ow dan komt het wel goedquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem.
Hij neemt om de haverklap contact met MIJ op (6x vandaag) en ik niet met hem.
Hij komt met woorden dat hij van mij houd en nog graag met mij door wilt gaan maar niet weet op welke manier.
Ik zit op de UvA en ik heb op school in China ook Nederlands gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef koemleit het volgende:
Je schrijft behoorlijk goed Nederlands voor iemand van 24 uit china die pas 3 jaar hier is..
(maw ik ruik een trolletje)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Hij komt met woorden dat hij van mij houd en nog graag met mij door wilt gaan maar niet weet op welke manier.
Dus jullie doen alle 2 een beetje raar. Gewoon even met rust laten dus.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Ik moet er zelf mee stoppen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus jullie doen alle 2 een beetje raar. Gewoon even met rust laten dus.
Precies, je hebt zelf de macht om afstand te nemen van een situatie.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:54 schreef Leeslamp het volgende:
[..]
Ik moet er zelf mee stoppen.
Het maakt mij gek van het "wel / niet" spelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |