaa) ga ik door tot ik niet meer kan.
Was dan met mij meegegaan naar Hengelo. Het is open tot 7:00quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij San of elders?Ik vond het echt kut dat ik al zo vroeg weg moest.
Volgende keer (mss bij Lonaa) ga ik door tot ik niet meer kan.
Mooie vrouw?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:44 schreef Redbaron het volgende:
Ff thuis wat eten en vanavond alweer met een vrouw naar de bios. Moet niet gekker worden
Kiek emquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:44 schreef Redbaron het volgende:
Ff thuis wat eten en vanavond alweer met een vrouw naar de bios. Moet niet gekker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |