Honing door de thee i.p.v. suikerquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat niet? Ik drink altijd warme melk met honing als ik een zere keel heb of als ik zin heb in iets warms
.
Ik drink geen thee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Honing door de thee i.p.v. suiker
Dat doe ik ook idd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
door de thee heen ken ik het wel. maar door de warme melk heen... Njah het klinkt niet verkeerd maar eens een keer proberen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ook lekker!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Door de melk ken ik ook. Van vroeger. Als ik een zere keel had.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
door de thee heen ken ik het wel. maar door de warme melk heen... Njah het klinkt niet verkeerd maar eens een keer proberen.
Wat voor een, dan kom ik langsquote:
Thnxquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
En mag ik bij deze van de gelegenheid gebruik maken om Pien85 VAN HARTE te feliciteren?
![]()
![]()
![]()
Want ja, je word maar één keer 27.
Ik welquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
pfffft heul nietvrouwen worden niet ouder dan 26 (althans mijn collegae niet
)
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |