Die tent in Wierden?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:47 schreef slangpie het volgende:
ag, in het dorp waar ik werk heeft ie 1x in de 2 maanden een goeie dageven 90 loempia's met saus bestellen
hebben laatst zijn nummer gekregen, konden we hem voordetijd bellen
Zijn loempia's niet christelijk genoeg dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef swoopie het volgende:
Hier in Barneveld staat er ook eentje, maar die staat ook op een behoorlijk goede plek, althans, dat stond ie, tot de gemeente besloot het centrum 'aan te pakken'. Ik kan eigenlijk even niet bedenken waar hij tegenwoordig staat
Hoezo Lyca En hoe dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef Klaploper het volgende:
[ afbeelding ] Wapen van het gilde der witwassers.
nope, borculoquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef ebke het volgende:
[..]
Zijn loempia's niet christelijk genoeg dan?
Jeetje, wat een levenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef leukstelzijbi het volgende:
deze man verkoopt ook bami nasi babi ketjap enz..
en tussen de middag is het best druk.
deze man doet het in zijn vrije tijd savonds werkt hij gewoon bij de chinees.
hij kwam ook altijd in een dorp waar ik woonde.
Nou, hier verdienen ze anders 2.5x modaal met een snackbarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef slangpie het volgende:
tjah daar zijn die spleetogen toch goed in? lang werken voor een hongerloontje?
de harde waarheid.![]()
Wist je dat geld witwassen echt bij een wasserette vandaan komt? Je schrijft gewoon 100 klantbonnen per week extra uit, je betaald belasting over het geld wat je dan zelf in de kassa stopt. en je hebt je zwarte geld witgewassen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef Klaploper het volgende:
Ze verkopen vrij weinig, maar volgens de boekhouding verkopen ze honderden loempia's per dag. Hoe ze aan dat geld komen mag je zelf bedenken.
^^ Dat. Via de achteringang kom je bij een trap naar beneden. En daar:quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:41 schreef Palomar het volgende:
Dekmantel voor de Vietnamese maffia. Wordt ook gegokt in die kramen.
Wat een achterlijke kickquote:Op zondag 17 januari 2016 21:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Godver nu krijg ik ook zin in een loempia
Had het niet eens door, lees af en toe ook gewoon oude topiques door bij gebrek aan nieuwe.quote:
geld witwassenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:37 schreef Bitlord het volgende:
Woensdagochtend. TS rijdt samen met een collega door de Noordoostpolder, de planmatig opgezette polder met een stuk of 12 kleine oersaaie dorpjes in een ring rond Emmeloord.
In het "centrum" van het dorpje Espel valt mijn oog op een loempiakraam, de reden waardoor ik tot dit topic kom.
Want hoe kunnen die vele loempiakraameigenaren door het land, op druilerige dorpspleinen zoals Espel, in godsnaam, rondkomen? Er is nooit een klant te zien en zo'n loempia kost maar een euro ofzo. Zo'n eigenaar moet er toch minstens 100 van verkopen om uberhaupt rond te komen / uit de kosten te komen, maar ik geloof nooit dat ze dit lukt op een gemiddelde dag. Iemand die meer weet?
[ afbeelding ]
Uit 2012... gozer.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Had het niet eens door, lees af en toe ook gewoon oude topiques door bij gebrek aan nieuwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |