Vandaag drie minuten werken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:34 schreef Kreator het volgende:
Ik ga vandaag meer doen dan gisteren ieg.
Morgenavond moet je honger hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Valt mee. Heb net een bakkie biologische muesli op.
Honger naar Astrid?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgenavond moet je honger hebben..
Nee, meer flexibel. Je krijgt alleen minder dagen.quote:
Ik heb dit weekend een lang weekend. Ben ik eigenlijk ook wel aan toe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, meer flexibel. Je krijgt alleen minder dagen.. Heb sinds aanstelling nog geen dag vrij gehad, omdat ik straks 3 weken vrij wil.
November...damn. Maar ja, dan heb je wat om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend een lang weekend. Ben ik eigenlijk ook wel aan toe.Al wat gepland dan met Miss Kreabea? Ik ga pas in november weg met Miss Tukkiewukkie...
Seychellen of zo.
Idd daaromquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
9 augustus Salsa Night bij Rico Latinooooooooo!
Wanneer? Kramperen of zo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
November...damn. Maar ja, dan heb je wat om naar uit te kijken..
Ik heb een vakantie gepland induitsland
. Maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |