Oneens!!quote:
Ik breng bier mee ja, zal het hier even koud zetten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oneens!!
Maar hoe laat ben je hier dan? Neem je koud bier mee?
Mooi ik heb namelijk geen vriezer ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik breng bier mee ja, zal het hier even koud zetten.
Even kijken hoe laat ik er dan precies ben
Morgen eerst maar eens kijken of mijn luchtbed nog heel isquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt geen idee wie er komen en volgens mij heeft de helft nog niet eens een adres
Goed plan wel jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen eerst maar eens kijken of mijn luchtbed nog heel is
Ik weet nog niet of ik bij je blijf slapen volgende maand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Morgen eerst maar eens kijken of mijn luchtbed nog heel is
muhahaha!quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze Sc is een samenvoeging van een aantal sc's.
Dat klinkt zo heel erg fout Kaneelquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik bij je blijf slapen volgende maand.
*Jouwquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon in jou bed liggen
Laten we beginnen met het feit dat ik nog geen bed hebquote:
Goed bezigquote:
Goed puntquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het feit dat ik nog geen bed heb
Haha het is een chaos hierquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn je gevonden te hebben in de wirwar van users!![]()
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
Je had de discussie vanmiddag moeten zien
Samenvattingquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanEn het ging SNEL
Ik bedoel niet in deze slowchat maar in de sc die Yvonne speciaal had gemaakt om de wirwar van sc's aan te pakken. Kun je het nog volgen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat geloof ik! Zat in de trein naar huis en snapte er niks vanEn het ging SNEL
Wik ik het nog volgen is meer de vraagquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel niet in deze slowchat maar in de sc die Yvonne speciaal had gemaakt om de wirwar van sc's aan te pakken. Kun je het nog volgen?
spelletjes-meet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wik ik het nog volgen is meer de vraagAls er gezellig geouwehoerd wordt, ouwehoer ik gezellig mee, en aangezien er spelletjes-meets worden gehouden, kan het bijna niet anders dan goed zijn
Het gaat heeeeel snelquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wik ik het nog volgen is meer de vraagAls er gezellig geouwehoerd wordt, ouwehoer ik gezellig mee, en aangezien er spelletjes-meets worden gehouden, kan het bijna niet anders dan goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |