Ja. En ik kijk niet naar dingen die niet HD zijn en ik prefereer 1080 BRrips, dus dat tikt aardig doorquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef Lorrelies het volgende:
Ja met films en series gaat het inderdaad hard...
Dus 360p op YouTube klik je weg?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja. En ik kijk niet naar dingen die niet HD zijn en ik prefereer 1080 BRrips, dus dat tikt aardig door
Meestal kijk ik dan niet, of het moet wel heel leuk zijnquote:
Ja ok, dan snap ik hetquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja. En ik kijk niet naar dingen die niet HD zijn en ik prefereer 1080 BRrips, dus dat tikt aardig door
1080p uncompressed met Dts-HD. Vreet ruimte zo'n hobby.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Topiek het volgende:
Mensen die een Steam hebben dat opstartstore.steampowered.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef Topiek het volgende:
Mensen die een Steam hebben dat opstartIk heb ook weinig goeds te melden over Steam eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het werkt, prima, maar het hangt bij mij regelmatig en ik word er altijd gék van als ie ineens gaat zitten updaten en zo, dan lagt alles
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Zijn állemaal al een keer geweest. En Amnesia is slecht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef Topiek het volgende:
Nou,
Sniper Elite v2
Amnesia
Alan Wake
Zo slecht zijn ze niet imo
Had ik ook op mijn oude laptop, maar met nieuwe pc geen last meer van. Is erg resource intensief lijkt het.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig goeds te melden over Steam eigenlijkAls het werkt, prima, maar het hangt bij mij regelmatig en ik word er altijd gék van als ie ineens gaat zitten updaten en zo, dan lagt alles
Ja, zoveel kijk ik niet naar die summer sales, heb geen geld meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Zijn állemaal al een keer geweest. En Amnesia is slecht.
ACH HOU JE BEK GEWOON MAN IK HEB HET NOG NIET GEPROBEERD MAAR GA HET SNEL DOEN!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef MineraalWater het volgende:
WAT EEN TYFUS ZOOI WEER DAT KUT GTA IV MAN DAT MULTIPLAYER WERKT VOOR GEEN ENE KUT!!!!!!!!!
Dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
Ja maar dat kanker Windows live is echt de grootste troep die ik ooit heb gezien.
Windows Livequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
Ja maar dat kanker Windows live is echt de grootste troep die ik ooit heb gezien.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Windows Live
Iedere keer weer een aangename verrassing, want gratis gamerscore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |