quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet helemaal met jou eens. Het is niet zomaar 3 weken Frankrijk overleven. Die etappes slaan soms helemaal nergens op (wel leuk voor de kijkers), maar dat trek je niet zonder hulpmiddelen. Tenminste, niet zo makkelijk als Voeckler etc. het doen.
Gewoon iedereen doping geven. Als iedereen er aan zit blijft het eerlijk, eigenlijk.
quote:
editknop bestaat. werkelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Duurt zeker ook 5 uur voordat je fatsoenlijk beneden bent
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Aja422bij zo'n 'live' uitzending is het logisch dat hij niet steeds edit. Gebeurt ook nooit bij VI.
Ik houd het graag overzichtelijk. Ieder onderwerp een apart postje, anders haal ik Tong niet in.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
editknop bestaat. werkelijk
Beetje op Spanish Guitars zoeken en je vind vast wel soortgelijk iets. Ik vind dat ook soms lekker om naar te luisteren. Lekker rustgevendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:53 schreef miep63 het volgende:
Mooi relaxed achtergrondmuziek (spaanse gitaren) tijdens het fragment met al die auto's op de berg. Vraag me af van wie dat is.
met Wilmots (de zoveelste koekenbakker ) wel ja ..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
'We hebben geen goede voetballers?'
Ze hebben een prachtig team, nog even en het kan super mooi worden voor belgie.
bazenlegerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef RemcoW23 het volgende:
SS, meneer moet de oorlog er weer bij halen
Niveautje Denemarken gaan ze halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met Wilmots (de zoveelste koekenbakker ) wel ja ..
Zouden die ook een eigen kok gehad hebben voor extra energie? Het leven was voor hen natuurlijk ook niet makkelijkquote:
Beetje stug voor de pot hangen en hopen op dat ene doelpunt? Hoop dat ze qua spel iets meer te bieden hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niveautje Denemarken gaan ze halen.
die gaf ze een portie joden en communisten haat mee . daar kan je 6 jaar op terenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zouden die ook een eigen kok gehad hebben voor extra energie? Het leven was voor hen natuurlijk ook niet makkelijk.
Verwacht ook wel meer, want daar hebben ze ook de spelers voor. Maar bedoel te zeggen dat ze binnen een aantal jaar gewoon mee gaan doen met EK's en WK's en dan ook voor verrassingen gaan zorgenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Beetje stug voor de pot hangen en hopen op dat ene doelpunt? Hoop dat ze qua spel iets meer te bieden hebben.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die gaf ze een portie joden en communisten haat mee . daar kan je 6 jaar op teren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |