SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Oi.quote:
Stretchmeisjequote:
Ga je doen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:06 schreef S-RS het volgende:
Kan handig zijn als je er de volgende dag om 7 uur weer uit moet
hoeveelste keer faalde je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Luco het volgende:
Taai vakje, week voor tentamen ziek en tijdens het tentamen verdomd zenuwachtig. Had een 4.5
2e keer dit jaar, 2 jaar terug ook al een keer gefaaldquote:
Niet meer nodig. Moest morgenvroeg de auto van m'n vader naar de dealert brengen want die apen willen hem om 8 uur hebben. Maar doe het straks wel, hebben hem vanavond toch niet nodig. Kan ik tenminste uitslapenquote:
Ai, dat is zuur man. En dat voor 1 vakquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:03 schreef Luco het volgende:
Mag ik bij iemand uit komen huilen? Ik heb een vakje van 3ECTS niet gehaald en daardoor mag ik mijn laatste studiejaar niet in. Gevolg: een jaar vertraging om de volgende keer dat dat vak wordt aangeboden pas in mei 2013 is
Ik heb nog 5EC aan keuzepunten uit m'n 5e jaar. De eis om je 6e jaar in te mogen is oa dat je alles uit je 4e jaar gehaald hebt. Dat heb ik nu dus niet door die 3ECTS. Komt er dus op neer dat ik gewoon niks mag doen volgend jaar, op een keuzevak naquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:26 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ai, dat is zuur man. En dat voor 1 vak![]()
Aankomend jaar kun je dus verder niets doen? Of mag je alvast een aantal vakken van het volgende jaar doen zodat je die alvast hebt gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |