/trollfacequote:Op donderdag 19 juli 2012 02:08 schreef Id_do_her het volgende:
Jij zo: "Ghehe, ik neem de tijd en alles."
Moet kunnen, alleen bitches klagen over een late OP.quote:
wat dan?quote:
Ik bedoel iets heel anders met 'TT' trouwens, dat had je door?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bedoel iets heel anders met 'TT' trouwens, dat had je door?
TIETEN?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bedoel iets heel anders met 'TT' trouwens, dat had je door?
GAYquote:
Ik dacht dat jullie minder oppervlakkig warenquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij begrijpt zulke dingen altijd.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie minder oppervlakkig waren![]()
![]()
Immer naïef dus.
Ga weg jij. Slagroom met fruitquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
Fruit
slagroom is voor dikke mensen
Bij ons mag je dat zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie minder oppervlakkig waren![]()
![]()
Immer naïef dus.
Trance manquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
Een van de grondleggers van house niet adoreren
WATquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
Een van de grondleggers van house niet adoreren
Ik zag het.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:17 schreef Fascination het volgende:
we hebben een kenner in de house, hoor.
see what I did.![]()
![]()
![]()
Woordgarpje!!111quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:17 schreef Fascination het volgende:
see what I did.![]()
![]()
![]()
okquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:16 schreef krokdown het volgende:
[..]
Zonder Tiesto was er geen house, pannekoek.
ik helemaal focussen op kennerquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:17 schreef Fascination het volgende:
see what I did.![]()
![]()
![]()
Daarom moet je ook geen VAG rijden..quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:19 schreef Devvie het volgende:
Ze hebben trouwens gisternacht het navigatiesysteem uit de Audi van mn buurman gestolenecht wtf
Wattes?quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:19 schreef krokdown het volgende:
[..]
Daarom moet je ook geen VAG rijden..
Nee man, Bimmers zijn baas, porsches zijn baas, Nissans zijn baas, Toyota's zijn baas, Subaru's zijn baas, Mazda's zijn baas en Mitsubishi's zijn baas, maar Audi's zijn géééééén baas.quote:
Normaal slaapt ze maar nu rent zede trap op en af met een dikke staart en ze kijkt de hele tijd eng naar me.quote:
Nissan baas noemenquote:Op donderdag 19 juli 2012 02:29 schreef krokdown het volgende:
[..]
Nee man, Bimmers zijn baas, porsches zijn baas, Nissans zijn baas, Toyota's zijn baas, Subaru's zijn baas, Mazda's zijn baas en Mitsubishi's zijn baas, maar Audi's zijn géééééén baas.
Waar is de :quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:59 schreef krokdown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb er nog meer, dus ik noem nissan bazenauto's ja.
Dat die teksten bij de foto's op Wikipedia vaak zo achterlijk zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:18 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb ze allemaal aandachtig bekeken Bobby, maar ik snap er niks van.
O dat had ik gemist, dat het van wikipedia kwam. Ja dat krijg je ervan, als iedereen vrij is om bij te dragen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat die teksten bij de foto's op Wikipedia vaak zo achterlijk zijn.
Ja, ik vind het ook nogal irritant. Tijd om Flash meer eens te deinstalleren het wordt toch alleen nog maar gebruikt door adverteerders.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O dat had ik gemist, dat het van wikipedia kwam. Ja dat krijg je ervan, als iedereen vrij is om bij te dragen..
Watsup trouwens met die filmtrailer midden in het scherm!
Omdat sommige mensen niet weten hoe ze reeksen moeten openen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:02 schreef Garisson72 het volgende:
fijns ook dat er een schaduw-SC is. Houdt het lekker overzichtelijk.
Niet in je MyAT kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:02 schreef Garisson72 het volgende:
fijns ook dat er een schaduw-SC is. Houdt het lekker overzichtelijk.
Je zal het wel verdiend hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 02:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Normaal slaapt ze maar nu rent zede trap op en af met een dikke staart en ze kijkt de hele tijd eng naar me.
Is dat een slecht teken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:14 schreef Salatrel het volgende:
voor het eerst deze week de wekker gezet voor te gaan werken ben ik nog steeds wakker voordat ie afgaat
Gadverdammequote:Op donderdag 19 juli 2012 10:19 schreef Salatrel het volgende:
gelukkig is dat maar 2 dagen in 12 weken zo extreem vroeg![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |