SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Oi.quote:
Stretchmeisjequote:
Ga je doen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:06 schreef S-RS het volgende:
Kan handig zijn als je er de volgende dag om 7 uur weer uit moet
hoeveelste keer faalde je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Luco het volgende:
Taai vakje, week voor tentamen ziek en tijdens het tentamen verdomd zenuwachtig. Had een 4.5
2e keer dit jaar, 2 jaar terug ook al een keer gefaaldquote:
Niet meer nodig. Moest morgenvroeg de auto van m'n vader naar de dealert brengen want die apen willen hem om 8 uur hebben. Maar doe het straks wel, hebben hem vanavond toch niet nodig. Kan ik tenminste uitslapenquote:
Ai, dat is zuur man. En dat voor 1 vakquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:03 schreef Luco het volgende:
Mag ik bij iemand uit komen huilen? Ik heb een vakje van 3ECTS niet gehaald en daardoor mag ik mijn laatste studiejaar niet in. Gevolg: een jaar vertraging om de volgende keer dat dat vak wordt aangeboden pas in mei 2013 is
Ik heb nog 5EC aan keuzepunten uit m'n 5e jaar. De eis om je 6e jaar in te mogen is oa dat je alles uit je 4e jaar gehaald hebt. Dat heb ik nu dus niet door die 3ECTS. Komt er dus op neer dat ik gewoon niks mag doen volgend jaar, op een keuzevak naquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:26 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ai, dat is zuur man. En dat voor 1 vak![]()
Aankomend jaar kun je dus verder niets doen? Of mag je alvast een aantal vakken van het volgende jaar doen zodat je die alvast hebt gehad?
als ik een jaar uitloop wel, ga dan 1.5jr langer over mijn master doen dan nominaal staat. Zoals het nu lijkt schrijf ik me uit en schrijf me pas weer in zodra ik dat tentamen mag maken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef S-RS het volgende:
Dammn, dat is echt lelijk. Krijg je nu ook gezeik met die langstudeerboete dan? Een vol jaar college geld betalen voor een paar uurtjes les is ook zo sneu
Ah oké, wist niet dat je je uit kon schrijvenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:49 schreef Luco het volgende:
[..]
als ik een jaar uitloop wel, ga dan 1.5jr langer over mijn master doen dan nominaal staat. Zoals het nu lijkt schrijf ik me uit en schrijf me pas weer in zodra ik dat tentamen mag maken.
Wie gaat er dan ook vrijwillig de Blauw-Gele Hel in..?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef Saisai het volgende:
Gatverdamme. het eten van de ikea is inderdaad niet te hakken. en het geschreeuw van kinderen maakt het er ook niet beter op
Je bent er overduidelijk nog nooit met 'n vrouw naar binnen geweest.quote:
ojawel, kom er wel eens met mijn vriendin. Maar ik stel regels en anders gaat ze maar alleen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je bent er overduidelijk nog nooit met 'n vrouw naar binnen geweest.
Sun will shine.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Luco het volgende:
Kutmaand tot nu toe zeg. Armband verloren, tentamen niet gehaald... Nog 12 dagen te gaan, ben benieuwd wat er daarin gaat gebeuren.
Nicequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef ShiningStar het volgende:
Jihaaa laatste tt ook gehaald! Al met al 57 ECtjes dit jaar. Zit verbetering in!
Ik hoop het. Begin maandag met een nieuwe bijbaan en heb tussendoor nog allerlei dingen die moeten gebeuren. Brrrrrr...quote:
Pintelier en vervolgens Minnaar. Was gezellig, nu tukken want morgen maat helpen verhuizenquote:
Morgen dus op stap!quote:
Ik mag zondag weer!quote:
Op stap? Wat is dat? Ik ben al meer dan 2 maand niet geweestquote:
Spieghel, skabandje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 07:39 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Op stap? Wat is dat? Ik ben al meer dan 2 maand niet geweest
Ik heb hem ontvangen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik ben speciaal naar m'n kamer gegaan om een brief op te halen.. iedereen heeft hem ontvangen, en wie niet???
En en??quote:
Ik krijg 63 euro terug en mijn voorschot wordt 74 euro. Dus best prima, want ik let er niet echt op. Heb je een bepaalde verwachting?quote:
Mwah had het uitgerekend via dat excel Bestandje, zou rond de 100 euro liggen. ben benieuwd, draai wel vaak m'n was etc :pquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:14 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Ik krijg 63 euro terug en mijn voorschot wordt 74 euro. Dus best prima, want ik let er niet echt op. Heb je een bepaalde verwachting?
Daar was ik te lui voorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mwah had het uitgerekend via dat excel Bestandje, zou rond de 100 euro liggen. ben benieuwd, draai wel vaak m'n was etc :p
Koeling nog nooit, die doet het nooit. Maar verwarming redelijk.. Overdag soms met winter! Ben benieuwd? Bel maandag even.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Daar was ik te lui voor. Heb je veel je verwarming/koelingunit aangehad?
Verwarming heb ik inderdaad ook wel eens gebruikt, maar die koeling niet. Dat constante geklaag over die hittequote:Op zondag 22 juli 2012 00:28 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Koeling nog nooit, die doet het nooit. Maar verwarming redelijk.. Overdag soms met winter! Ben benieuwd? Bel maandag even.
M'n airco doet het niet eens, komt alleen warme lucht uit.quote:Op zondag 22 juli 2012 09:53 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Verwarming heb ik inderdaad ook wel eens gebruikt, maar die koeling niet. Dat constante geklaag over die hitte. Je raam en deur open en het is zo een paar graden koeler
Je bedoelt die verwarming/koelunit? Ik heb hem nog nooit op koelen gehad dus heb geen idee of die werktquote:Op zondag 22 juli 2012 19:18 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
M'n airco doet het niet eens, komt alleen warme lucht uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |