Een nederlandse versie van het Engelse Coach Trip dus. Ben benieuwd naar wat voor types het zijn, de UK versie is altijd wel erg leuk en succesvol!quote:RTL komt met Oh Oh Europa
RTL 5 komt dit najaar met een nieuwee realityshow: Oh Oh Europa. Dat laat RTL weten aan RTL Boulevard.
Volgens RTL wordt het geen nieuwe Oh Oh Cherso, maar gaan koppels (broers, zussen, vrienden, hippies, nerds) on tour door Europa waarbij de typische trekpleisters aandoen, zoals Disneyland Parijs.
Elke week valt er een koppel af. Daarvoor komt dan weer een nieuw stel in de plaats. Een reisleider moet de groep in het gareel zien te houden. Het winnende stel krijgt 25.000 euro.
De reis begint in Vaals en gaat via grote steden en wereldberoemde attracties richting Zuid-Europa.
Oh Oh Europa komt dit najaar op de buis.
Die tweeling uit Beauty en de Nerdquote:RTL 5 begint het nieuwe seizoen met een nieuw reisprogramma in zijn vooravond: Oh Oh Europa. De titel doet een spin-off van Oh Oh Cherso vermoeden, maar de zender lijkt slechts mee te willen liften op de naamsbekendheid. Inhoudelijk lijkt Oh Oh Europa totaal niet op de Eyeworks-hit. Wel zien we enkele bekende realitysterren in Oh Oh Europa.
“Eén bus, zeven markante duo’s en een joviale reisleider zijn de ingrediënten voor deze elf weken durende vakantie die start in Nederland en eindigt in Zuid-Europa”, meldt RTL over Oh Oh Europa, dat in eigen huis wordt gemaakt naar het Britse voorbeeld Coachtrip. Onder andere Arjan en Erik Snippe uit Beauty & De Nerd doen mee.
De koppels zijn heel verschillend: van glamourgays tot een slimme übernerdy-tweeling; van sexy GoGo-danseressen tot kapster; van twee verwende zusjes, tot jonge players en Bourgondiërs uut Twente. Hoe anders ze ook allemaal zijn, ze zijn met elkaar op vakantie en moeten er dus samen iets van maken.
Helaas duurt deze zinderende zomervakantie niet voor iedereen elf weken lang. De koppels mogen namelijk elke dag kenbaar maken welk ander duo zij het minst leuk vinden. Het duo dat op vrijdag de meeste stemmen heeft, moet de bus én het programma per direct verlaten. Op maandag voegt een vers duo zich bij de bestaande groep.
Oh Oh Europa staat om 20.00 uur geprogrammeerd en moet het dus onder andere opnemen tegen GTST, DWDD en het NOS Journaal.
quote:RTL 5 komt vanaf maandag 27 augustus met het nieuwe, dagelijkse realityprogramma ‘Oh Oh Europa’. Eén bus, zeven markante duo’s en een joviale reisleider zijn de ingrediënten voor deze elf weken durende vakantie die start in Nederland en eindigt in Zuid-Europa. Bij de start in Nederland gaan de veertien vakantiegangers vol goede moed het avontuur aan en hebben geen idee waar de reis hen brengt. In een bus vol opvallende typetjes is het natuurlijk wachten op de eerste irritaties.
Aan reisleider Erwin de taak om de sfeer gezellig te houden en de duo’s dwars door Europa langs de mooiste plekken te leiden op weg naar de Méditerranée, waarbij ze onderweg toeristische activiteiten ondernemen. De koppels zijn heel verschillend: van glamourgays tot een slimme übernerdy-tweeling; van sexy GoGo-danseressen tot kapster; van twee verwende zusjes, tot jonge players en Bourgondiërs uut Twente.
Niet voor iedereen duurt deze zinderende zomervakantie elf weken, want de koppels mogen elke dag kenbaar maken welk ander duo zij het minst leuk vinden. Het duo dat op vrijdag de meeste stemmen heeft, moet de bus én het programma per direct verlaten. Op maandag voegt een vers duo zich bij de bestaande groep. Op de eindbestemming is de laatste stemronde. De kandidaten moeten dan stemmen op het, volgens hen, leukste duo van het reisgezelschap. Het winnende koppel krijgt behalve de eer én de vakantie van hun leven, de hoofdprijs van 25.000 euro.
‘Oh Oh Europa’ wordt geproduceerd door RTL Productions.
‘Oh Oh Europa’: Uitzending RTL 5, vanaf maandag 27 augustus elke werkdag tussen 20.00 en 20.30 uur.
nu je het zegt, ik zie het nu pasquote:
Eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef muzas het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, maar dat soort overdreven nichten zij gewoon zum kotzn
Dagelijks jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef Mascleta het volgende:
huh, ik zit de uitzending van gisteren te kijken en er is alweer een nieuwe op TV? Is het dagelijks op de TV?
11 weken hebben ze gefilmd, ze hebben genoeg materiaal voor een jaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef Mascleta het volgende:
huh, ik zit de uitzending van gisteren te kijken en er is alweer een nieuwe op TV? Is het dagelijks op de TV?
Toch wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind het wel ernstig dat in eerste aflevering lang niet elk koppel weet welke 3 landen er op het drielandenpunt in Vaals samenkomen.
zolang je maar weet dat het koopavond is!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind het wel ernstig dat in eerste aflevering lang niet elk koppel weet welke 3 landen er op het drielandenpunt in Vaals samenkomen.
In één koppel wist zeker dat Duitsland niet aan Nederland grensde.quote:
Komen misschien weer chickies voor terug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:19 schreef muzas het volgende:
Zodra 1 van de 2 koppels met lekkere wijven wordt weggestemd kijk ik trouwens ook niet meer denk ik.
niet zoveel blowen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef donald_dick het volgende:
ik zie mijn iq punten wegschieten
ik wil hierdoor blowenquote:
Beter gaan ze wat leuke dingen doen ipv boogschieten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef donald_dick het volgende:
sorry, maar dit ga ik morgen niet meer kijken
Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:53 schreef Stansfield het volgende:
Niet alleen voor de nederlandse tv. Je schaamt je toch ook dood dat je nederlander bent als je ziet wat voor mensen ze hiervoor gevonden hebben.
Ja!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:05 schreef tralalala het volgende:
Die nerds gaan die ene homo binnenkort in elkaar rammen.
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:06 schreef tralalala het volgende:
Die Mika heeft nog maar 0 stemmen toch?
Die lekker!!! en heeft ook nog een lief lachjequote:
Vrijdag mag er op iedereen worden gestemdquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:01 schreef Mascleta het volgende:
Vandaag mag er niet op de nerds worden gestemd. Ik gok op de spirituele tweeling.
EDIT: En gelijk dus. Maar morgen mag er dus niet op de dames worden gestemd. Dus gaat de stem naar de broertjes, vervolgens mag donderdag de stem niet naar hun, dus weer een stem op de dames. En dan vrijdag? mag er dan niet op de dames worden gestemd? of mag er op de laatste dag op iedereen worden gestemd?
Die Friese jongens zijn ook saai.. Leuk voor het vrouwelijk / halfmannelijk volk maar voegt verder niks toe. Ben verder ook bang dat het Kellyquote:Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef Akilla het volgende:
Het is toch wel treurig aan het worden hoor.
Die mika moet echt zn nek is breken ergens, mijn god wat een kwal.. Altijd maar zeiken, zeuren, klagen en die opmerking over die tweeling die niet goed werd.. man man man
Kelly heeft het bij mj ook wel afgedaan, jil daarintegen is wel echt een lieve meid volgens mijheb het idee dat al die stemmen voornamelijk van die kelly afkomen.
Mjah hopelijk gaat het nog wat spannender worden, aangezien alles tegen die tweelingen ook een beetje suf aan het worden is...
Inderdaad, Jill is ook de enige van die 2 die die nerds volgens mij echt nog wel een kans wil geven. Kelly is meer een bitch.quote:Op woensdag 12 september 2012 13:09 schreef Akilla het volgende:
Het is toch wel treurig aan het worden hoor.
Die mika moet echt zn nek is breken ergens, mijn god wat een kwal.. Altijd maar zeiken, zeuren, klagen en die opmerking over die tweeling die niet goed werd.. man man man
Kelly heeft het bij mj ook wel afgedaan, jil daarintegen is wel echt een lieve meid volgens mijheb het idee dat al die stemmen voornamelijk van die kelly afkomen.
Mjah hopelijk gaat het nog wat spannender worden, aangezien alles tegen die tweelingen ook een beetje suf aan het worden is...
Vanavond bedoel je? en dan morgen weer de tweeling. en dan kan het vrijdag twee kanten op. Ligt er een beetje aan hoe die twee koppels zich gaan gedragen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef Marco001 het volgende:
Zal me trouwens ook niet verbazen als morgen de nerds weer aan de beurt zijn voor een kaart.
Inderdaad.. hoop opzich dat de nerds erin blijven.. Ben wel benieuwd namelijk of ze weer een beetje in de groep kunnen komen..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Vanavond bedoel je? en dan morgen weer de tweeling. en dan kan het vrijdag twee kanten op. Ligt er een beetje aan hoe die twee koppels zich gaan gedragen.
Zou het wel spannender maken inderdaad, i.p.v. die duidelijke underdogs. Maar wel voorspelbaar, Arjan en Erik hebben de 2e exit kaart..quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef Mascleta het volgende:
Op de spirituele dames mag niet worden gestemd. Dus verwacht eigenlijk dat alle stemmen naar Arjan en Erik gaan. Ik zou niet weten wie er op ander koppel zou moeten stemmen.
Ik ben benieuwd of er volgende week eigenlijk weer een apart koppel bij komt als Nerds, die Raymond+vrouw of de oude tweeling, of dat er vanaf nu alleen groepen hippe jongelui die ook in groep passen bij komen. Dat tweede zou het wel spannender maken denk ik, aangezien het nu toch wel erg voorspelbaar wordt elke keer bij de stemronde's.
Dat dan weer wel! ben benieuwd. ergens verwacht ik dat het de zusjes gaan worden die er uit gaan op het moment.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
.......
Zal nog spannend worden, wie het op vrijdag word..
Ja, zij hebben naar mijn gevoel meer goed te maken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:30 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! ben benieuwd. ergens verwacht ik dat het de zusjes gaan worden die er uit gaan op het moment.
haha, inderdaad..quote:Op donderdag 13 september 2012 20:06 schreef zoem het volgende:
Jill durft niet in een gaatje te mikken. Laat dat maar aan de man over
Dat lijkt me wel echt klote voor de groep, dat je twee koppels hebt waarvan je graag af wilt, en dat er dan steeds andere koppels weggaan, waardoor straks Erik en Arjan nog winnen ookquote:Op donderdag 13 september 2012 20:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, inderdaad..
Hmm, zal Claire nu ermee stoppen? of blijven ze toch, en verneuken de nerds het toch nog weer voor zichzelf?
Haha, zat ik ook net aan te denken, Dan voel je je als afvaller ook echt klote inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:12 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt klote voor de groep, dat je twee koppels hebt waarvan je graag af wilt, en dat er dan steeds andere koppels weggaan, waardoor straks Erik en Arjan nog winnen ook
Inderdaad,quote:Op donderdag 13 september 2012 20:24 schreef ejiraM het volgende:
En waar komt die presentator vandaan?Hij is echt echt heeeel slecht
Inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 20:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad,
Wel een toffe actie van die Friezen trouwens, Hun koekjes geven om de drama een beetje te sussen.. Erik en Arjan kennende was het er anders niet beter op geworden.
Oh, en goh, nu word er wel opeens anders gestemd...
Jaar of 20-25?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:26 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Oh, even, hoe oud zou je de Friezen schatten?
Nou 20 dus.. Ik had ze indd rond de 25 geschat, net als Tomas die ook 20 is.. En Mika is 24quote:Op donderdag 13 september 2012 20:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jaar of 20-25?
Maar zijn van die typische Friezen, ken er meer van dat soort type's: hele dag door proteine repen en eiwit shakes enzo eten, minimaal 2 uur per dag sportschool, en redelijk playerig kwa meiden..
Maar die sixpacks... Ben wel een beetje jaloers. .:P
Hey, toch beide tweelingen met 2 kaarten.
Hmm, zal dan verschil zijn tussen de fryske dorpen en Leeuwarden e.d. (Ik studeer(deeltijd) in Leeuwarden)quote:Op donderdag 13 september 2012 20:30 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nou 20 dus.. Ik had ze indd rond de 25 geschat, net als Tomas die ook 20 is.. En Mika is 24Nouu ik vind dat ik zelf oud word
![]()
En de meeste Friezen die ik ken zijn juist boeren![]()
Ben ook wel echt benieuwd wat er morgen gaat gebeuren als dan een ander koppel de exitkaart krijgt![]()
Je hebt gedate met een tweeling?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hmm, zal dan verschil zijn tussen de fryske dorpen en Leeuwarden e.d. (Ik studeer(deeltijd) in Leeuwarden)
Heb wel eens gedate met een tweeling uit Harkema, maar die waren ook totaal niet boers(Wel erg knap en slim, alleen sociaal niet echt sterk.(om het maar zo te noemen..))
Jup, eeneiig nog wel.. Had zijn voordelen(door de stad lopen met aan elke kant een knappe meid..quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Je hebt gedate met een tweeling?Maar indd, die dorpen zou best kunnen
Ja, dat vraag ik me ook af.. Sowieso ook wat voor finale het is.. Misschien een soort stemronde, waarbij elk koppel een groene kaart krijgt voor het aantal weken dat ze erin hebben gezeten en een top 5 moet geven waarbij de nr. 1 5 groene kaarten de nummer 5 1 groene kaart krijgt zeg maar?quote:Op zondag 16 september 2012 22:21 schreef Mascleta het volgende:
Mijn prognose:
Gezien de twee nieuwe koppels is het eind deze week exit voor de tweelingnerds. Die ontvangen de maandag, woensdag en vrijdag exitkaarten. Ik ben wel benieuwd wat er dinsdag en donderdag dan gebeurd. Zouden de huidige koppels voor een nieuw koppel gaan om te elimineren? dan zou dat denk ik dat ordinaire dameskoppel zijn.
Wat ik me wel afvraag is hoe je een winnaar kan hebben in dit programma. Een koppel wat in week 5 instroomt hoeft dan toch een kortere tijd te overbruggen naar de finale als een koppel dat al vanaf week één meedoet. En hoe krijg je een winnaar? Komen er na een tijdje geen koppels meer bij en vallen er dan enkel nog koppels af? of krijg je met alle koppels nog een finale week?
Geen ideequote:
Haar Facebook pagina. Ik vroeg me af of ze ook wel eens gedanst had op feesten van B2S omdat ik dacht dat ik haar herkende als danseres. Bleek ook te kloppen inderdaad.quote:Op zondag 16 september 2012 22:32 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Geen ideeWaar haal je dat vandaan?
Hmm, oké.. Lijkt een soort van reclame ofzo..quote:Op zondag 16 september 2012 22:40 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Haar Facebook pagina. Ik vroeg me af of ze ook wel eens gedanst had op feesten van B2S omdat ik dacht dat ik haar herkende als danseres. Bleek ook te kloppen inderdaad.
Overigens zit ze ook in een videoclip van Nils van Zandt.
Dat had ik inderdaad ook door, maar ik doelde meer op Jeroen en Jill samen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hmm, oké.. Lijkt een soort van reclame ofzo..
Sorry hoorquote:Op zondag 16 september 2012 23:22 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook door, maar ik doelde meer op Jeroen en Jill samen.
uhhh ja met die Friesquote:Op maandag 17 september 2012 20:02 schreef zoem het volgende:
Eens zien hoe het nieuwe koppel het ervan af brengt. Ze lijken me niet bijster snugger
Jill zou in deze aflevering toch ook een romantisch momentje hebben?
Dit was wel een bazige recht voor de raap opmerking.quote:
Er zijn twee duo's vertrokken vorige week vrijdag.quote:
Oh, dat wist ik niet. Weer een dameskoppel zo te zien.quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Er zijn twee duo's vertrokken vorige week vrijdag.
Oh noes ....quote:
Maar dat is niet high class sjiek doen he....quote:Op donderdag 20 september 2012 20:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
"Handelen"
Dat noemen we "ermee omgaan" in het Nederlands
Tomasquote:
Ik ben 100% hetero. Maar ik zou best met die Martijn om kunnen gaan. Mika daarintegenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef muzas het volgende:
Die Mika![]()
Daar zou ik binnen 3 minuten zo'n slaande ruzie mee hebben.
Ik haat dat soort kutnichten. Niks tegen mannen die op mannen vallen, maar dit soort, ronduit NICHTEN zijn zum kotzen.
Inderdaad, die valt nog wel mee, maar dat overdreven gedrag van Mika is altijd erg irritant..quote:Op donderdag 20 september 2012 20:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik ben 100% hetero. Maar ik zou best met die Martijn om kunnen gaan. Mika daarintegen
Ik ben homo... maar ik deel je mening... Die Mika had ik nog geen 10 seconde gegeven voordat we ruzie zouden hebben.. Laat je dan ombouwen tot vrouwelijk supermodel of zoquote:Op donderdag 20 september 2012 20:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik ben 100% hetero. Maar ik zou best met die Martijn om kunnen gaan. Mika daarintegen
Ik ben homo, maar ik geef Mika 10 seconde voordat we ruzie hebben... Laat je dan ombouwen tot vrouwelijk supermodel of zo...quote:Op donderdag 20 september 2012 20:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zelfs vrouwen zeiken niet zoals die mika. Met z'n blonde handpop.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben homo, maar ik geef Mika 10 seconde voordat we ruzie hebben... Laat je dan ombouwen tot vrouwelijk supermodel of zo...
Geen idee... Ik val op mannenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Zelfs vrouwen zeiken niet zoals die mika. Met z'n blonde handpop.
Je hoeft er niet op te vallen om er mee om te gaan toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen idee... Ik val op mannenMika valt daar niet onder (en vrouwen ook niet
)
Die stevige is homo he.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef Burner82 het volgende:
Die players lijken wel kast-homo's
Die Tomas heeft een keer een gozer gepijpt weet ik toevalligquote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef Burner82 het volgende:
Die players lijken wel kast-homo's
Een beetje bi is niet bahquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die Tomas heeft een keer een gozer gepijpt weet ik toevallig
En die ander ken ik, die valt op man en vrouw.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die Tomas heeft een keer een gozer gepijpt weet ik toevallig
Beetje van 2 walletjes etenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
En die ander ken ik, die valt op man en vrouw.
Ik had vernomen van enkele previews dat velen zich toch begonnen te ergeren aan het gedrag van Mika?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef Splutje het volgende:
Ik begrijp niet dat niemand die Mika nog op zijn bek heeft gestompt. Wat een in en in naar persoon, walgelijk. Ik suggereer een post-natale abortus
Hoogmoed komt voor de val he...quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik had vernomen van enkele previews dat velen zich toch begonnen te ergeren aan het gedrag van Mika?
quote:
quote:
Dat dan weer welquote:
Vrolijk, gestoord en 1 lekkere helft... jupquote:
Straks winnen ze het spel nog. Al zie ik niet in hoe ze de aankomende week gaan overleven.quote:
Alleen het nieuwe koppelquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Mascleta het volgende:
heb ik iets gemist de eerste 10 minuten?
Goede timing van de cameramanquote:Op maandag 24 september 2012 20:25 schreef Mascleta het volgende:
haha, uit je neus eten voor de camera.
Ik gok degene die je er nu niet meer tussen ziet staan.quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb vrijdag moeten missen, welk duo is er toen uit gegaan?
De concurrentie van Mikaquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Marco001 het volgende:
Die twee ordinaire. Terwijl Arjan en Erik vroegen aan iedereen of ze op hun wouden stemmen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Marco001 het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:05 schreef zoem het volgende:
'In Friesland heb je Leeuwarden, maar dit heb ik nog nooit gezien'
Dat is wel het leuke en ontwapende van zequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Mascleta het volgende:
Vind die friezen wel heel tof. super nuchter en relativerend. Maar vervolgens niet boers en kortzichtig, maar wel open-minded. gewoon met paar uberhomo's gaan shoppen etc. Mag zulke jongens wel.
gevalletje "ik wil haar nu aanraken, maar durf het niet echt"quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef nietzman het volgende:
Die nerds zijn echt creepy met hun aanrakingen.
Dat al de hele tijdquote:
Trek je dat nog?quote:
Daarom ben ik al in week 1 afgehaakt, zag net weer eens een stukje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Het programma is nogal lineair, weinig spannends op het moment.
Gevalletje hoover handquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
gevalletje "ik wil haar nu aanraken, maar durf het niet echt"
Och, die Friezen zonder shirtquote:
Hij heeft gewoon zijn (zwem)broek altijd heul laag zitten omdat hij lage heupen heeft.. Verder valt t wel mee toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
hahah maar die thomas heeft een raar lichaam vind ik
Helemaal geen vet/spier?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:00 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zijn (zwem)broek altijd heul laag zitten omdat hij lage heupen heeft.. Verder valt t wel mee toch?
Dan is Mika de winnaarquote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef Mascleta het volgende:
Ik hoop er eigenlijk dat gedurende de komende weken het spel veranderd. Van stemmen qua vriendjespolitiek naar concurrenten uitschakelen en allemaal achterbaks en vals voor de 25.000,- gaan.
Dat, maar wat mij betreft mogen de nerds er nu ook wel uit.. Beginnen steeds irritanter te worden...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef Mascleta het volgende:
Ik hoop er eigenlijk dat gedurende de komende weken het spel veranderd. Van stemmen qua vriendjespolitiek naar concurrenten uitschakelen en allemaal achterbaks en vals voor de 25.000,- gaan.
Ik vind het er nog wel leuk uitzien hoorquote:
QFT. Ben er ook wel een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef Lady-Morgana het volgende:
Ik word ook wel een beetje moe van Erik en Arjan hoor
Inderdaad.. En dan doen ze net nu reclame..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef Lady-Morgana het volgende:
Ik word ook wel een beetje moe van Erik en Arjan hoor
bekende nederlandersquote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef JohnB52 het volgende:
Ze blijken in het script te zitten ! ;-)
Ze zijn de enige bners in t programma.
Zelfs de presentator is onbekend
ken ik niet.... en dan ben je gelijk een bekende nederlander?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |