Ik had het al voorgesteld maar ontleden was niet hun dingquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die twee levende fossielen zijn eigenlijk machtig mooi studiemateriaal voor loon
Wat heb je nou aan 3 TB?quote:
Je bent niet de enige die het niet snapt. Instagram...quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongens, maakt instagram de achterkant van een auto nou echt bijzonder mooi? Ik snap Facebook even niet.
Als je video bewerking doet of veel foto's maakt die 30mb per stuk zijn wil ik wel 3 tb.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan 3 TB?
[..]
Je bent niet de enige die het niet snapt. Instagram...
Mja ok. Ik heb heeeeeeel veel foto's maar die zijn hooguit 1/1.5 mb per stukquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Als je video bewerking doet of veel foto's maakt die 30mb per stuk zijn wil ik wel 3 tb.
Als ik klaar ben met alles kopieren heb ik al 1,7TB volquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan 3 TB?
[..]
Je bent niet de enige die het niet snapt. Instagram...
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met alles kopieren heb ik al 1,7TB vol
1,1TB aan gedownloade films/series/games, dan nog mijn hele steam library, een heleboel foto's in RAW...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal wel niet voor troep op je pc dan?
14 bit raw's?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
1,1TB aan gedownloade films/series/games, dan nog mijn hele steam library, een heleboel foto's in RAW...
Ultra high res pr0nquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
1,1TB aan gedownloade films/series/games, dan nog mijn hele steam library, een heleboel foto's in RAW...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |