James Bond is ook niet boeiend verder. De eerste paar films waren best leuk, vroeger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "Haha, James Bond is toch geen echte superheld!", maar nu wordt die overruled door "Nog nooit een James Bond-film hebben gezien
"
quote:
Tof.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik maak zelf nooit foto's.
Maar als ze er zijn, zal ik ze tonen uiteraard.
[..]
Hmm, dat is best een idee. Maar dat gaat niet met het Punisher shirt.
[..]
Batman is geen superheld.
Heul wel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:17 schreef twi het volgende:
Ik wilde zeggen "Haha, James Bond is toch geen echte superheld!", maar nu wordt die overruled door "Nog nooit een James Bond-film hebben gezien
"
Valt me tegen wel, dit. Niet Pierce Brosnan verafgodenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
James Bond is ook niet boeiend verder. De eerste paar films waren best leuk, vroeger.
Nu is het alleen maar: ""
Hard Target!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heul wel!![]()
Terminator dan? Of elke Jean Claude Van Damme film?
Laten we maar niet beginnen over al die andere films die ik nog nooit heb gezienquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
"
The Lion King?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over al die andere films die ik nog nooit heb gezien
Legionaire, Bloodsport, Universal Soldier, Wrong Bet... Dude. Ik kan nog wel even doorgaan!quote:
Een gritty reboot van Robocop, dat lijkt me wel vet!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
Judge Dredd, Terminator, RoboCop enzo want die zijn dalijk weer hip
Maximum Risk, Nowhere to Run. En in iets mindere mate Timecop. Die eerste drie die je zegt vond ik niet zo tof.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Legionaire, Bloodsport, Universal Soldier, Wrong Bet... Dude. Ik kan nog wel even doorgaan!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
Judge Dredd, Terminator, RoboCop enzo want die zijn dalijk weer hip
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:23 schreef twi het volgende:
Maximum Risk, Nowhere to Run. En in iets mindere mate Timecop. Die eerste drie die je zegt vond ik niet zo tof.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
Lelijk wijf wil neuken. Weet niet of ik het moet doen maar ze dramt zo door
Ik ben onschuldig!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
dm is pic.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
Zolang niemand het weet... Is er niks gebeurd!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
Platonisch of is ze verliefd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef shifto het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |