ik open hemquote:
#2 is upquote:
ik heb er niet echt meer gesproken, maar zijn genoeg anderen chimeidsquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Goed idee
Uiteraard TBakkert, maar hoe gaat het met loveyourlife?
maar wij kennen jou wel, we bespieden je elke dag, de hele dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
van alle users hier ken ik er geen van.
En cookie dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb er niet echt meer gesproken, maar zijn genoeg anderen chimeids
Hoi, nice to meet you.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We zijn ook allemaal jonger dan 18quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
haters gonn hate, ik ben overal en nergens. Ik post alleen als het nodig is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
volgens mij Fok!t die al lang niet meer...quote:
voor of met ons?quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb een slowchat voor jullie.
Niet allemaal, knapperdquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:39 schreef Bendoe het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal jonger dan 18Zal vaker in PUB komen
jij bent ouder dan 18?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[PUB SlowwwwChat] #5737 ż
Mogen jullie posten zolang jullie je aan mijn regels houden:
1) ik ben de baws.
2) niemand uitkotsen.
3) iedereen is welkom.
4) bij overtreding van regels 1 tot en met 4 treedt regel 1 in werking.
beide.quote:
Nee, dientje bijvquote:
LOL!quote:
ja maar spreek gewoon voor jezelfquote:
Hmkayquote:
wie is Hh?quote:
Herkenbaarheid duhhquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wie is Hh?
zet gewoon die hele Username neer
kut..quote:
Die is al 30+ en heeft kindjes met feestjongen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kut..
dom van me
maar zij is toch 17 of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |