SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door detennismaster op 19-07-2012 05:06:00 ]Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Toen de web app mijn ww niet herkende vreesde ik even dat ik gehacked was. Bij dit soort dingetjes kun je altijd even in het forum van ultimate team kijken, er wordt over onderhoud gesproken, dus dat zal de reden zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
EA servers soms down? Kom nergens meer ingelogd.
yup, ja vriend zei ook al dat ik het 352 moest maken. Maar al m'n andere teams zijn altijd 352 dus 1 iets anders is ook wel eens leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Speel je nog steeds met dat 3-4-3 team? 3-5-2 is ook wel sexy met MLS bronzes.
Hij is gewoon slechtquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, ja vriend zei ook al dat ik het 352 moest maken. Maar al m'n andere teams zijn altijd 352 dus 1 iets anders is ook wel eens leuk.
edit; Kandji vannacht 60 min gespeeld en weer niet gescoord.![]()
Afgaande op de Twitter van EA duurt het nog tot ongeveer 11u. Nu werkt het in ieder geval nog nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:09 schreef Thorb het volgende:
Tussen 7 en 9 was er onderhoud aangekondigd, zal nu dus weer moeten werken!
Wat Toefjes zei dus.
Ah gister zeiden ze van 7 tot 9 dacht ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:34 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Afgaande op de Twitter van EA duurt het nog tot ongeveer 11u. Nu werkt het in ieder geval nog niet
Enkel de webapp of hele EA servers down?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:34 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Afgaande op de Twitter van EA duurt het nog tot ongeveer 11u. Nu werkt het in ieder geval nog niet
Klopt, dat zeiden ze ook, maar daar klopt dus niets van. Het is 2u geleden gepost dat het ongeveer 3,5 uur gaat duren. Dus dan kom je ergens rond 11u uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah gister zeiden ze van 7 tot 9 dacht ik.
Serversquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Enkel de webapp of hele EA servers down?
Ga teams maken danquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat de servers niet te lang down zijn. Ik verveel me nu al
Maak maar een tof team voor mij met http://www.futhead.com/12/player/10460quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat de servers niet te lang down zijn. Ik verveel me nu al
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolquote:
Ja.quote:
Wilde even kijken of m'n TP leeg was, meer nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |