Ja leuke kwebbelaar die Belg Peter vd Meerschquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:42 schreef golfer het volgende:
Leuke enthousiaste man ook die Vlaming die hoofdredacteur is van ooit de beste krant van Nederland.
Waarom moeten wij het in Nederland doen met buitenlanders als hoofdredacteurs van onze kranten?
Kwaliteit > Nationaliteitquote:Op donderdag 19 juli 2012 06:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima idd, weten meestal meer van de koers ook.
Beetje wel. Het geval Friso doel je op denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Sinds die Belg hoofdredacteur is, is NRC een roddelkrantje geworden.
Inderdaad. Zelfs De Telegraaf bedrijft niet zulke riooljournalistiek.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beetje wel. Het geval Friso doel je op denk ik.
Ja want twee keer vierde eindigen in de Tour is waardeloos natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:58 schreef Tommeke het volgende:
Leuke TT.
Maar nog ff over Vandenbroeck. Wat is dat eigenlijk een waardeloze coureur. Je ziet hem alleen maar in de Tour, waar hij hoogstens top5 haalt en vooral aanklampt. Soms deelt ie een speldenprikje uit, maar over het algemeen is hij maar een volger de laatste jaren. Verder heeft ie in z'n carričre maar een keer gewonnen: in de Dauphine. En je ziet hem de rest van het jaar niet. Behoorlijk kansloos, je een jaar wegstoppen voor een vierde plek in de Tour
Ik vind het echt helemaal niets.
En hier hebben we belgenhater van poppel ook weer mensen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Sinds die Belg hoofdredacteur is, is NRC een roddelkrantje geworden.
Hoezo Belgenhater?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
En hier hebben we belgenhater van poppel ook weer mensen.
Radioshack heeft verder niksquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef Evertjan het volgende:
net alsof iemand maar om het ploegenklassement geeft
Dat dus. Een geel rugnummerquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef Evertjan het volgende:
net alsof iemand maar om het ploegenklassement geeft
Hoezo belgenhater ? Durf jij nu echt zeggen "hoezo" ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoezo Belgenhater?Ik zeg alleen dat Vandermeersch het NRC heeft kapot gemaakt.
Dat weet je niet. Zubeldia lag op dat moment ook derde in de etappe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef wimderon het volgende:
Winkels snapt het principe van het ploegenklassement niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |