Allemaal wijs doen, maar ondertussen minder vrije tijd hebbenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:12 schreef KneusTeun het volgende:
Echt zoveel nog
Allemaal wijs doen, maar ondertussen nog aan de tiet zitten
Wie doet er wijs dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:12 schreef KneusTeun het volgende:
Echt zoveel nog
Allemaal wijs doen, maar ondertussen nog aan de tiet zitten
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Allemaal wijs doen, maar ondertussen minder vrije tijd hebben
ja lach maar als jij zoncder je moeder ineens moet gaan werken voor je spellen jonge dan kan je het op je buik schrijven om nog de hele dag niets te hoeven doen let maar op hoe het is om 50 uur te werken per week jongen amders kom ik je wel even opzoekenquote:
Dat went.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:35 schreef Pixell het volgende:
Ben een nachtje aan het doorhalen om mijn ritme te resetten, al heb ik het gevoel dat het me niet gaat lukken
Ging nergens overquote:Op zaterdag 21 juli 2012 04:38 schreef Catkiller het volgende:
Godver, dat topic over die shooting lijkt nu goed op gang te komen op Battlelog
Edit: topic is weg
Klopt maar op het einde kwamen er wel moraalridders op af, het had zo mooi kunnen zijnquote:
Als je je wekker op 12 uur zet, slaap je alsnog 7 uurtjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 05:12 schreef SoldMayor het volgende:
Goedemorgen.
Zal ik nog gaan slapen ofniet?
Maar ik ben nog niet echt moe, en ik me kop kraakt en piept van pauper muziek.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 05:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je je wekker op 12 uur zet, slaap je alsnog 7 uurtjes.
Ik ga dan altijd naar semi-interessant geneuzel op youtube luisteren tot ik in slaap val.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 05:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet echt moe, en ik me kop kraakt en piept van pauper muziek.
Joe Rogan podcast werkt iedere keer voor mequote:Op zaterdag 21 juli 2012 05:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd naar semi-interessant geneuzel op youtube luisteren tot ik in slaap val.
Alweer gejat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:29 schreef Bozz187 het volgende:
en toen stond er geen motor meer voor de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |